Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete

Discussietools
Oud 17 februari 2004, 21:16   #1
PWdeWrede
Vreemdeling

Standaard

Kan iemand mij helpen? Dit is een Vlaams-Nationalistische week op het forum, maar als ik mij niet vergis is het VB Diets-nationalistisch. Kan iemand mij uitleggen waar ik verkeerd zit?
PWdeWrede is offline  
Oud 17 februari 2004, 21:20   #2
luqje
Burger

Standaard

PWdeWrede: in je hoofd, misschien?

Oud 17 februari 2004, 21:51   #3
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Als ik mij niet vergis zijn er enkelingen in het VB die een Dietsland wel zien zitten. Dit geldt zeker niet voor de hele partij. Veelal zijn het enkel nostalgische dromen.
Nu om een Dietsland te bekomen zijn voor- en tegenstanders het met elkaar eens dat er een onafhankelijk Vlaanderen moet komen ter overgangsfase. Daarom hoort het Vlaams Blok ook thuis in de Vlaams-nationale week.
Verhofstadthater is offline  
Oud 18 februari 2004, 14:54   #4
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PWdeWrede
Kan iemand mij helpen? Dit is een Vlaams-Nationalistische week op het forum, maar als ik mij niet vergis is het VB Diets-nationalistisch. Kan iemand mij uitleggen waar ik verkeerd zit?
Guderian is offline  
Oud 18 februari 2004, 14:57   #5
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Verkeerd??? Probeer eens zonder dat 'Diets' ertussen? Wij willen een onafhankelijke Vlaamse staat in Europa, met eventuele nauwe samenwerking met Nederland, waarmee we meer gemeen hebben dan met Wallonië. En dit vooral om binnen Europa sterker te staan.
Vicky is offline  
Oud 18 februari 2004, 17:11   #6
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luqje
www.stemkot.be

Leuke Vlaams-natioanle propaganda site Je kan enkel op de Vlaams-nationale. Wanneer ik VLD-Vivant aanduide, en er een bericht kwam dat mij bedankt voor mijn stem keek ik terug naar de poll en zag: SP.a-Spirit 0 % (0)
VLD-Vivant 0 % (0)
CD&V - N-VA 77 % (7)
Vlaams Blok 22 % (2)
Groen! 0 % (0)
Ander partij 0 % (0)
Blanco 0 % (0)
Ik stem niet! 0 % (0)

Democratie op z'n Vlaams?
Patriot! is offline  
Oud 18 februari 2004, 19:08   #7
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:
www.stemkot.be

Leuke Vlaams-natioanle propaganda site Je kan enkel op de Vlaams-nationale. Wanneer ik VLD-Vivant aanduide, en er een bericht kwam dat mij bedankt voor mijn stem keek ik terug naar de poll en zag: SP.a-Spirit 0 % (0)
VLD-Vivant 0 % (0)
CD&V - N-VA 77 % (7)
Vlaams Blok 22 % (2)
Groen! 0 % (0)
Ander partij 0 % (0)
Blanco 0 % (0)
Ik stem niet! 0 % (0)

Hier op het forum?
Dan zal het waarschijnlijk een technische fout zijn hoor, je moet niet achter alles iets zoeken0
Groot Bakkes is offline  
Oud 18 februari 2004, 19:17   #8
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Citaat:
www.stemkot.be

VLD-Vivant 0 % (0)
CD&V - N-VA 77 % (7)
Vlaams Blok 22 % (2)
Groen! 0 % (0)
Ander partij 0 % (0)
Blanco 0 % (0)
Ik stem niet! 0 % (0)

Dit typeert toch wel mooi het paranoide haterskarakter van de belgicisten. Toen ik CD&V/N-VA stemde, kreeg ik ook terug 10. Hoogstwaarschijnlijk een refresh-probleem, of een foutje met de server.

Maar nee hoor, Patriot ziet er een Vlaams-nationalistisch complot in, waar demonen proberen de media te manipuleren en ei zo na loopt Elvis er nog in rond ook

Voor het geval iemand die dwazen nog ernstig moest nemen: probeer het gerust eens uit, want de andere polls hebben dat fenomeen ook.

Die belgicisten toch, ik lig echt plat van het lachen
Oud 18 februari 2004, 19:29   #9
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

VLD-Vivant 0 % (0)
CD&V - N-VA 77 % (7)
Vlaams Blok 22 % (2)
Groen! 0 % (0)
Ander partij 0 % (0)
Blanco 0 % (0)
Ik stem niet! 0 % (0)

Dit typeert toch wel mooi het paranoide haterskarakter van de belgicisten. Toen ik CD&V/N-VA stemde, kreeg ik ook terug 10. Hoogstwaarschijnlijk een refresh-probleem, of een foutje met de server.

Maar nee hoor, Patriot ziet er een Vlaams-nationalistisch complot in, waar demonen proberen de media te manipuleren en ei zo na loopt Elvis er nog in rond ook

Voor het geval iemand die dwazen nog ernstig moest nemen: probeer het gerust eens uit, want de andere polls hebben dat fenomeen ook.

U heeft niet gemerkt dat ik een grapje maakte. Uw Grootnederlandse ogen konden niet zien dat er een knipoogje aan het eind van mijn bericht stond. Spijtig.
Patriot! is offline  
Oud 18 februari 2004, 20:08   #10
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

U heeft niet gemerkt dat ik een grapje maakte. Uw Grootnederlandse ogen konden niet zien dat er een knipoogje aan het eind van mijn bericht stond. Spijtig.
Ach jongen, hou je me echt voor een idioot of zo? Dat knipoogje stond enkel bij de laatste zin, voor de rest was het de hele tijd . U heeft weer een flater begaan en weer liegt u er over. Zoals bv. dat Tacitus geen Vivanter zou zijn, heeft u mij een stuk of 10 PB voor gestuurd opdat ik dat toch maar weg zou doen. Toen ik u dan confronteerde met de uitspraken van Tacitus zelf, bent u dan uiteindelijk dichtgeklapt.

Nee nee vriendje, u heeft een mooie uitschuiver gemaakt. Een ware lust voor het oog!
Oud 19 februari 2004, 09:40   #11
Filip Dewinter
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
U vergist zich inderdaad. Het Vlaams Blok streeft naar Vlaamse onafhankelijkheid, waarbij samenwerking met Nederland wel niet wordt uitgesloten. Meer uitleg zal u uiteraard vinden in ons komende verkiezingsprogramma dat in volle ontwikkeling is.
Filip Dewinter is offline  
Oud 19 februari 2004, 17:52   #12
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip Dewinter
Citaat:
U vergist zich inderdaad. Het Vlaams Blok streeft naar Vlaamse onafhankelijkheid, waarbij samenwerking met Nederland wel niet wordt uitgesloten. Meer uitleg zal u uiteraard vinden in ons komende verkiezingsprogramma dat in volle ontwikkeling is.
Mogen we weer een bocht van 360 graden verwachten Mr. Dewinter. Hoedanook komt u, net als andrere politici, weer gemakkelijk onderuit. Een nieuw programma, dat de kiezer nog niet kent, daar kan moeilijjk men over discussiëren en van zodra het nieuwe programma klaar is is alles wat in het verleden gezegd en geschreven werd achterhaald voor zover het niet gewoon onkend wordt. Hoe kan ik als vlottende kiezer mij nu een gedacht maken van de standpunten van uw partij. De ene keer blaast u warm, de andere keer weer koud net als de regeringspartijen die u voor dezelfde redenen hekelt. Op dergelijke wijze kan u me echt niet overtuigen hoor.

Lamzakl
George is offline  
Oud 20 februari 2004, 13:16   #13
Filip Dewinter
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Citaat:

Mogen we weer een bocht van 360 graden verwachten Mr. Dewinter. Hoedanook komt u, net als andrere politici, weer gemakkelijk onderuit. Een nieuw programma, dat de kiezer nog niet kent, daar kan moeilijjk men over discussiëren en van zodra het nieuwe programma klaar is is alles wat in het verleden gezegd en geschreven werd achterhaald voor zover het niet gewoon onkend wordt. Hoe kan ik als vlottende kiezer mij nu een gedacht maken van de standpunten van uw partij. De ene keer blaast u warm, de andere keer weer koud net als de regeringspartijen die u voor dezelfde redenen hekelt. Op dergelijke wijze kan u me echt niet overtuigen hoor.
Beste George,

U komt nogal snel tot de conclusie dat ik de ene keer warm en de andere keer koud blaas. Waaruit leidt u dit af? Het standpunt dat ik hierboven verkondig is altijd al het standpunt van het Vlaams Blok geweest. Het komende verkiezingsprogramma zal op dit vlak niet essentieel afwijken van het vorige. Ik vetrwijs gewoon naar het komende programma omdat daarin meer nauwkeurig bepaald zal zijn op welke terreinen het Vlaams Blok samenwerking met Nederland mogelijk ziet.

fdw
Filip Dewinter is offline  
Oud 20 februari 2004, 16:59   #14
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mogen we weer een bocht van 360 graden verwachten Mr. Dewinter.
George is duidelijk niet bijster sterk in wiskunde.

Als ik naar het noorden loop, en op een gegeven moment draai ik 360 graden om vervolgens mijn weg verder te zetten, dan loop ik weer in de richting van het ... noorden !

Dat was niet de bedoeling, zeker ??? 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline  
Oud 21 februari 2004, 12:49   #15
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Citaat:

Beste George,

U komt nogal snel tot de conclusie dat ik de ene keer warm en de andere keer koud blaas. Waaruit leidt u dit af? Het standpunt dat ik hierboven verkondig is altijd al het standpunt van het Vlaams Blok geweest. Het komende verkiezingsprogramma zal op dit vlak niet essentieel afwijken van het vorige. Ik vetrwijs gewoon naar het komende programma omdat daarin meer nauwkeurig bepaald zal zijn op welke terreinen het Vlaams Blok samenwerking met Nederland mogelijk ziet.

fdw
Geachte,
Leg het 70 punten plan eens naast uw laatste programma.
Voor zover ik had begrepen tot nogtoe is dat het progamma in z'n geheel te nemen of te laten. Dat de vlaamse onafhankelijk blijft wel overeind maar tal van andere programmapunten worden sterk genuanceerd.
MVG

Lamzakl
George is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be