![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik merk net dat naast Abba Kovner ook Trajanu$ gebannen is.
Migrantenjong is ook al gebannen en sn00py ook. Deze week wordt het hier wel bont gemaakt. Ik vraag me af of we nog volk gaan overhouden, als dat zo verder gaat. Ze doen maar, maar een forum zonder gebruikers, bloeit dood. Als men systematisch mensen gaat bannen, zijn we hier stilaan aan het uitsterven. De fun is er af, als er niet meer gediscussieerd kan worden. Als iedereen er hier afvliegt en enkel een stelletje gelijkdenkenden over gaat blijven, is dit geen forum meer, maar een klikje. Daar heeft niemand meer iets aan. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ban 'em all and let god sort 'em out.
![]() |
#3 |
|
![]() Eigendomsrechten, het kan soms pijn doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() In ieder geval: nu wordt het me toch een beetje te gortig.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja soms moet een mens op zen tanden bijten hé......
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ander en beter.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn zij verbannen?
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Dat weet ik niet en zou ik wel graag willen weten. In ieder geval schept het hier geen leuke, vertrouwelijke sfeer meer.
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Zij wél en een paar anderen, vreselijk vervelende ambetante onnozelaars niét?
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Pfff, ik vind niemand onnozel. Ambetant? Tja, soms. Vervelend? Nee, ik lees de posts niet meer door, als ik halverwege in slaap dreig te vallen.
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Bekijk het van de zonnige kant. Wij zijn hier nog steeds!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=97034 http://forum.politics.be/showthread.php?t=97062 http://forum.politics.be/showthread.php?t=97025 http://forum.politics.be/showthread.php?t=97033 http://forum.politics.be/showthread.php?t=96911 Laatst gewijzigd door Ovidius : 28 oktober 2007 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, geen enkele van de hier vermelde draden is gestart door de bannelingen, behalve de vraag voor een nieuw forum, die ik eigenlijk hoe langer hoe beter begin te begrijpen. Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 oktober 2007 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bovendien getuigt het van slechte smaak om hier op te roepen een nieuw forum te starten, ik persoonlijk zou zo'n topic onmiddellijk sluiten. Ik heb met niemand van die gasten een probleem maar er zijn nu eenmaal regels waaraan iedereen zich dient te houden. Indien ze het hoofd wat cool hadden gehouden hoefde het helemaal niet zover gekomen te zijn. U ziet nu zelf het gevolg, wat ik tussenhaakjes ook niet leuk vind, verbanning is nooit leuk. Maar ik leg me er wel bij neer. Laatst gewijzigd door Ovidius : 28 oktober 2007 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Probleem is dat de ene de macht heeft om te bannen en de andere niet. Daar zit het hem dus. Verder draait het me dus niet om wie er al of niet gelijk heeft. Mijn stelling is en blijft dat iedereen gelijk heeft vanuit zijn standpunt. Daarom stel ik me dus vragen bij het beleid, zonder dat ik mensen wil aanvallen of beledigen. Ik stel me dus de vraag of bannen altijd een juiste oplossing is, gezien we op deze manier enkel het aantal gebruikers reduceren. Men haalt er misschien lastposten af, maar ook mensen die een andere mening hebben en die het beleid in vraag stellen. Niet iedereen is akoord met het banbeleid hier en dat gaat op den duur ook leden kosten. Met andere woorden: dit forum is zich met de beste bedoelingen aan het ondergraven. De sfeer gaat er niet op vooruit, als men discussiepartners geband ziet worden met de vleet. En het is nu zover gekomen, dat sommige gebruikers inderdaad een ander forum hebben opgericht en een andere manier van modereren willen proberen. Dat lijkt me hun goed recht en ik sta zeker open om andere dingen te proberen. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() als je het niet eens bent met het beleid van een forum staat het je steeds vrij te vertrekken.
Immers, waarom zou iemand in 's hemelsnaam op een forum willen blijven waar hij zich niet kan vinden in het beleid ? Laatst gewijzigd door jules : 28 oktober 2007 om 20:47. |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 oktober 2007 om 20:47. |
|
![]() |