![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Lopen jullie over naar het nieuwe forum? | |||
Zeker! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 27,27% |
Misschien... |
![]() ![]() ![]() |
13 | 39,39% |
Nooit! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 33,33% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
#4 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Telt de wetgeving van het land waar het domein van is of waar de server ligt?
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Keuze van domein is wel enigszins belangrijk. Als je absolute vrijheid wilt en niemand geband mag worden, dan moet je het domein buiten .be leggen.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit : net even nagevraagd en ik heb het juist. Laatst gewijzigd door Duupje : 27 oktober 2007 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Server natuurlijk. De data staat op de server ...
|
![]() |
![]() |
#10 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Allee Praetorian, zomaar overlopen! 't Is dat ge vunzig ende vuil marxistisch tuig ende rapalje zijt of ik zou mij nog ambetantig beginnen maken
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 27 oktober 2007 om 22:20. |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoe bedoel je?
Is dat hier dan niet zo? Hoe kun je dan zien wie er wat gestemd heeft? Ik zal nu eventjes m'n posts op 't vorig topic Ctrl-C, Ctrl-V doen ![]()
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was de prijs drie �* vier jaar terug. Doe er maar "wat" bij. Feit is, er zijn daar gradaties qua "comfort", en daar betaal je voor. De gratis versie is tergend traag.
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het getal van het aantal stemmers klikken. Zo verschijnen de namen.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#17 |
|
![]() Jij sluit dan ook een contract af met een bepaald bedrijf, en het reglement van het contract is conform met de regels van het land waarin de servers staan.
Ik kan gerust een .su of .ru domeinnaam nemen, maar de server blijft eigendom van het Belgische skynet. Laatst gewijzigd door Praetorian : 27 oktober 2007 om 22:22. |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() We kunnen democratisch stemmen over bannen of niet?
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Amai, maar dat wil ik zien. De Atheense democratie op forumniveau. Binnen 2 maand is dat er dikke ambras en stemmingmakerij.
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dank je Duupje
![]() bentje: Ik ga over na het nieuw forum en wil er zelfs een steun voor uitbrengen. Wat niet wil zeggen dat ik hier niet meer ingelogd zou blijven, het andere kamp bekijken kan enkel maar verrijkend zijn. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Hier ben je voor een 30€/jaar "gesteld". De gratis versie is te traag en zit vol reclame. bentje: Dat is alles? Waar wachten we op? Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Een "moderator" (wie is kandidaat ?? ) moet nog wel de structuur inrichten eh bentje: Modereren is niet echt iets waar ik voor m'n hand zou opsteken, maar er zijn vast genoeg mensen die die job willen Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Trajanu$ Er moeten wel enkele keuzes gemaakt worden. Als er absoluut niet geband mag worden, dan moet het domein buiten .be liggen. Anders krijg je het CGKR op uw dak wanneer een of andere zot het nodig vindt de jodenvervolging in vraag te stellen. bentje: Absoluut NIET bannen word gevaarlijk, dan wordt het een spam-forum met massa's reclame en mensen die er enkel opkomen om de boel te verzieken (en dan denk ik al direct aan dit forum).