Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2007, 13:23   #1
zoekrecht
Vreemdeling

zoekrecht's schermafbeelding

Standaard mijn land, mijn leven.

Burgers van België

Dit land heeft de mond vol van discriminatie, waar ik geloof dat zij het woord waar over ze spreken zelf niet begrijpen.
Het woord houdt in, “alles wat minder in waarde wordt beleeft” is een vorm van discriminatie. Ik ben geboren in een land met een recht voor de plicht.
Wat is nu discrimineren??????
Als ons recht ons verplicht te vertrouwen, waar zij niet vertrouwelijk zijn en geen uitleg naar waarde kunnen geven. (Zoals in dit land het voorbeeld wordt gegeven)
Ons grondrecht is gevormd naar ons verleden met inspraak van het geloof.
Nu het geloof zegt “een dak en een bede brood moet je genoeg zijn”.
Ieder mens in dit land die niet de zeker heeft van een dak en een bede brood, heeft het recht zich te ontrekken aan de wet die niet naar haar plicht wordt gesproken, maar naar wie kent wie.
Wij gedupeerde door het wie kent wie land. (Ons geboorte land)
Zien ons genoodzaakt in stil protest te gaan door de omhaling van paspoorten, zo lang hun verplichting niet voor de burgers wordt hersteld.
Deze heren lonen zich in het genoeg +-15.000 euro per maand en schrijven wetten naar hun verdienste, waar zij een boete betalen is het wat van hun intrest waar wij een deel van onze zekerheid of voeding moeten afstaan, nee burgers, dit is geen besturing voor, maar! van de burgers.
Tevens willen wij een mars organiseren Antwerpen Brussel tegen de vermindering”s waarde van de simpele burgers die willen leven zonder van het leven beroofd te worden, door sprekers die niet weten of willen weten hoe het onrecht in ons land groeit in het nog grotere nadeel voor de minderen.
Ik heb de wereld niet geërfd van mijn ouders, maar in bruikleen van onze kinderen, hoe geven we hem in GOD’s naam terug.
Als we dit allemaal laten gebeuren.
Wie zonder zonde is gooien de eerste steen.
Naar het gegeven woord ben ik zonder zonde, mijn onbewuste fouten door de tekorten van het land bestuur is niet aan mij maar hun die spreken en niet weten wat het werkelijke leven nu eigenlijk inhoud.
Als rijk worden het doel is zal er altijd meer armoede groeien, en daar bij ik geloof niet in dit menselijk idee van leven.
De boom uit liefde waar de minderen het doel zijn tot leven, zo wij niet als persoon maar als land in de waarheid van het leven met de natuur terug samen leven.
Geef onze kinderen een rechtvaardig land door het opeisen van het recht waar zij het ons hebben ontnomen door het vertrouwen dat wij naar hun hebben gesteld.
Zoekrecht
waarheid voor waardigheid
Oud 16 september 2007, 13:47   #2
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Uh?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 13:50   #3
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Uh?
Uhuh

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 13:51   #4
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

hmm
Oud 16 september 2007, 14:11   #5
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

bon...next?....
Oud 16 september 2007, 14:25   #6
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

ok dan.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 14:59   #7
Don Quichote
Banneling

Standaard

Ze hebben alle zotten nog niet opgepakt!

Ze weten ze zelfs niet zitten.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 17:00   #8
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

is nog werk aan
Oud 16 september 2007, 17:39   #9
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoekrecht Bekijk bericht
Burgers van België

Dit land heeft de (...)
your point being?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 20:40   #10
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

De tekst is moeilijk geschreven, maar er zitten goede dingen in
Oud 17 september 2007, 21:17   #11
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

straf poeier!
den ambetantsten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 22:17   #12
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Wat is dat voor chinees?
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 22:20   #13
Evil
Vreemdeling

Evil's schermafbeelding

Standaard

Waar kan ik lid worden van uw sekte?
Oud 17 september 2007, 22:23   #14
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Zoek jezelf broeder, vind jezelf ... wees en blijf alleen jezeeeeeeelf!
Oud 17 september 2007, 22:31   #15
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Raar maar waar,wij moeten inderdaad een deel van onze rechten en inkomsten opgeven,vandaag op vrtnieuws 1/3 van de gezinnen heeft moeite om de eindjes aan mekaar te knopen,sparen is voor de beter bedeelden onder ons,en zij die de wetten maken hebben genoeg en als zij al eens kosten hebben dan is het inderdaad van de rente op hun geld,wanneer wij onvoorziene uitgaven hebben dan doet het ons pijn en gaat het ten koste van onze juist berekende uitgaven.
Maar zij maken de wetten en hebben geen oog voor gewone mensen zij berekenen met hoeveel wij moeten toekomen,terwijl zij in weelde baden.

Ministers! zij die ons dienen, hahaha laat me eens lachen.
Oud 17 september 2007, 22:37   #16
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Raar maar waar,wij moeten inderdaad een deel van onze rechten en inkomsten opgeven,vandaag op vrtnieuws 1/3 van de gezinnen heeft moeite om de eindjes aan mekaar te knopen,sparen is voor de beter bedeelden onder ons,en zij die de wetten maken hebben genoeg en als zij al eens kosten hebben dan is het inderdaad van de rente op hun geld,wanneer wij onvoorziene uitgaven hebben dan doet het ons pijn en gaat het ten koste van onze juist berekende uitgaven.
Maar zij maken de wetten en hebben geen oog voor gewone mensen zij berekenen met hoeveel wij moeten toekomen,terwijl zij in weelde baden.

Ministers! zij die ons dienen, hahaha laat me eens lachen.
a) heel wat gezinnen leven boven hun stand, zijn te gulzig maw
b) ministers verdienen veel, maar werken ook veel harder dan Jan met de pet, en zijn meestal veel intelligenter. Daarmee wil ik geen misprijzen uiten voor Jan met de pet, maar je wil natuurlijk wel dat bekwame mensen als leiders, en bekwame mensen aantrekken kost geld. OK, dit is een veralgemening, er zijn ook dwaze patatten als Flahaut, maar ik sta wel achter dit standpunt.

Laatst gewijzigd door gm10 : 17 september 2007 om 22:38.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 22:56   #17
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
a) heel wat gezinnen leven boven hun stand, zijn te gulzig maw
b) ministers verdienen veel, maar werken ook veel harder dan Jan met de pet, en zijn meestal veel intelligenter. Daarmee wil ik geen misprijzen uiten voor Jan met de pet, maar je wil natuurlijk wel dat bekwame mensen als leiders, en bekwame mensen aantrekken kost geld. OK, dit is een veralgemening, er zijn ook dwaze patatten als Flahaut, maar ik sta wel achter dit standpunt.
Boven uw stand leven met een minimum inkomen? want dat hebben de 1/3 van de gezinnen, lijkt me overdreven.

Pas op he van mij mag iedereen van die hoge pieten genoeg verdienen ,maar zichzelf in het parlement een deftige opslag geven wat wedde en pensioen en uitbetaling(van jaren) na niet herverkiezing betreft en datzelfde jaar het gepeupel het generatiepact voorschotelen ook aan ouderen die vroeger nog jaren aan 45 uren per week gewerkt hebben en nu nog kunnen werken tot ze doodvallen of om later een schamel pensioentje te krijgen en dan nog doen alsof ze goed werk hebben geleverd lijkt me geen vorm van goed bestuur.
Oud 17 september 2007, 23:04   #18
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Boven uw stand leven met een minimum inkomen? want dat hebben de 1/3 van de gezinnen, lijkt me overdreven.

Pas op he van mij mag iedereen van die hoge pieten genoeg verdienen ,maar zichzelf in het parlement een deftige opslag geven wat wedde en pensioen en uitbetaling(van jaren) na niet herverkiezing betreft en datzelfde jaar het gepeupel het generatiepact voorschotelen ook aan ouderen die vroeger nog jaren aan 45 uren per week gewerkt hebben en nu nog kunnen werken tot ze doodvallen of om later een schamel pensioentje te krijgen en dan nog doen alsof ze goed werk hebben geleverd lijkt me geen vorm van goed bestuur.
ja jongen, ik ben 32 en zou blij zijn als ik maar 45 uur zou moeten werken
en als ik praat met vrienden die in Belgie werken is het voor hen niet anders

maar gaan wij op ons 55ste op pensioen kunnen gaan? ik denk het niet
hadden de oudjes van vandaag tot hun 60ste gewerkt, dan misschien wij ook tot ons 60ste, maar ja, he

btw 1/3 leeft van het minimum? bron?
Oud 17 september 2007, 23:05   #19
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoekrecht Bekijk bericht
Burgers van België

Dit land heeft de mond vol van discriminatie, waar ik geloof dat zij het woord waar over ze spreken zelf niet begrijpen.
Het woord houdt in, “alles wat minder in waarde wordt beleeft” is een vorm van discriminatie. Ik ben geboren in een land met een recht voor de plicht.
Wat is nu discrimineren??????
Als ons recht ons verplicht te vertrouwen, waar zij niet vertrouwelijk zijn en geen uitleg naar waarde kunnen geven. (Zoals in dit land het voorbeeld wordt gegeven)
Ons grondrecht is gevormd naar ons verleden met inspraak van het geloof.
Nu het geloof zegt “een dak en een bede brood moet je genoeg zijn”.
Ieder mens in dit land die niet de zeker heeft van een dak en een bede brood, heeft het recht zich te ontrekken aan de wet die niet naar haar plicht wordt gesproken, maar naar wie kent wie.
Wij gedupeerde door het wie kent wie land. (Ons geboorte land)
Zien ons genoodzaakt in stil protest te gaan door de omhaling van paspoorten, zo lang hun verplichting niet voor de burgers wordt hersteld.
Deze heren lonen zich in het genoeg +-15.000 euro per maand en schrijven wetten naar hun verdienste, waar zij een boete betalen is het wat van hun intrest waar wij een deel van onze zekerheid of voeding moeten afstaan, nee burgers, dit is geen besturing voor, maar! van de burgers.
Tevens willen wij een mars organiseren Antwerpen Brussel tegen de vermindering”s waarde van de simpele burgers die willen leven zonder van het leven beroofd te worden, door sprekers die niet weten of willen weten hoe het onrecht in ons land groeit in het nog grotere nadeel voor de minderen.
Ik heb de wereld niet geërfd van mijn ouders, maar in bruikleen van onze kinderen, hoe geven we hem in GOD’s naam terug.
Als we dit allemaal laten gebeuren.
Wie zonder zonde is gooien de eerste steen.
Naar het gegeven woord ben ik zonder zonde, mijn onbewuste fouten door de tekorten van het land bestuur is niet aan mij maar hun die spreken en niet weten wat het werkelijke leven nu eigenlijk inhoud.
Als rijk worden het doel is zal er altijd meer armoede groeien, en daar bij ik geloof niet in dit menselijk idee van leven.
De boom uit liefde waar de minderen het doel zijn tot leven, zo wij niet als persoon maar als land in de waarheid van het leven met de natuur terug samen leven.
Geef onze kinderen een rechtvaardig land door het opeisen van het recht waar zij het ons hebben ontnomen door het vertrouwen dat wij naar hun hebben gesteld.
Zoekrecht
waarheid voor waardigheid
Daarom dat er fora als politics.be bestaan.. er zijn namelijk meer mensen die zich zorgen maken. Maar die omhaling van paspoorten daar wens ik je succes mee
Oud 17 september 2007, 23:06   #20
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
ja jongen, ik ben 32 en zou blij zijn als ik maar 45 uur zou moeten werken
en als ik praat met vrienden die in Belgie werken is het voor hen niet anders

maar gaan wij op ons 55ste op pensioen kunnen gaan? ik denk het niet
hadden de oudjes van vandaag tot hun 60ste gewerkt, dan misschien wij ook tot ons 60ste, maar ja, he

btw 1/3 leeft van het minimum? bron?
In pensioenstelling zou sowieso na 35 jaar actieve dienst moeten zijn
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be