![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar hebben ze in de modeketen Zara niet goed opgelet wat ze in huis hebben gehaald :
http://www.express.be/zint/dvp_artic...&TypeA=ZWIJGER Nou ja, het is dus wel duidelijk dat deze tassen in het buitenland gemaakt worden. Blijkbaar verschillen symbolen wel eens van betekenis naargelang de plaats waar je bent. Met andere woorden: multicul is toch niet zo simpel. Nu, het wordt voor politiek correct Europa hoe langer hoe moeilijker, als men het zo ziet, om aan ethisch verantwoorde accesoires te geraken. ![]() Och ja, ik koop al lang niets in dat soort winkels, om twee redenen: 1) ze hebben er zonder scrupules bont verkocht 2) ik vind er toch niets in mijn maat en naar mijn smaak En ik vond die handtas harshielelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Lekker controversieel...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hindoes en boedhisten vervolgen voor het leveren van nazi-symbolen aan Europa ...
![]() Toch weer 2 "religies" buiten de wet gesteld ...
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hopelijk trekken ze hier lessen uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Niemand moet opletten.
Ze staan daar niet als nazi symbolen. Zoals een hoofddoek: soms is het gewoon een oud wijf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dit vind ik een van de betere ! Laatst gewijzigd door kelt : 22 september 2007 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() inderdaad
|
![]() |
![]() |