Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2002, 20:03   #1
neutraal
Vreemdeling

Standaard

ik hoor van sommige dat ze vinden dat de regering bla bla bla... en die jah jah zo en dit en daar....maar wij belgen(de echte dan) zijn zelf schuld aan die troep. we hebben islamitische vreemden(bv: turken, maroks, enz) hetzelfde behandeld als de italianen, grieken of vreemden met hetzelfde geloof als ons of niet zo drastisch als de islam. nu verwacht ik ook heel veel reacties omdat ik de islam drastisch noem en dat is wat ik bedoel. ze zijn niet als ons. ze praten over god met een wapen in hun hand. ge zijt een racist. ok dan... ga eens kijken hoeveel criminele feiten door vreemden worden gepleegd. maar dat is ons fout, want wij hebben altijd wat gedaan. dat is waar ze ons pakken. zwakte. wij gaan echt geloven dat wij dat deden en ze gaan helpen ook. met 300.000.000 nogzelfs per jaar. ik leef al mijn hele leven met die jongens en spreek hun taal. jullie hoeven niets te geloven wat ik hier zeg maar geloof maar dat zij GEEN maar GEEN schaamte hebben. ze schijten elkaar in de bek als het geld opbrengt. en als je hun pakt, ben je een racist en het het is ons fout. politici kunnen er niets aan doen. zij wonen in een villawijk. wat moeten zij weten van vreemden. en ik heb meerdere keren gezien dat ze achter jah jah stonden als er confrontaties met het blok waren. ik ben helemaal niet eens met het blok maar het zijn en blijven belgen. mijn landgenoten en daar mag trots achter. en geen bull shit meer. wij... gij en ik zijn belgie. maak mij niet uit of ge blokker zijt of achterlijk als de rest van die weke belgen. maar liever jullie apen dan die bruine apen......

racistisch? nu fucking wel ja
neutraal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be