![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 29.09.2007 15:30
Dode door overdosis in gesloten centrum 127bis ![]() Een sans-papier van Marokkaanse afkomst is zaterdagmiddag in het gesloten centrum 127bis in Steenokkerzeel omgekomen als gevolg van een overdosis. Dat schrijft de Franstalige krant Le Soir op haar website. De man zit sinds 26 september opgesloten. Het was bekend bij de verantwoordelijken van het gesloten centrum dat hij een methadon-behandeling volgde. Het parket is om 14.00 uur ter plaatse gekomen, in aanwezigheid van een wetsdokter. Die moet de exacte omstandigheden van het overlijden bepalen. (VHL) http://news.be.msn.com/binnenland/Ar...mentid=6270060 We moeten die mensen toch echt tegen zichzelf beschermen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Alvast RIP.
Hoe is zoiets als dit kunnen gebeuren ????????
Ik hou van koken, maar ![]() wie wil mijnen afwas doen ![]() Laatst gewijzigd door Ik-haat-afwassen : 29 september 2007 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd heel erg,maar met de Marokkaanse mafia wil ik niets te maken hebben,ik leef namelijk nog graag......
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit is duidelijk de schuld van allerhande wetten en mogelijkheden om die mensen hun verblijf in belgië nodeloos te verlengen ... Erg voor die familie , door het falende terugstuurbeleid zijn zij een familielid kwijt ... ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Weeral belastingverlaging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik stel me de vraag: als ze in gesloten centra deze mensen met hun problematiek blijkbaar nog niet goed kunnen behandelen, wat krijgen we dan als we hen in open centra plaatsen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De solidariteit zou eens heruitgevonden moeten worden. Solidariteit met vluchtelingen, ook als ze een andere huidskleur en/of religie hebben.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |