![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Miggie het migrantenjong is geband. Uit het brandende huis gegooid, zonder tv of radio of Polly. ![]() Politics hakbar!
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 27 oktober 2007 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Tsja, teveel strafpunten en je ligt van het forum af, dat zijn nu eenmaal de regels die voor iedereen tellen.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ??? Hoe dien is er af gevlogen ??? Voor wa den die nu weer ??????? ![]()
![]() |
#4 |
|
![]() Geen idee. Hij maakte zich erg boos om bepaald onrecht, en werd door een paar mensen flink uitgedaagd en in een hoek geduwd. Gisteren leek het wel een Stalinistische gangbang. Ik heb hem nog verwittigd van hou op met hun aandacht geven. Weet bijna zeker wié ervoor gezorgd heeft en op het driehoekje gedouwd heeft. Het rode, weliswaar, niet het roze driehoekje, alhoewel...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Waarom, wat schreef hij in welk topic?
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() Geen mening over andere zaken?
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ja en dan? Het is maar een forum hé. Ik ben ook radikaal-rechts en heb hier nog nooit een strafpunt gekregen, laat staan dat ik ooit geband ben geweest.
![]() |
#8 |
|
![]() Migrantenjong is in zijn hol gepakt; ik heb het zien gebeuren, het was echt 'abusive'. Maar van dat geniepige, in een hoekje duwen, zoals sommigen zo goed kunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Misschien is het wel hierom. Ik vind het wel leuk:
Geregistreerd: 26 augustus 2007 Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen Berichten: 1.637 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Ik vecht voor de underdog hier! De underdog is leuk. Geband worden is vaak een goed teken hier. Ik had sowiezo al sympathie voor zowel snOOpy als migrantenjong. Twee van de weinigen die me deden lachen en die, hoewel ze een grote bek HEBBEN en zullen houden, nooit gemeen spelen. Twee gasten met het hart op de keyboard. Niks geen cerebrale perverselingen die in één bepaalde richting liggen te kronkelen, maar die gewoon zeggen waar het op staat. Natuurlijk zijn ze dan geprovoceerd door die slimpies. Dat is voor mij alleen het teken dat het om prima gasten gaat, met een rechte gedachte. Recht, niet recht(s). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() bende bleiters
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel jammer... was een beste kerel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() mooi zo.
shizie alias migrantenjoenk geband (voor de tweede keer, laten we hopen dat het deze keer écht permanent is), en rechtsen die gaan 'staken'. ik zou bijna willen zeggen dat mijn avond geslaagd is, maar dat is gemeen zeker hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() BOE
ik eis een algehele amnestie voor de gebanden |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik verkies C2C wel boven snOOpy, ook al zit ik kilometers verwijderd van eerstegenoemde zijn maatschappijbeeld.
![]() |
#17 |
|
![]() Hij kan wel Russisch, was nochtans handig.
![]()
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de numerieke verhouding links-rechts is zowat 3 tegen 7 op dit forum. kortom, dit is een overwegend rechts forum. linksen zijn hier de underdogs. heb dus maar 'ns rap wat sympathie voor ONS. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Schande en de moderatie is hier haar boekje te buiten gegaan, anderen C2C enzo mogen gerust oproepen tot geweld maar owee als het van de rechtse hoek komt, direct er afgegooid. Migrantenjong heeft nooit contact kunnen leggen met de moderatie, een ban van een maand omdat je een eerste keer oproept tot geweld en de tweede keer meteen definitief, straf...
En van migrantenjong moest ik ook nog doorgeven dat hij de vuile streek niet van Filosoof verwacht had, dat een dialoog voeren onmogelijk is met die eikel en dat hij zeer laag gevallen is, Filosoof fucks de moderatie, dat weten we nu ook allemaal!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind niet dat jij geband moet worden, maar mijns inziens heb jij al meer gezegd dat vatbaar is voor een ban dan iemand anders. Je hebt goede vrienden hier en kent ook het geslacht van de mods zoals ik mocht merken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 oktober 2007 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |