![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Lees hier eens.
http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?acti...cle&id=5050158 Ja, u leest goed..echt niet te geloven. Stel dat dit met de kinderen van Philip & Mathilde gebeurde, los of ge nu belgist, VBér , separatist of wat dan ook zijt. Zulke partij of club moesten ze gelijk oppakken en opdoeken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() http://www.martijn.org
Wat we met dit soort mensen moeten doen? [voeg hier oproep tot geweld in] Geen genade voor pedofielen!
![]() |
#3 |
|
![]() Hé, daar hebben ze ook een tettendraad.
Ik zie de poll al voor me: Wat ziet u het liefst? -helemaal plat -peperkorrels -rozijntjes -druifjes Maar even terug ontopic, waarom gaat zo'n vereniging aangapakt worden als er foto's van leden van het koningshuis verschijnen? Als daar foto's van kinderen op een manier bediscussieerd worden die niet moet kunnen, of wanneer er naaktfoto's van kinderen verschijnen dan moet je die mensen aanpakken, maar dan niet omdat de kinderen op de foto rijke ouders hebben. Dat zou betekenen dat ik hier op het forum best mag roepen dat ik mijn (hypothetische) buurmeisje wil verkrachten, met foto om iedereen zieke fantasiën te bezorgen, maar dat ik niet mag zeggen dat ik Maxima wil verkrachten (wil ik niet, beetje oud voor mij, maar dat terzijde). En dat is vreemd. Maar ja, het is dan ook niet de politie die de vereniging aanpakt, maar de koninklijke geheime dienst, die hoeven alleen aan hun eigen mensen te denken.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 26 oktober 2007 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Die jongens gaan de pedo's nog een slechte naam geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Dat het kinderen van een koningshuis betreffen is natuurlijk totaal irrelevant.
2 feiten zijn onmogelijk te verenigen: 1. Pedofielen zijn 'zieke' mensen die nooit volledig kunnen genezen: ze zullen zich altijd tot kinderen blijven aangetrokken voelen. Of iedereen er nu "Bah", tegen zegt of ze de gevangenis worden gegooid of wat dan ook, dat verandert niets aan hoe zij zich voelen. 2. Kinderen moeten koste wat het kost beschermd worden zodat ze zorgeloos kunnen opgroeien. Het meest wenselijke is misschien om iedereen die gesignaleerd wordt als pedofiel of zich vrijwillig aangeeft (want vele pedofielen willen ook geen kinderen lastigvallen) chemisch wordt gecastreerd. Zo hebben kinderen er geen last meer van en wordt de kans groter dat de pedofielen uit de handen van het gerecht blijven en kunnen blijven functioneren in de maatschappij. Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 26 oktober 2007 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() In Het Belang van Limburg wordt iets verder op ingegaan.
http://www.hbvl.be/nieuws/Buitenland...4-668DD65A097A} |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier kan ik me in vinden.
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Heb deze site aan child focus gemeld nu eens kijken wat ze gaan doen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Het probleem zit (volgens mij) meer in het psychologisch type, de sexuele functie is soms te sterk gedifferncieerd. Of soms ook helemaal niet gedifferencieerd, daar zit (volgens mij) het grootste probleem, want als de sexuele functie verborgen zit in het onderbewijstzijn heeft de persoon in kwestie niets controle over deze functie. Wat (volgens mij) ook gebeurt met mensen zoals pastoors die het celibaat aanhangen. Als de sexuele drift altijd maar wordt verdrongen verhuist die volgens mij naar het onderbewuste alwaar de bewuste mens geen controle meer heeft over de functie. Een funktie die in het onderbewustzijn huist is daarom niet minder krachtig en kan sterk uithalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het kan toch niet dat die kwieten openlijk zulke zaken kunnen verkondigen ???
Trouwens , die zijn al een tijdje bezig , er was al sprake van nog voor de Nederlandse verkiezingen ... Waarom worden die nu pas aangepakt ??? Omdat er kinderen van het koningshuis mee opstaan ???
![]() |
#11 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Klassenjustitie heet zoiets.
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Je zou je buurmeisje wèl verkrachten?
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die pedofielenvereniging PNVD is echt te triest voor woorden. Pedofilie willen legaliseren ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Versta me nu niet verkeerd he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, met een pedo die niet overgaat tot de effectieve daad is niets mis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik begrijp wel da ne volwasse vent zich inlot me een mokke van onder de 16 di er ouder uitzie, maar da Hollands prinseske krijgt mij spel nog ni recht. In da geval zijde ziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Perversen als homoseksualiteit en pedofilie zijn de kanker van het westen
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor de rest; of het nu kinderen zijn van gekroonde hoofden of kinderen uit sloppenwijken; zij horen altijd beschermd te worden.
![]() |