![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wie inlogt op dit forum ziet onderaan de vermelding 11.335 leden waarvan het eerste lid zich registreerde op 24 maart 2002, vijf jaar en acht maanden geleden dus.
Van die 11.335 leden, hoeveel zijn er wel echt actief? Ik heb ze geteld: minder dan 300. Hoe heb ik dan geteld? Je kan eerst en vooral bovenaan op 'Ledenlijst' klikken en dan sorteren op aantal berichten of op laatst deelgenomen en begin te tellen. Reken ook op een foutmarge van 3 tot 6%. Mijn registratie was op 28 juli, precies vier maanden geleden. In die vier maanden hebben ongeveer 1.100 geregistreerde leden 1 of meerdere berichten gepost of gereplyed. De meesten 3 op 4 hebben snel weer afgehaakt. Wat overblijft zijn 300 reguliere posters die actief en regelmatig deelnemen en door hun bijdragen, topics genoemd, het imago, the look, van dit forum bepalen. Met mijn 835ste bericht van heden op precies 4 maanden tijd, ben ik de top 500 van actieve posters binnengeduikeld en sta met 835 berichten op de 472ste plaats. Dan heb ik geteld wie er van de 471 deelnemers vOOr mij de laatste vier maanden nog actief is geweest (dwz een antwoord of topic geplaatst) en kom ik uit op 297 personen die tijdens die afgelopen vier maanden hier wat getypt hebben. 297 op 11.335 ! Wat impact hebben 297 mensen, die met 'discuteren' (en nu doe ik een pak spammers teveel eer aan) hun voltijdse vrije tijd invullen, op de buitenwereld? 297 typende Vlamingen (er zitten nog andere nationaliteiten tussen maar goed) op een bevolking van 6 miljoen Vlamingen waarvan 3/4 wel op het internet kunnen maar dit forum geen blik gunnen. Dit forum noemt zich het grootste politieke forum van Vlaanderen en is dat wellicht ook wel, maar hoe klein zijn dan al die anderen wel? Aan u om op enkele vragen te antwoorden. ![]() 1) hoe groot schat u het impact in van 297 typende wouldbe-politiciens? 2) hoe komt het dat Nederlanders wèl een debatcultuur hebben en forums vaak duizenden actieve deelnemers hebben en Vlamingen niet? 3) hoe kunnen we meer deelnemers activeren? Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 28 oktober 2007 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grootste politieke forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik heb de titel al aangepast. Euh... het minst kleine dan wel?
![]() Ps: het heeft me minder dan 20 minuten gekost om dit uit te zoeken. Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 28 oktober 2007 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() je hebt bovendien nog mensen zoals ik die zich maar af en toe vertonen in de echte politieke topics en eigenlijk meer wat zitten leem te wezen in k&k
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Weet je wat Abba, je hebt gelijk, was ik van jou, ik zou weggaan van dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Hoe heb je deze meegerekend?
![]() |
![]() |
#10 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() 1) hoe groot schat u het impact in van 297 typende wouldbe-politiciens?
Nul 2) hoe komt het dat Nederlanders wèl een debatcultuur hebben en forums vaak duizenden actieve deelnemers hebben en Vlamingen niet? Die zijn met zestien miljoen 3) hoe kunnen we meer deelnemers activeren? Moet niet volgens mij, er zijn al genoeg mensen hier die zonder enige nuance hun mening komen verkondigen.
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen die een tijdje op het forum zijn geweest en geshokt zijn van de verbale agressie en het 'beter weten zonder bronnen' waarmee ze hier geconfronteerd werden, waardoor ze het na vijf posts voorgoed hebben opgegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou de invloed van het forum ook niet onderschatten, het blijft niet bij wat hier geschreven wordt. Ieder forumlid draagt zijn ideeën in zijn omgeving uit.
Laatst gewijzigd door Ovidius : 28 oktober 2007 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Onzen Abba ligt eraf, 't zijn lappen
![]() |
#16 |
|
![]()
![]() |
#17 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Waarom? Je kon toch van ver zien dat dat gewoon thepiano was die een nieuwe account had aangemaakt...
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() blaat
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |