![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een mooi staaltje multicultuur ...
Wie zei er ook alweer iets over "verrijking" ??? Citaat:
Leuk om te zien hoe de volgende generatie allochtonen klaarstaat om alles over te nemen ... Erg hé , als mensen in hun eigen land al op de vlucht moeten gaan voor allochtonen .. Over opvoeding gesproken ![]() Is dit de toekomst dat ons te wachten staat ??? Leren de "jongeren" al van die leeftijd dat ze alles kunnen en mogen ??? Onmiddelijk die school sluiten lijkt mij het beste ...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 25 september 2007 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijk slopen, villawijk neerzetten, en het probleem spreiden is de enige oplossing. Je kan moeilijk scholen selecties laten doen.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat toch altijd met die 'verrijking'? De enige mensen die ik 'verrijking' zie gebruiken, zijn tegenstanders van dat woord.
Triestig nieuwsfeit, etc.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Nederlandse pers staat alles uiteraard wat uitgebreider vermeld ... Er is nog een oplossing , maar één die niet veel mensen willen horen , of het bestaan ervan toegeven ...En dat is keihard de grenzen sluiten en beginnen met terug te sturen ... Zoals dit voorbeeld duidelijk aangeeft dat de situatie niet meer houdbaar is , zoveel erger zal het binnen een paar jaar zijn . Niemand kan ontkennen dat er teveel is toegegeven de laaetste decennia ...En tot waar heeft al die beleefde gastvrijheid geleid ??? We zijn net als de Amerikaanse Indianen goed op weg om zoveel toegevingen te doen dat we straks al blij mogen zijn dat we in een reservaatje terechtkunnen ... ![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen die weggepest worden op pleintjes , omdat ze "belg" zijn ...Steeds werd het weggelachen ... 't Zou zo'n vaart niet lopen ... En je ziet wel ... ![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik vind die regelmatige berichten ook verontrustend. Maar ja, ik ben een bange blanke man.
Laatst gewijzigd door sn00py : 25 september 2007 om 22:10. |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#8 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben wij dat gedaan? Hebben wij daar voor gekozen? Dat hebben onze vorige generaties gedaan. Met de verlichte idealen van deze eeuw, zou dat nooit gebeurd zijn.
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zijn niet eens allochtonen uit gekoloniseerde streken ![]() 't Zijn de "jongeren" uit de bekende streken ... ![]()
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik zou als kind enorm gefrustreerd zijn, daar een machteloos gevoel aan overhouden en ergens zou ik wrok voelen tegen de Marokkanen. (veralgemenen is fout maar wel menselijk).
Was Hans Van Temsche ook niet extreem geworden na gepest door Marokkanen? Is hij zijn beklag gaan doen hierover bij iemand (leraar, directie,...)? Als hij bij typen zoals jij terechtkwam, zal die klacht wel BIJ VOORBAAT onontvankelijk geweest zijn, want Marokkanen KUNNEN NIETS MISDOEN. Elk crimineel feit gepleegd door een allochtoon wordt hier door jullie geminimaliseerd, ontkend of "ongeval" genoemd. Ook voor dit kind in Nederland is de oplossing: zelf oprotten en het probleem bestaat niet meer. Ik zou mij ook machteloos voelen, mezelf opvreten en op wraak zinnen. Ik zou niet beginnen schieten als een gek (en ik wil dit ook niet goedpraten) maar dit weet ik zeker: er zullen nog racistische moorden volgen, gedreven door machteloosheid en frustratie, door het zien hoe bepaalde bevolkingsgroepen steeds ongestraft blijven. Dit is wat men noemt "het recht in eigen handen nemen" (= af te keuren) en jullie hebben daar zelf voor een groot deel verantwoordelijkheid in. Jullie met jullie extremistische visie dat iedereen die Vlaams-gezind is, een vuile racist is, dat allochtonen geen criminele feiten plegen (en als ze het doen is het door een slechte jeugd, racisme, de "verkeerde opmerking op het verkeerde moment"). Jullie met jullie éénzijdig wereldbeeld hebben MEER medeschuld aan deze racistischge moorden dan alle VB-retoriek samen!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar dat is het gemakkelijkste: kritiek hebben op de ZOGENAAMDE "haatspuiende" partij, terwijl jezelf maakt dat haatgevoelens beginnen te leven. Door jullie eenzijdige prietpraat en gepamper wordt de modale Vlaming meer en meer onverdraagzaam tgo vreemden. Jullie zorgen voor de polariteit in deze maatschappij. En later als we helemaal verzuurd zijn, zullen jullie kunnen zeggen: "we hadden gelijk". Hufters! |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() gadverdju, hoe meer ik er aan denk, hoe woester ik word. Hoe laag kunnen we vallen? Hoe laf kunnen we zijn?
Ik ben nooit voor het 70-punten-programma van het Blok geweest, maar als het zo voort gaat, zullen we er nog om SMEKEN! Vlieger op en BUITEN met die makakken!!! VOORGOED!!! |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Vandalen#Vandalisme |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nee, er is geen migrantenprobleem. Zeker niet. En wat dan met de probleemmigranten? Ik geloof dat hun aantal het aantal ware blanke racisten ernstig aan het overstijgen is. Je kan natuurlijk erg bang worden voor die ene Hans Van Themsche en voor die enkele extreme neo-nazi's die er in ons landje rondlopen. Dat is veel belangrijker voor linkse rakkers, dat past in hun politiek correcte vijandbeel. Al wie anders denkt, kunnen ze dan meteen als slecht labelen en dan blijft hun ongelijk als gelijk overeind. Nee, we mogen de boel niet overroepen. Gelukkig zijn er nog scholen waar nog blanke kinderen toegelaten zijn. Maar we vallen liever op het ene migrantje dat wegens "racisme" niet naar die bepaalde school kan, bv omdat ze haar hoofddoek wenst op te houden in de klas, dan wakker te liggen over het feit dat er kinderen zijn die echt gevaar lopen op school. Nee, we moeten dit probleem, dat veel dringender en prangender is dan het racisme, dat ontstaan is uit een links waanbeeld, onder ogen zien. Een kind dan in elkaar geslagen wordt en bedreigt, is geen denkbeeld. Het is een realiteit. Het is een realtiteit dat bepaalde kinderen, niet veilig zijn op school. Het is een waarheid dat dit zelden of nooit om racistisch bejegende migrantjes gaat. Het is een waarheid dat ons volk op onze uitzonderingen na, open, gastvrij en tolerant is. Maar er zijn grenzen. We geven ze gelijke kansen. We laten ze de nieuwkomers toe in onze scholen, tussen onze kinderen. Als dank zijn vele van onze kinderen niet meer veilig. Onze scholen worden ingenomen door de kinderen van de nieuwkomers en ze leggen ons stilaan HUN wetten en regels op. Dat is wat er gebeurd en als mensen vinden dat het genoeg is geweest, dat die nieuwkomers met hun kinderen beter kunnen gaan naar waar hun wetten en hun regels wel van kracht zijn, dan is men plots de racist. Nu: mijn voorouders waren veel langer op dit continent. Zij zijn er deel van en zij hebben mee ons land gemaakt en zij hebben er voor gevochten. Hun bloed is er voor gevloeid, zodat onze kinderen een veilige en kansrijke jeugd kunnen hebben. We zijn wel zo goed om dit te delen met anderen, maar we mogen niet zo goed zijn om het te laten afpakken. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Die mensen dringen hun cultuur op aan ons en erg genoeg zijn er hoe langer hoe meer die het overnemen. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het mogen je voorouders zijn die het hebben gedaan, jullie zitten met de gevolgen!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() En we maken deze niet ongedaan door ons zelf als slachtoffers van kolonisatie te gaan opofferen. Ik voel me niet schuldig voor de fouten van mijn voorouders en heb ook geen zin om me daarom te laten overrompelen.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al moeilijk om iemand uit je eigen cultuur te begrijpen. Laat staan iemand uit een totaal andere omgeving met een andere godsdienst, principes en gewoontes, maar die toevallig naast je deur woont. Is er actueel een andere mogelijkheid dan te pogen dat ieder een beetje respect voor elkaar opbrengt. Ik geef toe, ik heb het er soms ook moeilijk mee: die luidruchtige Marokkaanse macho-pubers in de bus of de trein, of zelfs gewoonweg op straat, werken ook soms op m'n zenuwen. |
|
![]() |