![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Voor het eerst in mijn leven kijk ik uit naar een Belgische/Vlaamse film, vooral vanwege de ingame beelden uit het spel Archlord die erin verwerkt zijn.
Onlangs las ik het artikel over de film in de focus knack en gisteren was er op het nieuws iets over leraren die ernaar gingen kijken om dan in hun les te bespreken. Wat mij echter teleurstelt is dat men het altijd over het pesten heeft, de populariteit van games wordt niet vermeld. Misschien zal die film mij enorm tegenvallen en gaat het helemaal niet om dat spel en wordt dat enkel als "means to an end" gebruikt. Edit: Ik speel het zelf niet (te lange xp grind op zijn koreaans) maar dacht dat games eindelijk eens in de grote media zouden komen, ook in België. Wanneer er nu iets wordt vermeld is het altijd met neerbuigende tonen als "spelletjes" of dat het aanzet tot geweld. Laatst gewijzigd door d24e : 24 september 2007 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Als speler van eve online kan ik met grote zekerheid zeggen dan MMO's des duivels zijn
![]()
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voila, het gaat dus over alle 3. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Film niet maar het zal weer een zware aanval op computergames zijn...
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |