![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Demi Lovato: moet deze poster verbodan worden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 93,75% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Christenen zijn al even onverdraagzaam als moslims.
In het UK wordt deze poster verboden. Terecht? https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230111_92255511 ![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 januari 2023 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belachelijk. Gelukkig hebben we het Christendom buiten gesjot. Nu de islam nog.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, het is een tjevengazet die er ook wakker van ligt. Ik in elk geval niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekrompen niet, maar nog banger dan een wezel om vandaag op de extreem lange tenen van eender welke groep te trappen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 januari 2023 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk was er gewoon een "switch". De linkselaars rolden de rode loper uit voor de giftige en perfide islam ongeveer tegelijkertijd als ze het christendom neutraliseerden.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, heb ik geen enkele affiniteit met eender welke religie. Als ik op de Grote Markt in Brussel een schuine mop vertel over Jezus of de paus, zal er hooguit een verloren gelopen kwezel eens afkeurend haar hoofd schudden, doe ik krak hetzelfde met allah of mohamed, kan ik volgende week dood zijn. Hoeveel holebi's werden al in elkaar geslagen door christenen. Enne, uw eerste kritische noot over de islam, moet ik hier nog lezen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 januari 2023 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kruis is een seks symbool, het staat voor het geslacht van de vrouw in een drie-eenheid van Liefde, SEKS en (weder)geboorte.
Denk ook maar aan de christenen, die Hem kruisigden, als BRUID van Christus.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bruiden van Jezus zijn de nonnekes hee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschiet er daar nu iemand van ? Toegeven aan de achterlijkste moslims geeft een sneeuwbaleffect natuurlijk. Dat is net hetzelfde als met het verbieden van meningen omwille van 'islamofobie'. Vrijheid van meningsuiting werd niet voor niets als een van de eerste mensenrechten aanzien. Wel de moslims zijn er als eerste in geslaagd dat recht terug te dringen. Een straatje zonder einde. Waar zitten de Charlies nu in het VK ?
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is wel erg ruim gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is maar schijn. Er spelen hier genoeg muilkorfwetten om de vrijheid van mening te kortwieken. Uw mening is vrij, maar je mag ze niet altijd verkondigen.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet dat Jezus een homoseksueel was.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik in een kerk een begrafenisdienst bijwoon om respect te betonen voor de familieleden van overledene (misschien zelfs een familielid van mezelf), en als de pastoor op een zeker ogenblik iets zegt in de aard van "god is goed, x wordt opgenomen in de hemel ... bla bla ...", is het dan 'toegelaten' gebruik te maken van de grondwettelijke vrije meningsuiting om recht te staan en aan de pastoors en alle verdrietigen luidop te zeggen "met alle respect meneer, maar god bestaat niet, en de hemel ook niet !!" ??? Vrije meningsuiting is heel waardevol, maar tegelijk zo fragiel om misbruikt te worden. Je moet een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebben, om het niet kapot te maken. Maar je moet er wel voor durven gaan. Lange tenen zijn geen excuus.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan vraag ik mij toch af wat men dan van dit denkt ??
Klik hier:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook niet vergeten, +- 2000 jaar christendom heeft ons, de hedendaagse westerse wereld, psychologisch beïnvloed, en de consequenties daarvan kan je niet veranderen noch negeren. Je mag dus de Roomse kerk zelfs verbieden, haar invloed zal nog steeds reëel zijn/blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De christenen hebben de moraal omgedraaid: heilig is de pijn, godslasterlijk is het genot.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een verschil met de Sptfire-piloten die in 1940 3 maanden lang de "Battle of Brittain" streden én wonnen.
Laatst gewijzigd door Boduo : 25 april 2023 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |