![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet veel slides afdrukken die je kan openen met powerpoint of acrobat reader.
Ik wil deze graag per zes op één pagina afdrukken omdat ze dan nog voldoende leesbaar zijn zonder al te veel bomen te verspillen. Als ik op print en dan op eigenschappen klik kan ik enkel kiezen tussen 'vier' (wat ik te groot vind) of 'negen pagina's per blad' (dan zijn de slides niet meer leesbaar). Weet iemand hier een oplossing voor? (Het gaat dus niet om de hand-outs optie. Daarbij kan ik er wel zes per pagina afprinten maar er wordt zoveel witruimte tussengelaten dat ze dan niet meer leesbaar zijn.)
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eventueel kan je eens proberen die te updaten. Laatst gewijzigd door DaBlacky : 28 oktober 2007 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou kiezen voor 4 x blad. 6 is wat teveel, dan is het niet meer duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En geen updates. ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |