Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2004, 00:36   #1
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Steeds vaker vinden we hier copy/pastes terug. Op zich niet verkeerd, maar ik vraag mij toch af of die copy/pastes, die vaak erg lang zijn, en niet de essentie van het onderwerp omvatten, niet eerder bedoeld zijn als afleidingmanoeuver die in plaats van een werkelijke discussie tot gang te brengen, de bedoeling hebben de discussiepartners te overbluffen door de hoeveelheid tekst.

Ik zit hier toch wel behoorlijk veel, maar ik heb ook niet oneindig de tijd om heelder epistels te lezen en te weerleggen. Ik neem veiligheidshalve aan dat mijn medemensen hier aanwezig hetzelfde gebrek aan tijd hebben. De meesten hier hebben nog altijd een sociaal leven

Nu, aansturen op deze mental overload als substituut voor een echte degelijke argumentatie is laf en tegennatuurlijk. Ik daag iedereen uit die deze taktiek continu gebruikt en goedkeurt om een debat te vinden waar een spreker onbeperkt de tijd heeft om zijn argumentatie ten toon te spreiden. Veel geluk, want dat zal u (normaal gezien) niet vinden.

Het kan natuurlijk zijn dat je je mede- en tegenstanders wilt trakteren op een interessant tekstje. Maar verwacht niet dat hij op een uurke tijd 20 pagina's tekst kan weerleggen.

Ik dank u voor u waandacht
Oud 22 februari 2004, 10:10   #2
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad. Sommige mensen copy-pasten hier dat een lieve lust is en dan maar klagen als we dat niet allemaal weerleggen. Ik typ liever zelf een tekst waarin ik mijn argumenten uiteenzet.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be