![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Omdat er hier toch verschillende gebruikers zijn die houden van (af en toe) eens een partijtje te gamen, dacht ik dat het eens leuk zou zijn om een game-topic te openen.
Je kan ook bijvoorbeeld iemand van dit forum wil uitdagen om via multiplayer te spelen ![]() Wie speelt er hier nog allemaal games, en de welke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik speel graag games zoals "Caesar III" (al heb ik nu wel pech dat die game niet meer draait op m'n laptop).
![]() Age of the empires speel ik ook wel eens. Laatst gewijzigd door Kim : 14 juli 2006 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k Heb eens een screenshot van je bureaublad gezien, vercetti, en ik geloof dat ik zowat alle games speel waarvoor er een snelkoppeling stond.
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 14 juli 2006 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Voeg daar maar Half Life 2, en toebehoren bij. Heb het woensdag voor 15€ gekocht, kan je niet laten liggen.
![]() En dan zijn er nog een paar die niet op m'n bureaublad staan. Laatst gewijzigd door vercetti : 14 juli 2006 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Spellen die momenteel op mijn pc staan
Need for Speed Most Wanted Glory of the Roman Empire Rollercoaster Tycoon 2 GTA2 GTA San Andreas Hitman 1 Age of Empires III Momenteel aant spelen: Glory of the Roman Empire (Kim, misschien es proberen? Het lijkt hard op Caesar III) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thx a lot!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Glory of the Roman Empire lijkt wel interessant. Ik heb wat screenshots bekeken en ben nu de demo aan het downloaden.
Ceasar 3 heb ik ook gehad. Nu staat er Rome: Total War op mijn pc. Het is turnbased maar de combat is realtime. Af en toe een epische slag uitvechten met duizenden units is leuk. ![]()
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Als ik al eens een spelleke speel zijn het oude nintendo-spelletjes die ik via emulatie op mijn PC speel.
Misschien ben te nostalgisch, maar die nieuwe spellen hebben vaak niks aan gameplay dat ze dan weer compenseren met een overdosis sex&geweld.
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Counter-Strike Source
Battlefield II Age of Empires III |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Half Life 2 laatst uitgespeeld. Zalig spel !
Ik ben een heel tijdje serieus verslaafd geweest and Bioware's RPGs. Baldurs's Gate 1&2, Planescape Torment, Neverwinter Nights 1&2..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Hearts of Iron 2, doomsday, echt wel de moeite.
Anders rome total war. En heel af en toe eens mohaa of cod |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Inderdaad; ben er nu mee bezig. Ik moet nu die brug terug oversteken, terwijl die heli me zit te bestoken.
![]() Gravity Gun is heerlijk. Zombies doormidden klieven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik speel meestal Generals:Zero Hours+mod= "Blitzkrieg the finest hour" het isd e moeite om te spelen,binnekort doen we samen met een tiental andere kerels een soort risk-world champion-battle (yeey) & verder speel ik momenteel oblivion (elder scrolls) met gebruikelijke mod's. En andere dagen heb ik de neiging om Rome total war te reinstaleren + en mod van spqr of rome total realism.
Laatst gewijzigd door pinbag : 15 juli 2006 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben momenteel met dosbox en abandonia.com aan de slag.
Net ook Battlefield 2 gekocht maar dat moet ik nog installeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik speel nu:
Counter Strike: Source Guild Wars Deus Ex: Invisible War Oblivion (ownt) |
![]() |
![]() |
![]() |