Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2002, 16:58   #1
Makkie
Lokaal Raadslid

Makkie's schermafbeelding

Standaard

Ja hoor, daar gaan we weer. Daarstraks heb ik ze weer gezien. Het is iets dat ondertussen net zo bij de herfst is gaan horen als vallende bladeren: het Blok dat de affiches van 11 11 11 overplakt met de slogan "Ook bij ons is er armoede".
Ik zou zeggen:"inderdaad."
Nu wil het toeval dat ik al jaren actief meewerk aan de campagnes van Welzijnszorg. Nu wil het toch wel lukken dat ik geen enkele medewerker van Welzijnszorg ken die zich tot het blokkamp bekent zeker. Ook heb ik het meegemaakt dat we een actie deden voor Welzijnszorg en we uitgerekend bij blokkers (en ook wel bij anderen uiteraard) nul op ons request kregen.
De mensen die bezig zijn met Welzijnszorg zijn ook vaak actief in de Wereldwinkel, bij Broederlijk Delen of bij 11 11 11.
Dus beste blokkers, twee keuzes: ofwel engageren jullie je werkelijk voor de minderbedeelden hier bij ons en stoppen jullie met energie te steken in het overplakken van de 11 11 11-affiches ofwel stoppen jullie sowieso met het overplakken van die affiches, want anders getuigen jullie (weer eens) van een hoge graad aan hypocrisie.
Makkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2002, 17:33   #2
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Makkie, het is nu eenmaal zo dat rechts georiënteerde mensen geen moer geven om armoede, welzijnszorg en die dingen.
Niet in het buitenland en niet in het binnenland.
Zoek wereldwijd maar eens een land dat door rechts bestuurd wordt, waar het goed gaat op sociaal-economisch gebied.
Mochten mensen hun geschiedenis een beetje beter kennen, zouden ze beseffen dat een rechts beleid nog nooit , maar dan ook nog nooit! erin geslaagd is de problemen van een land, welke deze ook waren, op te lossen. Maarja, geschiedenis is al lang geen belangrijk vak meer hé?
Overal is het hetzelfde met rechts. De mensen stemmen ervoor en pas als ze aan de macht zijn beseffen hun kiezers wat ze gedaan hebben en gaan ze vervolgens massaal betogen. Als je moest weten hoeveel van die 2 miljoen betogende Italianen een jaar daarvoor gestemd hebben voor diegenen waartegen ze vandaag betogen, zegt dat wel genoeg denk ik.
Maar al bij al mogen we hier nog redelijk content zijn.
Je moet maar eens een aantal zuiderse staten in de VS bezoeken.
Wat je daar vandaag de dag nog altijd aantreft qua rechts gedachtengoed, dat is pas iets om je zorgen over te maken.
Oud 7 november 2002, 18:28   #3
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Makkie, het is nu eenmaal zo dat rechts georiënteerde mensen geen moer geven om armoede, welzijnszorg en die dingen.
Ze betalen wel de belastingen die nodig zijn om de linkse steuntrekkers te kunnen betalen.

mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2002, 18:37   #4
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Beste Makkie,

Lees eens verder op de lijst wat ik (minouche) geschreven heb over het sociaal geïnspireerde Blok. "Armoede ook bij het Eigen Volk -overplakking". U kunt er iets van leren.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2002, 22:59   #5
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Citaat:
Ze betalen wel de belastingen die nodig zijn om de linkse steuntrekkers te kunnen betalen.

mvg. Rogier
Oh ja, dat klopt. En links moet geen belastingen betalen zeker? En er bestaan waarschijnlijk ook geen rechtse steuntrekkers, of wat?
Oud 7 november 2002, 23:23   #6
vivanter007
Burgemeester

vivanter007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minouche
Beste Makkie,
Lees eens verder op de lijst wat ik (minouche) geschreven heb over het sociaal geïnspireerde Blok. "Armoede ook bij het Eigen Volk -overplakking". U kunt er iets van leren.
Het Vlaams Blok toont zich in deze dan toch zeer hypocriet. Zijn zij het niet die ontwikkelingshulp juist hoog in het vaandel wilden gaan verkondigen als alternatief voor de opvang van een te groot aantal vreemdelingen, of leg ik de Blokkers nu vieze woordjes in de mond?
In dat geval: verschoning, maar affiches overplakken van 11-11-11, het ene goed doel, met affiches voor het eigen volk, voor het andere goed doel, en dat terwijl de Blokkers nog niet teveel op hun palmares moeten schrijven, dat is ronduit schabouwelijk. Zoiets komt zelfs bij dat "eigen volk" niet over. Destructief tot en met, daar kan ik NIKS van leren. Want iets afbreken is niet moeilijk.
vivanter007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2002, 23:39   #7
Vanelderen David
Burger

Vanelderen David's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vivant007
Citaat:
Beste Makkie,
Het Vlaams Blok toont zich in deze dan toch zeer hypocriet. Zijn zij het niet die ontwikkelingshulp juist hoog in het vaandel wilden gaan verkondigen als alternatief voor de opvang van een te groot aantal vreemdelingen, of leg ik de Blokkers nu vieze woordjes in de mond?
In dat geval: verschoning, maar affiches overplakken van 11-11-11, het ene goed doel, met affiches voor het eigen volk, voor het andere goed doel, en dat terwijl de Blokkers nog niet teveel op hun palmares moeten schrijven, dat is ronduit schabouwelijk. Zoiets komt zelfs bij dat "eigen volk" niet over. Destructief tot en met, daar kan ik NIKS van leren. Want iets afbreken is niet moeilijk.
Hehe, sinds wanneer draagt het Vlaams Blok "ontwikkelingshulp" hoog in het vaandel ????? U bent blijkbaar TOTAAL niet vertrouwd met het Vlaams Blok programma.

Dé slogan van het Vlaams Blok is bij nader inzien nog steeds "eigen volk eerst" dus waarom zou het Vlaams Blok hypocriet zijn door het overplakken van 11.11.11 posters ???? Dus eerst de armoede onder het eigen volk wegwerken en pas dan zullen we over de landsgrenzen heen kijken.

Storten op 11.11.11 is hetzelfde als een druppel op een hete plaat. Waarom sponsoren we geen gemotiveerde migranten met een diploma die interesse hebben om aldaar een zaakje op te starten en werkgelegenheid te creëren ?? Voor dergelijke projecten wil ik gerust enkele €uro's storten.

http://www.vlaamsblokberingen.org
http://www.bertschoofs.be
Vanelderen David is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2002, 23:53   #8
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

In elk geval is het zo dat het Blok zelfs niet wakker ligt van de noden van het "Eigen Volk", wel van de noden van de Eigen Zak, familie en vriendjes. Wie dat nog niet doorheeft (de kiezer, maar dat komt nog) is stekeblind, potdoof of oerdom. Blokkertjes, de schijn blijft niet duren, gelukkig lijkt het er op dat jullie aan het rotten zijn van binnenuit.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2002, 00:37   #9
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makkie
Ja hoor, daar gaan we weer. Daarstraks heb ik ze weer gezien. Het is iets dat ondertussen net zo bij de herfst is gaan horen als vallende bladeren: het Blok dat de affiches van 11 11 11 overplakt met de slogan "Ook bij ons is er armoede".
Ik zou zeggen:"inderdaad."
Nu wil het toeval dat ik al jaren actief meewerk aan de campagnes van Welzijnszorg. Nu wil het toch wel lukken dat ik geen enkele medewerker van Welzijnszorg ken die zich tot het blokkamp bekent zeker. Ook heb ik het meegemaakt dat we een actie deden voor Welzijnszorg en we uitgerekend bij blokkers (en ook wel bij anderen uiteraard) nul op ons request kregen.
De mensen die bezig zijn met Welzijnszorg zijn ook vaak actief in de Wereldwinkel, bij Broederlijk Delen of bij 11 11 11.
Dus beste blokkers, twee keuzes: ofwel engageren jullie je werkelijk voor de minderbedeelden hier bij ons en stoppen jullie met energie te steken in het overplakken van de 11 11 11-affiches ofwel stoppen jullie sowieso met het overplakken van die affiches, want anders getuigen jullie (weer eens) van een hoge graad aan hypocrisie.
Alexandra Colen staat o.a. op de bres voor Moeders voor Moeders. Ik ben er ook van overtuigd dat vele gelovigen die hun heel leven lang in de welzijnssector actief zijn, sympathieën koesteren voor het ethisch programma van deze partij (ik ken er zo velen). Het is de enige partij die consequent opkomt voor de traditionele gezinswaarden en tegen de cultuur van de dood die alomtegenwoordig is. Ik zou dus zeggen dat een welzijnswerker bij uitstek thuishoort in het Vlaams Blok.
Oud 8 november 2002, 00:41   #10
Godfried
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Niet in het buitenland en niet in het binnenland.
Zoek wereldwijd maar eens een land dat door rechts bestuurd wordt, waar het goed gaat op sociaal-economisch gebied.
Dat is larie en apekool. Het tegendeel is waar. De sociale zekerheid bv. is een rechtse uitvinding (Duitsland). Integristische moslims en joden (kan het nog rechtser?) werven precies recruten door aan welzijnswerk te doen. Het islamisme wint in vele landen aan belang gewoon omdat het de enigen zijn die zich iets aantrekken van de armen. Het zijn precies de linksen die de armoede wegredeneren met hun hoogdravende intellectualistische bullshit over vermeende tegenstellingen tussen noord en zuid, terwijl onze maatschappij in sneltreinvaart naar de verdoemenis gaat.
Oud 8 november 2002, 00:47   #11
Godfried
Gouverneur

Standaard

[quote="vivant007"]
Citaat:
Het probleem met 11-11-11 is hun dogmatisch-communistische interpretatie van de geschiedenis. Hun acties hebben een volstrekt tegengesteld effect. Door mulitnationale ondernemingen in discrediet te brengen, hinderen ze buitenlandse directe investeringen die precies de motor zijn voor de ontwikkeling van armere landen. Het is de schuld van die extreem-linkse bende dat kinderen in de Derde Wereld zich moeten prostitueren of in de mijn gaan werken. Ze mogen van 11 11 11 immers niet in de foei-stoute-westerse textielbedrijven gaan werken. Dat 11 11 11 zich beter eens bezighoudt met de problemen bij ons. De zelfmoorden, de abortussen, het druggebruik, de criminaliteit, de depressies, de morele leegte,... We hebben al meer dan problemen genoeg met onszelf, dat we ons niet moeten gaan bemoeien met de interne politiek van andere landen.
Oud 8 november 2002, 00:51   #12
vivanter007
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanelderen David
Hehe, sinds wanneer draagt het Vlaams Blok "ontwikkelingshulp" hoog in het vaandel ????? U bent blijkbaar TOTAAL niet vertrouwd met het Vlaams Blok programma.
Ok, dat is weeral uit de wereld. Bij deze hoef ik me geen illusies meer te maken over internationale solidariteit bij het Blok? Alle Blokkers hier mee eens? Mijn buik is vol en de rest kan de pot op?

Citaat:
Dé slogan van het Vlaams Blok is bij nader inzien nog steeds "eigen volk eerst" dus waarom zou het Vlaams Blok hypocriet zijn door het overplakken van 11.11.11 posters ???? Dus eerst de armoede onder het eigen volk wegwerken en pas dan zullen we over de landsgrenzen heen kijken.
Ok, vind dan ook uw EIGEN plaats voor uw EIGEN posters.
Neen serieus, ik zou dat in elk geval aankaarten bij uw stamhoofden, want dat is beneden alles.

Citaat:
Storten op 11.11.11 is hetzelfde als een druppel op een hete plaat. Waarom sponsoren we geen gemotiveerde migranten met een diploma die interesse hebben om aldaar een zaakje op te starten en werkgelegenheid te creëren ?? Voor dergelijke projecten wil ik gerust enkele €uro's storten.
Dat zijn compleet gratuite uitspraken, dat weet jij zo goed als ik. Ten eerste: staat dat in het programma van het Vlaams Blok? Ten tweede: is dat geen ontwikkelingshulp? Of hoe heet dat dan? En als ik nog eens 10 miljoen had, dan gaf ik nog meer. Ik durf wedden dat het Blok zelf uit zo'n projecten het meest electoraal voordeel zou willen sleuren, want er zouden misbruiken ontstaan dat het niet meer schoon is (mensen die de pist in zijn met uw schoon geld, rijk terug naar eigen land). Ik zie uw nieuwe verkiezingsaffiches al hangen: "Word snel rijk in eigen land".
Oud 8 november 2002, 00:51   #13
Godfried
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat is niet waar. Het VB verdedigt ontwikkelingshulp als structurele oplossing voor het probleem van de migratiestromen. Zorg ervoor dat het beter gaat in de Derde Wereld, zodat wij niet overspoeld worden met vreemdelingen, zo gaat de redenering. En daar is zeker iets voor te zeggen.
Oud 8 november 2002, 00:53   #14
Godfried
Gouverneur

Standaard

Citaat:
In elk geval is het zo dat het Blok zelfs niet wakker ligt van de noden van het "Eigen Volk", wel van de noden van de Eigen Zak, familie en vriendjes. Wie dat nog niet doorheeft (de kiezer, maar dat komt nog) is stekeblind, potdoof of oerdom. Blokkertjes, de schijn blijft niet duren, gelukkig lijkt het er op dat jullie aan het rotten zijn van binnenuit.
En wat is er mis met het opkomen voor de eigen zak? Doen alle partijen dat niet? Het nastreven van het economisch eigenbelang is de basis van de vrije-markteconomie. Doordat iedereen handelt vanuit zijn financieel eigenbelng, komt automatisch de marktprijs tot stand, die zorgt voor de meest efficiënte allocatie van productiemiddelen (de Onzichtbare Hand)
Oud 8 november 2002, 01:19   #15
vivanter007
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Het probleem met 11-11-11 is hun dogmatisch-communistische interpretatie van de geschiedenis. Hun acties hebben een volstrekt tegengesteld effect. Door mulitnationale ondernemingen in discrediet te brengen, hinderen ze buitenlandse directe investeringen die precies de motor zijn voor de ontwikkeling van armere landen.
Je reinste demagogie. Multinationale ondernemingen mogen dus kritiekloos rotzooien als ze toevallig ook positieve resultaten boeken, gij wel. Dat is even nonsens als zeggen: De bisschop mag af en toe ne kleine vanachter pakken in ruil voor al het stichtelijke werk dat hij al heeft verricht.

Citaat:
Het is de schuld van die extreem-linkse bende dat kinderen in de Derde Wereld zich moeten prostitueren of in de mijn gaan werken. Ze mogen van 11 11 11 immers niet in de foei-stoute-westerse textielbedrijven gaan werken.
Kan je dat letterlijk zo staven? t Zou mij ten zeerste verwonderen. Je bedoelde het wellicht figuurlijk, maar door te overdrijven heb je meer zwarte verf om te zitten kladden. Ik zie ze wel in staat om aan bewustmaking te doen bij inwoners in die verre landen om zich niet te laten uitbuiten. Lijkt me niks verkeerd mee. t Zijn tenslotte geen dieren, ze mogen hun hersens gebruiken, ook al hebben ze misschien niet de luxe om keuzes te maken. Wij kunnen hen heel wat hoofdstukjes van Emile Zola besparen. Maar blijkbaar geldt dan toch het psychologisch regeltje dat een kind zijn kinderen aandoet wat het zelf is aangedaan. En bovendien zijn er natuurlijk veel smeerlapjes die denken dat ze ginder ongeremd hun driften zullen kunnen botvieren, is het niet sexueel of op gebied van jacht op verboden dieren, dan kan het ook nog op sociaal-economisch vlak, door flagrant te profiteren van het bedroevend gebrek aan sociale verworvenheden en snel rijk te worden. En of dat soort uitbuiters in eigen land lokale welzijnsinitiatieven zal steunen, dat betwijfel ik ten zeerste.

Citaat:
Dat 11 11 11 zich beter eens bezighoudt met de problemen bij ons. De zelfmoorden, de abortussen, het druggebruik, de criminaliteit, de depressies, de morele leegte,... We hebben al meer dan problemen genoeg met onszelf, dat we ons niet moeten gaan bemoeien met de interne politiek van andere landen.
Wel ja, richt een fonds op, misschien geven we wel. Daar *bestaan* trouwens initiatieven voor. Geen reden om 11 11 11 affiches te bekladden.
Daar is niemand een stap mee vooruit.
Oud 8 november 2002, 01:28   #16
Godfried
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vivant007
Wel ja, richt een fonds op, misschien geven we wel. Daar *bestaan* trouwens initiatieven voor. Geen reden om 11 11 11 affiches te bekladden. Daar is niemand een stap mee vooruit.
Ik ken alleen maar rechts-geïnspireerde organisaties die voor gezinswaarden opkomen, drugsmisbruik willen bestrijden, of aan abortuspreventie doen.

Verder ben ik van oordeel dat we actief moeten strijden tegen de extreem-linkse demagogie van 11 11 11. Hun uitspraken over multinationals zijn niet onschuldig. Ze zijn gevaarlijk Door hun toedoen, worden buitenlandse vestigingen van ondernemingen gesloten en verliezen duizenden mensen jaarlijks hun baan. 11 11 11 zorgt daardoor voor een toename van de armoede in de Derde Wereld. Bovendien staan zij achter de verplichte sterilisatie-, abortus- en contraceptiecampagnes van de VN. Dit zijn ronduit misdaden tegen de mensheid. Ik schaam mij diep dat mijn belastinggeld in zulke criminele organisaties wordt gepompt.
Oud 8 november 2002, 02:02   #17
vivanter007
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik ken alleen maar rechts-geïnspireerde organisaties die voor gezinswaarden opkomen, drugsmisbruik willen bestrijden, of aan abortuspreventie doen.
Dat rechts-links is duidelijk zeer belangrijk voor jou.
Citaat:
Verder ben ik van oordeel dat we actief moeten strijden tegen de extreem-linkse demagogie van 11 11 11. Hun uitspraken over multinationals zijn niet onschuldig. Ze zijn gevaarlijk Door hun toedoen, worden buitenlandse vestigingen van ondernemingen gesloten en verliezen duizenden mensen jaarlijks hun baan. 11 11 11 zorgt daardoor voor een toename van de armoede in de Derde Wereld. Bovendien staan zij achter de verplichte sterilisatie-, abortus- en contraceptiecampagnes van de VN. Dit zijn ronduit misdaden tegen de mensheid. Ik schaam mij diep dat mijn belastinggeld in zulke criminele organisaties wordt gepompt.
Jouw kruistocht tegen 11 11 11 zo aan te lezen, krijg je blijkbaar behoorlijk de stuipen van een organisatie die je niet meteen in een rechtse hoek kan plaatsen. Weet ik veel waar 11 11 11 zichzelf wil situeren. Rechts of links kunnen me geen bal schelen. Mensen wel. En rechts betekent voor jou blijkbaar: al je energie lokaal inzetten en zwijgen als vermoord over wanpraktijken door multinationals.
Het is oerbelachelijk dat je denkt dat stellingnames van 11 11 11 zoveel impact zouden hebben bij multinationals. Ondernemingen sluiten hun vestingen uit zuiver opportunistische redenen en economische strategie en ik zie echt niet in hoe 11 11 11 dat zou kunnen bepalen. Door het imago van een multinational te verbrodden zeg jij. Koopt men minder renaults omdat renault is opgedoekt? Zie je minder koekjes van lu in onze rayons na hun grote sluitingsronde van destijds? Larie en apekool.
Pure volkslakkerij noem ik dat. Laat ons vlug stoppen met deze discussie en wilde weldoener worden, ieder voor zich. Eigen omhalingen eerst. Beter nog: richt een fonds op om centjes in te zamelen voor de arme multinationaltjes. Saddam Hoessein zou dat ook willen doen voor de Verenigde Staten. Stel je voor: "Compensatiefonds". Eens zien of de wereld er een haar beter van wordt! Of eet je dood aan je geliefde multinational-snack, geen haan zal er naar kraaien, maar je mag zeker zijn: je geld is in goede handen.
Oud 8 november 2002, 03:23   #18
democratsteve
Minister-President

Standaard

Ja meneer Godfried, Vivant 007 is sterk hoor in z'n argumentatie.

En aangezien links en rechts toch zo belangrijk blijkt te zijn voor u, nog dit: weet je wat het echte verschil is?
De fouten die links in het verleden heeft gemaakt waren veelal het gevolg van gebrek aan inzicht en bijwijlen arrogantie.
Dat is vandaag de dag trouwens nog zo.
De fouten van rechts daarentegen, de katholieke kerk in het bijzonder,
zijn gemaakt door mensen die op dat moment zich goed "bewust" waren van hun misdaden.
In historische afwegingen wordt dikwijls de fout gemaakt, gebeurtenissen van toen, te toetsen aan de normen van vandaag.
Rechts is daar goed in.
Links heeft dat niet nodig. De fouten die rechts maakte zijn, in welke tijdsgeest ook, misselijkmakend.
En in Europa zijn we ondertussen van dat katholieke juk bevrijd, maar ze zijn nog altijd niet opgehouden hoor. In Zuid-Amerika ondergaan de mensen nog steeds onze middeleeuwen. Het enige wat ze er niét meer doen is ongelovigen op de brandstapel zetten. Voor de rest is er niets veranderd. In 2002!!!!!! alstublieft!!!
Rechts wil niet dat anderen rechts worden, rechts wil dat de anderen luisteren en doen wat zij zeggen.
Links wil anderen "overtuigen" , proberen hen doen in te zien wat ze bedoelen.
Ik ken niet één persoon die tegelijkertijd én links én meer kritischer is voor links dan ikzelf, maar zwijg van me van rechts, want daarvoor ken ik m'n geschiedenis te goed.
Oud 8 november 2002, 07:46   #19
Pieter De Wever
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
De fouten die rechts maakte zijn, in welke tijdsgeest ook, misselijkmakend.
Vanuit een links standpunt, ja. Zonder dat ik daarmee alle fouten van "rechts", wat dat ook moge betekenen, wil goedpraten.
Pieter De Wever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2002, 08:24   #20
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De fouten die rechts maakte zijn, in welke tijdsgeest ook, misselijkmakend.

De fouten van links vallen steeds in de juiste tijdsgeest

Links wil anderen "overtuigen" , proberen hen doen in te zien wat ze bedoelen.

En als dat niet lukt? Nog van dat, en dan dringend geschiedenis gaan studeren.

Ik ken niet één persoon die tegelijkertijd én links én meer kritischer is
voor links dan ikzelf, maar zwijg van me van rechts, want daarvoor ken ik m'n geschiedenis te goed.

Ik ken op dit forum weinigen met zulke diepgaande bescheidenheid
Je kunt een bewering niet sterker onderuithalen dan ze te verdedigen met lachwekkende argumenten.

Democratsteve, opnieuw een objectieve bondgenoot van rechts.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be