![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het lijkt er wel naar dat het een uitputtingsveldtocht wordt.
Laat ons hopen dat de Vlaamse politici de uitroep van de Afrikaners in hun banier voeren. VASBYT MANNE. Anders vrees ik voor het ergste en wordt het geen teelepeltje suiker. Maar "sewe sakke sout"! Tussen haakjes : Zuid-Afrika heeft de wereldbeker rugby gewonnen. Van de 17 spelers die op het veld verschenen waren er 14 die Afrikaans als moedertaal hebben. Laatst gewijzigd door Patrik : 21 oktober 2007 om 08:43. |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() idd, nielosnie, manne!!
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Finale was wel tegenvallend vond ik, geen enkele try... Betwijfel of die van Engeland terecht werd afgekeurd...
Maar Zuid-Afrika heeft mooi aanvallend rugby in het hele tornooi gebracht dus verdiend gewonnen vind ik ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() En of dat ze het verdienen, de halve finale was gewoon schitterend. Arm Argentinië
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
voetbal. Te verdedigend. De drie (Afrikaans voor try!) is terecht afgekeurd. Ik heb het wel 10 keer bekeken en de voet van Cueto heeft wel degelijk de witte lijn geraakt alvorens hij de bal tegen de grond gedrukt heeft. Ik vind het ook spijtig van Argentinie omdat ze niet allemaal beroepsspelers zijn. Maar ze hebben het fantastisch gedaan. Derde! Wie had dat ooit gedacht. Spijtig dat de Z-A ploeg gaat opgebroken worden als gevolg van een nieuwe wet die de rassenverhouding in nationale ploegen gaat regelen. Van racisme gesproken!!!!! |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |