![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() StuBru zingt voor Leterme
![]() Peter Van de Veire neemt het op voor Yves Letemre (CD&V) en maakte samen met de luisteraars van de Grote Peter Van de Veire Ochtendshow op Studio Brussel een liedje om Yves Leterme een hart onder de riem te steken. Van de Veire gaf zelf de aanzet voor de tekst en de luisteraars konden zelf aanvullen op de tonen van 'Hey There Delilah'. Dit is wat ze er tot nu toe van maakten. Hey Yves Leterme. Zeg gij zijt nogal ne ferme. G’ hebt gelachen daar in juni. Maar nu is ’t wel minder funny. Leterme Yves. De walen vinden u nen dief. Dat is nie lief. Hey Yves Leterme. Heel het land dat ligt te kermen. tiert dedzju zeg krijg de tering en geef ons rap een nieuw regering. Want ’t is tijd. Hou maar op met dat gebleit. gelijk een geit. YVES / GE ZIJT ZO LIEF / YVES / GE ZIJT NEN DIEF YVES / GE ZIJT ZO LIEF / YVES / GE ZIJT NEN DIEF MIJN HARTENDIEF Hey Yves Leterme. dat de Heer zich mag ontfermen. d’100 dagen zijn voorbij. d’oppositie is dolbij. Ze worden rijk. Slapend op het politiek gezeik. In ‘t Koninkrijk. Hey Yves Leterme. Ge laat u properkes omzwermen. door den Herman en Jean-Luc. Ook ne straffen tsjeventruk. Verkenners zijn de laagste rang in Stratego and here we go! YVES / GE ZIJT ZO LIEF / YVES / GE ZIJT NEN DIEF YVES / GE ZIJT ZO LIEF / YVES / GE ZIJT NEN DIEF MIJN HARTENDIEF … De pers wordt zot; de koning drinkt. Het land gaat splitsen. Peter zingt. gij rijdt met uw velo door ’t Westenland. Wordt rood of groen oranje blauw? En blijft de Waal weer in de kou? Oh Yves wat is er aan de hand? Ze zullen u niet temmen. Neen. Al lachen ze met uw geween. Straks zijt gij toch weer onze nummer één ge hangt dan vier jaar aan ons been! YVES / GE ZIJT ZO LIEF / YVES / GE ZIJT NEN DIEF YVES / GE ZIJT ZO LIEF / YVES / GE ZIJT NEN DIEF MIJN HARTENDIEF … svh H-I-L-A-R-I-S-C-H ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Das een goeie Laatst gewijzigd door Kazan : 19 september 2007 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Maakt meteen de scrupuleuze teneur van de tekst duidelijk en waar de schrijver voor staat.
Ze hebben blijkbaar nog niet door dat dit soort achterlijke zever mede de ondergang heeft gemaakt van linkse strekkingen. Laat ze in 2009 nog maar eens een pandoering ondergaan. Kunnen ze weer met prozacgezichten op de TV staan wenen zoals deze keer. Laatst gewijzigd door giserke : 19 september 2007 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Altijd grappig als artiesten een politiek standpunt proberen in te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat komende van het Groote VlaemSSche Complot.
Enfin, de VRT kan weer een paar jaar werken aan hun neutraal imago. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoehahaha
ik kom niet meer bij ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans die verder geraakt dan een oneliner???
D�*�*r moet wel een héle goede reden voor zijn! Iemand trek in een minstens even leuk wijsje? http://www.youtube.com/watch?v=yAkiXoVx7xU
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbaast me nu eens niets dat uitgerekend Stubru met zoiets afkomt, zie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mais, c'est un copie/colle, hein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, als ik zie wat normale advokaten beleefd vragen, maar wat jij eist, of als ik zie wat jij bijdraagt aan dit forum tijdens de uren en dagen dat jij geen cliënten hebt om voor te werken, dan zou ik zweren dat jij degene bent die aan lager wal zit.
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jevaly : 20 september 2007 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() PVDA'ers daarentegen...
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/archive/index.php/t-2485.html
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Als ze opkwam voor PVDA lijkt me dat wel genoeg zeker?
![]() |
![]() |