![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De natuur van Vietnam doet me de politiek haast vergeten...
![]() groetjes, Havana |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() nog niet op een amerikaanse mijn getrapt?
![]() veel plezier nog ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() vandaag heb ik wel het militair museum bezocht, waar oa een neergehaald amerikaans straalvliegtuig pronkt... en ook tanks, helikopters etc... (tegenover het museum : een standbeeld van lenin...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Saigon Floating Hotel: a mini-city with mini-bars, on Saigon river |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Vergeet zeker de tunnelcomplexen van de vietcong niet te bezoeken. Schijnt zwaar de moeite te zijn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wens je een goede trip.
PS/ vergeet niet het kunstgevecht van vietnam te bezoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ik zit momenteel in hanoi, er zullen twee militaire musea zijn... ik heb de halong bay, bezocht vorige week en morgen trek ik naar sapa, de bergen in... ik denk dat ik dan zuidwaarts trek,... ik zal ook langs danang passeren, waar vorige week een zware typhoon doorgeraasd is... vervolgens uitrusten op het strand van nha trang,.. hopelijk heb ik nog tijd en geld over om een trip naar angkor wat te maken. dat zie ik echt wel zitten. het leven is hier voor westerlingen thans redelijk goedkoop. voor 10 euro heb je een kamer met ontbijt (2 personen) en voor 3 dollar ga je hier goed op restaurant. ![]() het is wel wat irritant als ze je 200x per dag vragen om mee te rijden op hun motobike of hun cyclo... ![]() maar over het algemeen zijn de mensen hier vrij vriendelijk. Als je hier zelf een glimlach bovenhaalt gaan de deuren wat sneller open. ps : weet iemand hoe je met stokjes moet eten? ![]() ![]() grtz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() ik zit nu in hue na een trip naar sapa, waar ik bij het lokaal bergvolk gelogeerd heb.. zalige mensen (en hevige rijstwijn)
de trektochten door de bergen zijn wel zwaar, maar het uitzicht over de rijstvelden loont zwaar de moeite ! eigenlijk ben ik blij dat ik uit hanoi weg ben (te veel volk, te veel brommers, te veel getoeter, te veel ampetante verkopers) Van het hanoi hilton (gevangenis) werd ik wel even stil... hue is anders-hier heerst een echt vakantiesfeertje ! by the way, de belg kan nog veel leren van de vietnamese keuken - ik eet hier veel te veel tis hier veel te lekker en voor zo een lage prijzen pak het er goed van !! grtz Havana Laatst gewijzigd door Havana : 21 oktober 2006 om 06:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Van Vietnamees eten worde ni dik, denk ik.
En inderdaad, veel lekkerder dan die Belgische keuken. Wat ben ik toch een verwend nest... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris