![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste,
Zoals vele mensen weten heeft deze regering op een valse manier de begroting in evenwicht gehouden voor 2003. De overheid heeft bedrijven veel te laat betaald en wij willen even het een en ander onderzoeken. Daarom hebben we uw hulp nodig om mee te zoeken naar welke bedrijven hiervan de dupe zijn/geweest zijn. Mocht u een bedrijf / zelfstandige kennen die zijn geld niet of te laat kreeg, wilt u dan dit melden op: http://coolste.be/politiek U komt op een ander forum terecht maar voor een melding te doen met je niet registreren. Voor de moderators van dit forum: Ik probeer geen volk naar mij te lokken ik geef enkel de link omdat ik deze oproep op heel veel plaatsen wil doen en alle meldingen op 1 centrale plaats wil krijgen. Ik dank jullie alvast voor jullie begrip ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Vorig jaar had de regering het geld van Belgacom nodig om een begroting te bekomen en dit jaar rekenen ze op het geld van de fiscale amnestie om de begroting in evenwicht te krijgen.
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() dank u voor de melding. Willen alle mensen liefst hun meldingen doen op
http://coolste.be/politiek dan moet ik niet alle fora aflopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Hetzelfde voor 2004 door bij gehuwden te veel bedrijfsvoorheffing af te houden. Maar ge krijgt ze wel terug in augustus 2006. Gratis lening aan paars
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze regering doet niet anders dan boekhoudkundige truuks toepassen...
je eigendommen verkopen en dan terughuren... zo ging SABENA ook failliet ![]() Lernhout en Hauspie zijn daarvoor veroordeeld... ![]() alhouwel de ene boekhouding de andere niet is ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij de volgende verkiezingen gaan de lijken uit de kasten vallen met tientallen miljoenen euro aan onverwachtte "tegenslagen"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de zogezegde inkomsten van de operatie "black and back"
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je hebt volledig gelijk ! Maar ... de wonderen zijn de wereld niet uit ! De econmie is aan het "aantrekken" - zie naar de beurskoersen. Tevens is de Belgische groei de sterkste van West-Europa. Om alles tot één reëel voorbeeld te herleiden : - 100.000 euro van 23/09/2003 was gisteren, als je iets van beleggen kent, tot : - 125.000 euro gestegen. En paars heeft ook nog spaarpot(ten). Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de EU-Commissie is 'bezorgd over Belgische begroting'.
Het waarom was gisteren te lezen in 'De Standaard'.
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Het zijn inderdaad smerige trukken.
Maar niemand een idee van een bepaald bedrijf? Mag nog altijd op: http://coolste.be/politiek Mijn bedoeling is uit te zoeken welke van die bedrijven er faiilliet zijn gegaan door wanbeheer van de overheid. In mijn gemeente is een slager erdoor failliet gegaan omdat hij aan overheidsinstellingen leverde en niet betaald werd. Registratie was verplicht, kwas vergeten dat af te zetten. Nu kan iedereen vrij het daar zeggen. Mijn verontschuldigingen voor deze fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Twee schitterende zaken in dit verband:
Accountancykantoor A. Van Nespen en Van Coillie tegen de Belgische Fiscus => Fiscus dient schadevergoeding te betalen, wat tot op heden niet gebeurde. Jaar van de veroordeling...1986. Van Coillie ging failliet door fout van de Staat! Belastingconsulent E. Van Nespen en Steinmüller tegen Belgische Fiscus: Staat dient belastingen terug te betalen. E. Van Nespen vordert nog steeds, zaak komt in April terug voor. Jaar van de veroordeling...1974! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() ah, das altijd goed om weten.
Ik zoek vooral van paars van 2003. Van 2002 mag ook nog ze. Ik wil aantonen dat deze regering bedrijven kapot maakt door de begroting te manipuleren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Ook instellingen die er informatie over kunnen hebben zijn welkom.
|
![]() |
![]() |