![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vragen jullie jezelf dat nooit eens af?
En dan heb ik het niet over de occasionele poster maar over de die-hards die hier nagenoeg elke dag zitten. Je staat 's morgens op, doet de bengels naar school, zet nen bak koffie en gaat dan eens kijken wat er op P.be te beleven valt. Voor je het weet is het dan middag en alle dingen die je al zo lang van plan was te doen schieten er weer eens over. Terwijl het hier eigenlijk elke dag hetzelfde gezever is. Soms denk ik echt dat ik hier beter voorgoed wegblijf of hoogstens een of twee keer per maand eens langskom. Het is immers niet dat ik niks anders te doen heb, het probleem is gewoon dat dit forum zo verdomd verslavend is. Net als hasj ja, dat weet ik, maar mijn hasjgebruik heb ik beter onder controle dan mijn forumgebruik. Bovendien bezorgt mijn hasjgebruik mij meer voldoening dan dit forum. Daarom bewonder ik bv. Monocle ook. Ik vind het jammer dat hij weg is, maar ik kan hem geen ongelijk geven. De uren die je hier verspilt kan je evengoed aan nog leukere dingen spenderen. En die zijn er in overvloed. De kunst is gewoon om af en toe eens buiten te komen en niet de godganse dag voor dat stomme pc-scherm te hangen. Zoals nu weer. Terwijl ik evengoed aan mijn motor kan gaan sleutelen, met de hond kan gaan wandelen, een toerke lopen of fietsen, een beetje kokkerellen, familie of vrienden bezoeken,... noem maar op. Vandaar mijn vraag; Ben ik echt de enige die hier vaak zit te posten met een gevoel van "ga nu eens iets anders doen eh seg"? Wat er ook van zij, ik ga de zaak nog eens een tijdje verlaten. Niet voor eeuwig waarschijnlijk, dat hou ik toch niet vol, maar gewoon om eens te kijken welke andere dingen mij evenveel of meer voldoening schenken dan een forum. Ik ga niet stoppen op 11000, ik ga om te beginnen gewoon eens proberen om niet over die 11000 te gaan voor mijn verjaardag. Als dat zou lukken zou ik al heel trots op mezelf zijn.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net ook ne pauze achter de rug ...
Maar ... Als jij nu eens ne gsm koopt met internetverbinding op , dan kan je alles doen wat je maar wil (zwemmen zo niet) en toch hier de ernstige discussies over bier en tetten meevolgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me dat ook dagelijks af. Maar toch, ik vind het gewoon grappig en best plezant hier te komen zeveren.
Nu, ik besef wel dat ik de voorbije jaren in Baskenland nooit op dit forum gekomen ben, gewoon omdat ik ten eerste geen internet had thuis, en ten tweede, omdat het leven daar op straat gebeurt en ik de uren buiten het werk, bijna uitsluitend doorbracht in de bergen, de bossen, de café's.... onder vrienden. Hier in Vlaanderen is dat allemaal anders...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik weet dat dit forum verslavend is, waarschijnlijk omdat het een voldoening vervult die je buiten dit forum niet hebt, anders zat je hier niet actief te posten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat bij mij het geval was zou ik me er niet zo druk over maken, maar dat is het juist. Ik leg niet moeilijk sociale contacten, ik heb vrienden en maak regelmatig nieuwe, heb geen problemen met mijn baas, geen problemen in het huishouden, geen pleinvrees... Ik heb maw geen enkele reden om verslaafd te raken aan forummen en toch gebeurt het. En dat staat me niet aan...
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kom hier puur om Weezer's menu van de dag te lezen.
Dat vind ik het leukste. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() *spoedt zich naar de desbetreffende draad hoewel het menu niet veel soeps is op het moment*
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 3 januari 2009 om 12:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ja, wat ik ook leuk vind is wat Derk post (zéér zeldzame posts!) in de internationale draden. Uitstekende stuff!
![]() PS: hé Derk, wat heb je bij de boodschappen gedaan de laatste dagen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=117041 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Namelijk dat je extra ** produkten ging kopen. Nou dan wou ik weten wélke je had gekocht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de sinasappels betreft: ik koop wel eens Israelische. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Schrijven aan een boek of een verhaal is een eenzame bedoening. En als ik jouw zo lees dan ..... juist dan ... steek je vinger eens door de tralies ..... Er zijn genoeg 'plaatsen' in Vlaanderen die maar wat graag er een 'vrijwillige' schrijver bij zouden willen. Of je kan 't er je beroep van maken. Als alternatief is p.be nog zo slecht niet.
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() BigF heeft gelijk
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Hij heeft OVERSCHOT van gelijk! De weinige vrije tijd die ik heb verspeel ik teveel hieraan.
Maar nu ga ik de strijk doen! ![]()