![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In het afgelopen jaar heb ik op dit forum meerdere malen het Vlaams Kartel, Leterme en de NVA verdedigd. Ik heb geduld en begrip getoond. Maar dit geduld en begrip is uiteraard niet oneindig.
Indien geen akkoord over de splitsing van BHV, MOET het kartel in de week na de herfstvakantie de splitsing van BHV goedkeuren in het bevoegde kamercommissie. Op 7 november 2007 staat het Vlaams Kartel sinds haar oprichting voor de Vlaamse verkiezingen van 2004, voor haar belangrijkste vuurproef. Zij kan mits "5 minuten" politieke moed, de "onverwijlde" splitsing realiseren van BHV. Nu zullen ze het moeten moeten doen. Doen ze dat niet, dan zijn ze mijn steun als Vlaamse nationalist niet meer waard. En dan moeten anderen ook niet komen zagen, dat ik ze geen kans hebben gegeven. Ik denk dat ik het Vlaams Kartel, tot 5 maanden na de verkiezingen, wel een eerlijke en faire kans heb gegeven. Ik zou zeggen, onderhandel in de herfstvakantie over BHV met als deadline 7 november. Zet de Franstaligen met de rug tegen de muur ofwel splitsing via onderhandeling ofwel splitsing via parlement en desnoods geen federale regering. Nu is het tijd om de politieke beloften waar te maken, om "woord te houden" en geschiedenis te schrijven dat een regimepartij voor de eerste keer in meer dan 40 jaar echt opkomt voor het Vlaamse belang. Ik wacht geduldig en zal een onverbiddelijk oordeel vellen op 11 november, 5 maand en 1 dag na het begin van de formatie... Met nationaal solidaristische groet Max Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 26 oktober 2007 om 18:29. |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() De manier waarop gesplitst wordt is ook van tel. Zonder toegeving of met ne truc van luie Charel;;
|
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Echter in een globaal regeringakkoord kan er zeker een kleinigheid gegund worden voor de Franstaligen als ze ook actief bereid zijn te zoeken naar een 2/3 meerderheid voor een staatshervorming. Dit moet echter besproken worden in de herfstvakantie, want na bijna 140 dagen, is hun tijd ook voor mij bijna op. Ik denk dat ik dan heel redelijk ben geweest. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze splitsen of ze splitsen niet. To be or not to be. Ze hebben geen keuze. Ik vraag mij wel af hoe jij alleen, of samen met je sympatisanten op dit forum, enig verschil kunnen maken in de beslissing die het kartel zal nemen. Indien negatief. Welke impact zal het gehuil, gejammer en gescheld in 25 draden en 1000 posts hebben op de toekomstige nederlaag ? Geen.
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Max heeft een deal met dikken Dré om de Vlaamse rand onverwijld te bezetten met de resten van het Belgische leger.
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In tegenstelling tot de beschuldigingen van 'extremist' en 'wereldvreemde reactionair' die Max van Dietschland soms mag aanhoren, bewijst hij hier dat een nationaal-solidarist wel degelijk redelijk kan zijn.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() In feite leg je dan de bal in het kamp van de Franstaligen, ofwel splitsing BHV en later uitgebreide staatshervorming ofwel geen federale regering en uiteindelijk geen België. Leterme heeft letterlijk gezegd, ik stap niet in een regering zonder staatshervorming en zonder splitsing BHV. En ik wil gerust Leterme op zijn woord geloven hoor, maar dan moet er "onverwijld" een eerste stap in die richting gezet worden ook en daar heb je eigenlijk zelf geen Franstaligen voor nodig. Juist 5 minuten politieke moed ... |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga, als nva-kiezer, een heel eind mee met de inhoud van de start van deze draad.
Het is nogal duidelijk dat er hoogstwaarschijnlijk geen regeerakkoord kan komen, want de tegenstellingen zijn echt te groot, dus onoverbrugbaar. Dus moet men op een zeker ogenblik tot het besluit komen dat men het geweer van schouder zal moeten veranderen. In tegenstelling tot de draadopstarter, zal het moment van deze koerswijziging beslist worden door de kartelleiders: het weverke en de geitenhoeder. Zij zullen hun beslissing moeten verdedigen voor hun militanten en voor hun kiezers. En zij alleen. Ik word ook ongeduldig; eigenlijk ben ik al jaren ongeduldig. Maar mijn oerVlaamse ouders hebben mij geleerd dat geduld een mooie deugd is. En tegen dat prinsipe heb ik al enkele malen tot mijn grote scha en schande gezondigd. Dus zal ik mij voorlopig maar vertrouwen op die twee mensen met hun partijen, die tot op heden snuggerder gebleken zijn dan ikzelve ben. (zo had ik nooit geloofd dat het kartel mogelijk was, of suksesvol kon zijn, ja wadde, dat was een vergissing: boergois en zijn ploeg, leterme enz. waren gewoonweg visionair)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() lol, idd.
![]()
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan ook voor pampers zorgen moest er geen tijd zijn om op tijd in de w.c. te geraken ![]() hier onder nog eens de link naar http://www.secondlife.nl/registreren al moet ik er bij zeggen dat het wel iest te moeilijk zou kunnen zijn aan al die mitjes |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik u was zou ik eerder een second-life-wereld van België maken.
|
![]() |