Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2004, 15:47   #1
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Bron: www.destandaard.be

15:31:04

ANTWERPEN - Vlaams parlementslid Claudine De Schepper uit Zwijndrecht, die onlangs uit de VLD-fractie werd gezet omdat ze betrokken was bij het Comité tegen het Stemrecht voor Vreemdelingen, stapt over naar het Vlaams Blok. De Schepper zal voortaan deel uitmaken van de Vlaams Blok-fractie in het Vlaams Parlement.

De Schepper werd begin vorige maand ondervoorzitster van het Comité tegen het Stemrecht voor Vreemdelingen, een initiatief gedragen door het Vlaams Blok en het Liberaal Appel van Ward Beysen. De VLD zette haar daarom onlangs uit de fractie. Sindsdien zetelde ze als onafhankelijke in het Vlaams Parlement, maar nu het gemeentelijk stemrecht voor migranten een feit is, stapt ze over naar het Vlaams Blok.

Volgens een mededeling van het Blok wil De Schepper een alternatief bieden voor de misnoegde VLD-kiezers. ,,Het zit me vooral dwars dat de mening van 80 procent van de Vlamingen inzake het stemrecht voor vreemdelingen, omwille van de oekazes van Elio Di Rupo en de PS, straal door de VLD genegeerd wordt'', zegt De Schepper in de mededeling. ,,De VLD is vooral een machtspartij geworden.''

Claudine De Schepper zal bij de komende verkiezingen voor het Vlaams Parlement één van de lijstduwersplaatsen op de Antwerpse lijst van het Vlaams Blok krijgen.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 15:48   #2
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het zit me vooral dwars dat de mening van 80 procent van de Vlamingen inzake het stemrecht voor vreemdelingen, omwille van de oekazes van Elio Di Rupo en de PS, straal door de VLD genegeerd wordt'', zegt De Schepper in de mededeling. ,,De VLD is vooral een machtspartij geworden.''
ze heeft blijkbaar al een omscholingscursus gekregen
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 15:52   #3
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

de transfermarkt van politici is nog erger dan de transfermarkt van de voetbal aan het worden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 15:53   #4
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
de transfermarkt van politici is nog erger dan de transfermarkt van de voetbal aan het worden.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Oud 20 februari 2004, 15:57   #5
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Alleen is er af en toe eens ene zo vriendelijk om ne collega voetballer zijn schenen aan flarden te sjotten. Dat missen we nog in de politiek.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 15:58   #6
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Het zit me vooral dwars dat de mening van 80 procent van de Vlamingen inzake het stemrecht voor vreemdelingen, omwille van de oekazes van Elio Di Rupo en de PS, straal door de VLD genegeerd wordt'', zegt De Schepper in de mededeling. ,,De VLD is vooral een machtspartij geworden.''
ze heeft blijkbaar al een omscholingscursus gekregen
Of een praktijkcursus
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 15:59   #7
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

En het VB is gediskwalificeerd?

(Friedrich Nietzsche)
Oud 20 februari 2004, 16:00   #8
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Alhoewel natrappen in de politiek meestal niet bestraft wordt met een rode kaart zoals in het voetbal.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 16:09   #9
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips
En het VB is gediskwalificeerd?
praktijkcursus bij de VLD hoe een machtspartij werkt, bedoelde ik 8)
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be