![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Nieuwe website wordt gelanceerd: http://www.politiek.be/
Speciale 'preview' voor de gebruikers van dit forum. Ik wil namelijk weten wat jullie ervan vinden. Een simpele opzet: Basis bestaat uit opinies, agenda en petities. De overige inhoud is gelinkt. De opinies komen van diverse schrijvers (je kan erop reageren) en activiteiten kan je zelf toevoegen. De petities ... tja, lanceer eentje over Vlaamse onafhankelijkheid of Belgische eenheid, BROV of particratie, ... Ga je gang. Ik stel jullie mening enorm op prijs! Suggesties zijn welkom. Kan zijn dat we volgende dagen nog een beetje verbeteren. groetjes, Maarten |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k vond het in eerste instantie een beetje druk overkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() maar... waarom nog een forum bij, er zijn er toch al twee met Politics en Politcsinfo?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar na er een beetje op rond te surfen, word je het wel gewend.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Maar toch wel reacties? En uiteindelijk is hetgeen we hier doen, ook reacties brengen op nieuws, dus...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Het is eerder de bedoeling om een 'multiblog' te maken van deze website: meerdere schrijvers binnen 1 blog. Reacties komen daar vanzelfsprekend bij, zoals op zowat elke blog. Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry als ik het idee niet te goed vat, maar kan je dit niet gewoon integreren in de opinies sectie van http://www.politics.be/ ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Ziet er wel een tof opzet uit.
inhoud - de ondertitel 'de kleurrijke tegenhanger van politics.be ' lijkt me wat vreemd. Gaat dit niet uit van P.be? En zo ja, waarom dan niet P.be/blogs? - Maar zelfs als dat niet van P.be uitgaat lijken de persberichten me meer een aanhangsel van waar het echt om draait, nl. user based content. technisch - aan de lay out is nog wel werk - speciale tekens worden niet herkend Voor de rest lijkt het me wel een tof initiatief, waar zeker toekomst in zit. Het doet me wat denken aan de social network initiatieven. Misschien is het wel interessant om die kaart te trekken, eventueel op termijn. Laatst gewijzigd door Starkan : 4 september 2007 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel mij mening enkele dagen uit. Wil wat meer vergelijkingen kunnen trekken met andere soortgelijke bronnen.
Spijtig dat de "ondertitel" verloren loopt in de reklame... Ook over de layout zal ik later meer uitwijden. Op eeerste zicht : niet zo slecht, alleen rechterkant wat groot...
![]() |
#12 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
![]() -> We publiceren ongeveer 2 opiniestukken per publicatieronde op Politics.be. In de praktijk passeert zeker 20 keer zoveel goed materiaal door mijn mailbox. Dat is onmogelijk bij te houden op Politics.be zelf. -> politics.be had nog geen agenda en nog geen petitiesysteem -> politics.be tracht objectieve informatie te publiceren. Ik vond dat het tijd werd om meer gekleurde informatie te verzamelen en te publiceren. -> politiek.be werd nog niet gebruikt. Jammer voor zo'n mooie domeinnaam ![]() Je mag het vooral als een aanvulling van Politics.be bekijken. groetjes, Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Met wat je nu schrijft vind ik het helemaal wat gek om dat onder een nieuwe 'identiteit' te doen. 1/ het is geen nieuwe identiteit, maar een aanvullende, dus moet zeker onder p.be vallen. 2/ de url is klinkt idd wat vlotter in de mond voor Vlamingen, maar het logische wat je dan doet is de URL een dubbele betekenis geven. (bvb forum.politics.be = forum.politiek.be) 3/ Ja, de ondertitel is dan nog zekerder fout gekozen. 4/ Je verzwakt de waarde van Politics, door er een zogezegde tegenhanger tegenover te plaatsen. Terwijl het net een rijke aanvulling zou kunnen zijn. Dit aan Politics linken, zou het 'merk' alleen maar versterken. PS: tenzij je van het Vlaams nationalistische imago dat politics draagt af zou willen, wat vanzelfsprekend het niveau ervan zou verhogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Het enige waar ik het met u eens ben is de ondertitel. Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De echte constructieve post zit in m'n vorig schrijven. Hoewel dat van dat nationalisme ook wel gemeend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Ik vind het design een beetje moeilijk liggen. Twee bijna even brede kolommen, dat leidt de aandacht af. Liever een kleinere kolom voor de activiteiten-rubriek.
En wat meer spatiëring tussen de kolommen. Voor de rest is dat vrij sober.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Liefst ook een sterk logo-tje, da's uitermate belangrijk om diep in de ziel van de hedendaagse consument door te dringen.
Liefts niks bruin. Liever iets purper of rood.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het overzicht een beetje moeilijk. Als ik op een site terecht kom wil ik binnen enkele seconden zien waar ik terecht moet voor mijn informatie. Hier heb ik dit niet. gevolg: zappen PS, zijn er problemen binnen politics.be? want dit lijkt me niet echt een alledaagse post van een moderator. Precies een verkoper van Mercedes die een BMW gaat promoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Administrator
|
![]() Starkan: het nationalisme is een belangrijk stroming in dit land. Onvermijdelijk op een forum over politiek. Ook nationalisten hebben een mening, net als jij. Iedereen heeft het recht om te discussiëren en een standpunt in te nemen. Dit is een open forum.
Ik wil daar wel eens over discussiëren, maar niet hier. C2C, is een goede suggestie. Zullen we eens testen. De bedoeling is dat de kolom de aandacht trekt. De surfer is blind voor een klassiek menu. Het kan wel een beetje smaller, maar dan zullen meerdere titeltjes (activiteiten, berichten) over twee lijnen worden uitgesmeerd. Maar kunnen beetje smaller proberen. Een logo zou meer fleur geven. Inderdaad! giserke, die navigatie kan misschien beteren als we wat minder berichten per groep zetten. Bvb 10 ipv 20. Zullen dat eens proberen. Politics.be blijft draaien, het forum blijf bestaan, ... Als ik me niet vergis dan tellen we nog altijd iets meer dan 70 medewerkers. Politiek.be is een url die ik ooit heb opgekocht en die sindsdien niet werd gebruikt. Dat is jammer. Tegelijk werden een aantal dingen nog niet uitgewerkt onder Politics.be. De agenda vind ik erg belangrijk, net als het publiceren van alle goede opiniestukken in plaats van een deel ervan. Politics.be blijf ik steunen. Ik hoop trouwens dat een aantal dingen van Politics.be populairder worden, nu ze gelinkt worden vanop politiek.be. Ook nog dit: Geen van beide zijn te koop, noch de BMW, noch de Mercedes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zou die blogkolom niet kunnen voorbehouden worden voor een reeks opinieschrijvers die geselecteerd worden op basis van hun schrijf- en denkcapaciteiten? |
|
![]() |
![]() |