![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En van zulke soortgenoten moeten we dan verwachten dat ze een positieve invloed hebben op onze economie,ivm werkgelegenheid,pensioenen ,enzovoort ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat "soortgenoten" dat je schrijft, stoort me. Sorry, ik voel me in de verste verte niet verwant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nieuwe en sterkere tafels en stoelen en TV kopen, en vragen of ze alstublief een beetje voorzichtiger omgaan met meubels.
Als iemand bij mij thuis om hulp vraagt, bezorg ik hem wellicht eten en een bed. Maar als hij dan de boel aan stukken slaat gooi ik hem buiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() het zijn uitgeprocedeerden die daar zitten. Wat al meteen je eigen persoonlijke uitspatting die je aan het gegeven probeert te koppelen niet relevant maakt.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() AAaahh wat zijn we weer lekker superieur! Laten we doen alsof we keihard gewerkt hebben om superieur te zijn tegenover dit soort volk! Subtiel weliswaar of gekke Bhairav komt het allemaal weer aanhalen...
|
![]() |
![]() |