![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Vreemdeling
|
Beste vrienden,
Ons kleine dorpje in de Kempen wordt bedreigd met de ergste milieuhinder die u zich kan voorstellen.De enige manier om hier paal en perk aan te stellen is om met zoveel mogelijk mensen aan de provincie te laten weten dat dergelijke toestanden niet thuishoren in een dorpsgemeenschap. Daarom vraag ik, smeek ik, bid ik, om deze petitie te ondertekenen en ze aan zoveel mogelijk mensen door te sturen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het gezond verstand voor één keer mag zegevieren.Er is al miserie genoeg op deze wereld. Klik op deze link, lees waarover het gaat en teken de petitie: http://www.axci.nl/axci/index.php?show=petitie&id=385&ln=ned Stuur deze link alstublieft door naar al uw vrienden en kennissen. Dat is de enige manier voor ons om in die korte tijdspanne voldoende mensen te bereiken. De ganse bevolking van Massenhoven zal u erkentelijk zijn. Jan De Wit Kerkstraat 5 2240 Massenhoven Laatst gewijzigd door jan de wit : 1 oktober 2007 om 07:36. Reden: settings font |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Burger
|
Ik ken opdebeeck.
10.000 ton per jaar is niet veel hé. En als ze het in gesloten hallen met afzuiging en rookgasbehandeling uitvoeren kan dat geen hinder veroorzaken. Ach kleinzerig, conservatief, nimby vlaanderen. Tegen bedrijven én tegen werkloosheid zijn tegelijkertijd. PS ik vond die petitie maar zwak opgesteld, helemaal niet deskundig opgesteld, ontbreekt van elk relevant cijfermateriaal,... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gouverneur
|
Bundeling van dit soort bedrijven met het kanaal en de snelweg lijkt me een logische zaak. Het is dan ook een prima plaats om een dergelijk bedrijf te vestigen. Ja, ik ben ook afkomstig van daar in de buurt.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik woon al jaren naast de Zenne. En ik moet zeggen, er komt nu beterschap. dankzij een grootschalige en peperdure waterzuiveringsinstalatie.
Maar, zonder grootschalige afvalverwerking zoals "Opdebeek" wil gaan doen bij Massenhoven, verzuipen we in ons eigen vuil nietwaar.
|
|
|
#5 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Er is nog een pluspunt, als toch blijkt dat er bv geurhinder of wat dan ook is, zullen de immobilliën in prijs missch zakken. Goed nieuws voor de jonge Massenhovenaar.
|
|
|
|