Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2007, 02:04   #1
Babylonia
Parlementslid

Standaard Chemtrails erkend door duitse Wehrmacht aan meteorologen instituut.

Het Duitse leger geeft toe dat er gesproeid wordt met metalen deeltjes door hun vliegtuigen!! Wereldwijd vermoeden is daarmee voor het eerst van uit officiele bron bevestigd.

Duitse meteorologen constateerde vreemde wolken op hun radar beelden
en gingen op zoek naar een verklaring.
Deze week kregen ze zelfs de verwittiging al op voorhand dat er opnieuw gesproeid ging worden.
De Groene partij wil vragen stellen aan de minister en vind dat gif in de lucht spuiten zonder het inlichten van de burger niet kan.

Op kleine schaal en onschadelijk verklaart het leger … enkele Duitse weermannen denken er anders over, volgens hen gaat het over een hoeveelheid van vele tonnen. Zij verdenken het leger van manipulatie van de radarbeelden/weerkaarten en dienden een klacht in om deze illegale experimenten, waar wereldwijd steeds meer protest tegen komt, te stoppen. Ook de Duitse regering wordt aangepakt en moet volgens hen meer uitleg kunnen geven over deze besproeingen. Regelmatige bezoekers van www.hetechtenieuws.be weten dat deze besproeingen al talloze keren plaatsvonden boven België en Nederland.

Het leger heeft tegenwoordig twee soorten brandstof.
Voor de hogere luchtlagen met naar zegge betere anti vries voor onder de
- 70 graden en voor de tot - 70 graden vlieg hoogtes.
Is dit logisch? Is deze grens van - 70 graden een relevante grens of een alibi om iets anders in de naft te stoppen?
Voor de motor kan fijn aluminium stof niet echt kwaad in de brandstof .... blijkbaar volgens militair ingenieurs.

Hoeveel zullen we hierover in de media horen?
Met dank aan het echte nieuws voor het verspreiden van dit echte nieuws!
Ik wil een ton aluminium verwedden dat ze het gaan goedpraten en nihiliseren.

Aluminium beinvloed je zenuwstelsel en maakt mensen gedwee.
Tof die NWO mannen dan hoeven we zelf geen hoedjes meer te maken.
Wat gaan we hieraan doen?

Bekijk de duitse main stream media film hier.
http://video.google.com/videoplay?do...95180631&hl=en
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 08:54   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Een ZIP fuel met aluminium als basis..... tja, het moet kunnen. Maar borax geeft toch betere prestaties.
Oud 26 september 2007, 11:47   #3
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

't Is algemeen geweten dat het leger 'metalen wolken' gebruikt om radar te storen. Aluminium maakt mensen gedwee? Kan best zijn maar dan is de NWO toch ferm aan het knoeien want er lopen nog véél criticasters rond.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 12:46   #4
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Gelukkig dat iedereen het al wist dan.
Dr Bettich over Aluminium en Barium
http://video.google.nl/videoplay?doc...774810&q=haarp
wonderlijke vrouw.
Oud 26 september 2007, 16:00   #5
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik wil niet lastig doen, maar eigenlijk is het Lithium wat psycho-medische eigenschappen heeft.

Van Fluor is geweten dat het mensen dom maakt, indien de hoeveelheid voldoende is. (daarom dat de USSR het water in de goelags sterk fluorideerde)

Aluminium zou dementie in de hand kunnen werken. Maar dat is nog niet keihard aangetoont.

Eneuh, babylonia, dat stemmetje bij dat stukje film is hoogst irritant.

Laatst gewijzigd door maddox : 26 september 2007 om 16:01.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 17:08   #6
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik wil niet lastig doen, maar eigenlijk is het Lithium wat psycho-medische eigenschappen heeft.

Van Fluor is geweten dat het mensen dom maakt, indien de hoeveelheid voldoende is. (daarom dat de USSR het water in de goelags sterk fluorideerde)

Aluminium zou dementie in de hand kunnen werken. Maar dat is nog niet keihard aangetoont.

Eneuh, babylonia, dat stemmetje bij dat stukje film is hoogst irritant.
Het USSR in de goelags? Je zegt het alsof het nu niet meer gebeurt ..
Ga eens na hoeveel fluoride er in een builtje groene thee zit

Het hoeven trouwens ook niet persé metalen te zijn met psycho-medische effecten. Het kan ook zijn dat die effecten ontstaan door de combinatie met HAARP, en dat de metalen er zijn enkel om 'gericht' te kunnen werken.

Uw gok is zo goed als de mijne, maar zowieso moet het stoppen. Niemand heeft hier voor gekozen dacht ik.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 17:13   #7
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Uw gok is zo goed als de mijne, maar zowieso moet het stoppen. Niemand heeft hier voor gekozen dacht ik.
Er is geen probleem vastgesteld, waarom moet het bijgevolg stoppen?
Trouwens indien militairen testen doen met aluminium partikels, ondergaan ze daar zelf ook de gevolgen van.

Of zie jij veel volk rondlopen met ademfilters?
Ik niet iig.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 17:22   #8
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Neuh geen problemen, en jij bent natuurlijk de eerste om ze te geloven.
Kieke.

Citaat:
Millions were in germ war tests

Much of Britain was exposed to bacteria sprayed in secret trials

-

While the Government has insisted the chemical is safe, cadmium is recognised as a cause of lung cancer and during the Second World War was considered by the Allies as a chemical weapon.

-

In recent years, the MoD has commissioned two scientists to review the safety of these tests. Both reported that there was no risk to public health, although one suggested the elderly or people suffering from breathing illnesses may have been seriously harmed if they inhaled sufficient quantities of micro-organisms.

However, some families in areas which bore the brunt of the secret tests are convinced the experiments have led to their children suffering birth defects, physical handicaps and learning difficulties.
Go back to sleep, everything is all right. Tons of strange metallic particles hovering trough the air, your lungs, your brain, what could possibly go wrong?

Zelfs al was hun bedoeling alle regenval een muntsmaakje te geven, het gebeurt achter onze rug, het heeft een effect op miljoenen mensen, niemand zou daarover mogen beslissen buiten die personen zelf.

Laatst gewijzigd door Akufen : 26 september 2007 om 17:25.
Oud 26 september 2007, 19:22   #9
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Aluminium wordt ook gebruikt in scheerschuim en deo
Da beetje meer dagelijks zal wel ni veel uitmaken zeker.

Of zouden die NWO'ers express aluminium in scheerschuim gestopt hebben ?
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 20:56   #10
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Aluminium tast je ruggegraat aan
Ik ben met stomheid geslagen...
Ik weet dat het bij greenpeace chemtrail vragen regent op de mail.
Op mijn mail aan 5 verschillende afdelingen binnen de dienst milieu een half jaar geleden kreeg ik geen antwoord.
what tot do?
Oud 26 september 2007, 22:15   #11
Jukes
Parlementslid

Standaard

De radarzender waamee de beelden zijn gemaakt, is allicht véél schadelijker dan de deeltjes die hij heeft geregistreerd. De meeste radars werken immers in de zgn. X-band, met frequenties tussen 2 en 4 gigahertz (!) en kilowatts vermogen. Ter herinnering;: dat is de zelfde golflengte (of zelfs korter) dan een microgolfoven. Een gsm-mast werkt trouwens ook op 1,8 gigahertz, en de voortdurende (7op 7 , 24 op 24)blootstelling aan die straling is zonder twijfel véél schadelijker als deze wolken aluminiumstrookjes. First things first, ook in de paniekzaaierij graag!
Oud 26 september 2007, 23:11   #12
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
De radarzender waamee de beelden zijn gemaakt, is allicht véél schadelijker dan de deeltjes die hij heeft geregistreerd. De meeste radars werken immers in de zgn. X-band, met frequenties tussen 2 en 4 gigahertz (!) en kilowatts vermogen. Ter herinnering;: dat is de zelfde golflengte (of zelfs korter) dan een microgolfoven. Een gsm-mast werkt trouwens ook op 1,8 gigahertz, en de voortdurende (7op 7 , 24 op 24)blootstelling aan die straling is zonder twijfel véél schadelijker als deze wolken aluminiumstrookjes. First things first, ook in de paniekzaaierij graag!
Daar zijn we ons van bewust ja, de schadelijkheid is net zo omstreden als chemtrails. Dus uw persoonlijke preferentie doet er weinig toe.
Oud 26 september 2007, 23:17   #13
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Daar zijn we ons van bewust ja, de schadelijkheid is net zo omstreden als chemtrails. Dus uw persoonlijke preferentie doet er weinig toe.
Als de trails bestaan uit partikeltjes van de zelfde afmetingen als degene die de Belgische lichtmacht en zeemacht gebruiken in hun chaff-systemen, dan zijn ze volledig schadeloos.
Oud 27 september 2007, 10:26   #14
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Euh, de Duitse Wehrmacht is al ontbonden sinds 1945, dus ik vermoed niet dat zij er voor iets kunnen tussenzitten
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 10:53   #15
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Akufen,

Ik begrijp deze posting totaal niet.

Citaat:
Millions were in germ war tests

Much of Britain was exposed to bacteria sprayed in secret trials

-

While the Government has insisted the chemical is safe, cadmium is recognised as a cause of lung cancer and during the Second World War was considered by the Allies as a chemical weapon.

-

In recent years, the MoD has commissioned two scientists to review the safety of these tests. Both reported that there was no risk to public health, although one suggested the elderly or people suffering from breathing illnesses may have been seriously harmed if they inhaled sufficient quantities of micro-organisms.

However, some families in areas which bore the brunt of the secret tests are convinced the experiments have led to their children suffering birth defects, physical handicaps and learning difficulties.
Wat heeft Cadmium te maken met bacterieverspreiding?
En het feit dat Cadmium een zwaar metaal is, maar hoe staat het dan met de verspreiding ervan?
Ik geloof dat je hier een langere tekst geknipt hebt zodanig het jouw propaganda past.

Citaat:
Go back to sleep, everything is all right. Tons of strange metallic particles hovering trough the air, your lungs, your brain, what could possibly go wrong?
Deze is ook schitterend. Wat is er raar aan aluminium? En, de soep die we atmosfeer noemen, bevat wel meer dan dat. Een paar 1000 ton aluminium erbij gaat echt geen ruk verschil maken. Zeker niet nu China steenkoolcentrales per dozijn neerpoot.
Oud 27 september 2007, 11:03   #16
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Neuh geen problemen, en jij bent natuurlijk de eerste om ze te geloven.
Kieke.

Zelfs al was hun bedoeling alle regenval een muntsmaakje te geven, het gebeurt achter onze rug, het heeft een effect op miljoenen mensen, niemand zou daarover mogen beslissen buiten die personen zelf.
Ik geloof 'hen' in ieder geval veel en veel makkelijker dan het geraaskal van jou en Blabylonia.
Oud 27 september 2007, 11:53   #17
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik geloof 'hen' in ieder geval veel en veel makkelijker dan het geraaskal van jou en Blabylonia.
Nee hoor, geen believer hoor.
Je moet hen niet geloven, je moet hun informatie opnemen, onderzoeken en voor jezelf opmaken of iets waar is of niet, ongeacht de bron.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 12:14   #18
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Nee hoor, geen believer hoor.
Je moet hen niet geloven, je moet hun informatie opnemen, onderzoeken en voor jezelf opmaken of iets waar is of niet, ongeacht de bron.
Jij weet evengoed als ik dat je niet in alles expert kan zijn en daarom MOET je vaak betrouwen op wat anderen zeggen.

De keywoorden op dat gebied zijn "betrouwbaarheid", "consensus" en "verifieerbaarheid".

Hoe hoog scoren bronnen die de believers graag presenteren (Infowars, Prisonplanet etc) op die criteria?
Subzero.
Oud 27 september 2007, 13:28   #19
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Hm, chemtrails; nieuw voor mij.

Er staan veel links over op het Net.

Misschien een verklaring voor de vage geuren die mensen met een bovengemiddeld scherp reukvermogen soms uren/dagen-lang waarnemen en die door weinig anderen worden bevestigd, zodat je aan jezelf soms gaat twijfelen. Gisteren was het hier in wijde omgeving raak (voor mij); een "nieuw" geurtje dat nergens op scheen te lijken maar ook door douchen ging het niet weg dus het "hing niet aan mijzelf".

Toch lastig om in te schatten waar iets vandaan komt, want dicht bij mijn woonplaats liggen grote chemische complexen en van sommige stoffen is maar een heel kleine hoeveelheid in de lucht nodig om gevoelige waarnemers nerveus te maken.
Oud 27 september 2007, 20:54   #20
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Jij weet evengoed als ik dat je niet in alles expert kan zijn en daarom MOET je vaak betrouwen op wat anderen zeggen.

De keywoorden op dat gebied zijn "betrouwbaarheid", "consensus" en "verifieerbaarheid".
Het enige wat dit me zegt is dat jij afhangt van een of ander autoriteit buiten jezelf. Is er dan nooit een betrouwbare, verifieerbare feit geweest, waarover consensus bestond, die uiteindelijk fout bleken door een of andere nieuwe ontdekking? En jawel, 'the change of mind' begon bij één persoon.

Citaat:
Hoe hoog scoren bronnen die de believers graag presenteren (Infowars, Prisonplanet etc) op die criteria?
Subzero.
Dit is alweer iets wat totaal niets bijbrengt. En geheel onwaar is.
Ik wacht vol hoop dat je eens begint mee te werken in plaats van tegen.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be