![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van een Fort Europa waarin geen nieuwe vreemdelingen meer worden binnengelaten ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 44,00% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 56,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bent u voorstander van een Fort Europa waarin geen nieuwe vreemdelingen meer worden binnengelaten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht willen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() www.rechtopmigratie.be
voor wat studiemateriaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() In de eerste plaats zal Europa moeten breken met het globaliserende kapitalisme. Pas dan is een Fort Europa mogelijk, hetgeen mijns inziens ook gewenst is. Een economie op mensenmaat die sociaal is en die de rijkdom aan volksculturen beschermd. Verengelsing door de macht van de "commercie", immigratie, uitholling van sociale zekerheid, toenemende kloof tussen rijk en arm, aanspeoling van duizenden illegalen,... het hangt allemaal samen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zo ja waar? Een economie op maat van elk individu, dat zal wel een mooie economie zijn... Ik teken daar alleszins voor... Waar kan ik dat? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder uitwisseling van mensen tussen volkeren loopt de moderne globalistische beschaving dood.
Maar, we moeten wel bepaalde criteria gaan vaststellen. Want een overdosis religieuze holbewoners brengt wel geen zoden aan de dijk.
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Personen die nuttige arbeid verrichten, wees welkom.
(neen, onze maatschappij heeft geen verdere behoefte aan extra ambtenaren of pastoors van alle slag of aard)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 7 oktober 2007 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Importeren we dan ook geen goederen meer van buiten de EU?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Sta mij toe dat degoutant te vinden. Laatst gewijzigd door Heftruck : 7 oktober 2007 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat betreft jobs, je zou er verbaasd van kunnen zijn hoeveel "vuile, lastige of onprettige" jobs wel ingevuld zouden worden door autochtonen mits de uitkeringen "aangepast" worden in tijd/volume. Citaat:
"Gast- arbeiders" moeten zich niet aanpassen, maar dan veronderstel ik dat deze na de vervulde arbeid deze gasten hun gastenstatus opgeven en huiswaarts keren. Immigranten daarentegenover, die wensen te blijven in een nieuw "thuisland" ,daarvan eis ik dat ze zich inburgeren. Net zoals mijn vader dat heeft voorgedaan in de jaren 70.
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Alles wat agressieve, coërcieve actie betreft.
In dit geval is dat mensen verbieden te wonen binnen een bepaald staatsterritorium en hier handelstransacties uit te voeren, geld gebruiken van anderen om jobs te subsidiëren, mensen verplichten buiten het staatsterritorium te verhuizen, verplichten bepaalde "normen en waarden" op te nemen. Laatst gewijzigd door Heftruck : 7 oktober 2007 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heftrukje, mijn beste, ik stel voor dat je eens gaat proeven van een "emigratiecursusje".
Met de volgende landen als bestemming. China India Colombia Japan Syrië Eens kijken hoe je het "ginder" zal doen zonder je aan te passen , zonder de lokale waarden en normen te respecteren en zonder een eigen inkomen.