![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gaan ze FDW geen proces aandoen (of hebben ze dat al gedaan?) omwille van zijn uitspraak in een interview met een joods tijdschrift.
Het was zoiets van: "Als je mij echt een fobie wilt toedichten, schrijf dan maar islamofobie." Heeft hij daar nu wel of niet een proces voor aan zijn broek gehad? Ik ben namelijk serieus islamofoob! Maar ik weet niet of ik dat mag zeggen. (oeps, 't is al te laat...) Laatst gewijzigd door sn00py : 14 oktober 2007 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe kan je nu gestraft worden omdat je bang van iets bent? Als ik zeg dat ik albertIIfoob ben, zou ik in de bak kunnen geraken?
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Normaal zou uw verklaring kloppen, tenminste als u in een ander land bent. Maar we zijn in Belgie en het betreft de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door sn00py : 14 oktober 2007 om 19:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Van mij mag het en liefst nog voor 2009. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik heb meer nodig om op te reageren, heu? is wat weinig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() In combinatie met de veroordeling van FDW voor islamofobie zou dat een bangelijk effekt geven denk ik met de kiezing van 2009. Maar de gevestigde macht zal het niet durven denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een fobie is geen misdaad. Bepaalde dingen gedaan vanuit een fobie zijn misschien wel misdaden, maar dan is het duidelijk dat de dader minder toerekeningsvatbaar is.
Een pychologische begeleiding, al dan niet verplicht is dan gebruikelijk. Maar zoals gemeld. We zitten hier in België, en dan de combinatie FDW en Islam, dan is het duidelijk. 1 miljoen "Belgen" zijn allemaal geestesziek, en moeten nog harder betutteld en onmondig gemaakt worden. Dwangbuizen en zacht gecapitoneerde kamers voor allen.
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BBP, een "politieke partij" is niet menselijk, dus menselijke ingesteldheden kunnen er niet aan toegewezen worden.
Maar als je wil, dan moeten we alle PS leden als kleptomanen bestempelen. En de groenen dolgedraaide idealisten.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Och als ze konden zouden ze het VB als racistisch bestempelen, maar dat lukte niet. Ze hebben de vzw's doen opdoeken door een menselijke eigenschap kunnen ze dat dan ook niet voor ontoerekeningsvatbaarheid?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een andere zaak BBP. Het Proces Vlaams Blok is net zolang herhaald tot er een rechter gevonden was die de wetgeving effe negeerde. En dat was nadat de wetgeving al aangepast was.
Resultaat, netto, wat meer stemmen voor het VB. Ik denk dat de "regeringen" dat soort stunten niet makkelijk gaan herhalen.
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
[quote]Een fobie (Grieks: φοβος, fobos = angst, vrees) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust.[/quote] Mooi, geeft u dat in ieder geval toe. Geheel offtopic, waarom doen die quotehaakjes het niet?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 14 oktober 2007 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() [quote=Bovenbuur;2998355]Wikipedia:
Citaat:
Citaat:
misislamie naar analogie met: miso-gyn: vrouwen-hater (Grieks: miseo=haat, gyne=vrouw) mis-antroop Ik ben dus een misislam, want als islamofoob wil zeggen dat deze angst niet in verhouding staat tot de reële bedreiging die van de islam uitgaat, dan ben ik geenszins islamofoob. Mijn haat is wel het gevolg van een angst, maar die is niet ziekelijk maar wel terecht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je aan het einde van je citaat dit hebt staan: [/[/quote][quote]quote]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door forumspook : 14 oktober 2007 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |