![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Opdracht voor onze Universiteit:
PESct Analyse: Ik zou meer willen weten over de politiek in Mexico. maar dan wat zijn politiek systeem, lagen in mexico(m.a.w gelijk voor België European Union, NATO.. maar dan voor mexico) Heeft er iemand een goede site. google heeft me ook al niet veel geholpen Laatst gewijzigd door freuteken : 20 november 2007 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is het eerste wat ik zou intypen (ook voor alles wat ik aan de universiteit doe), heb je daar wat aan?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 20 november 2007 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() wikipedia moogt ge nooit als bron gebruiken
ge gaat beter met de zoekmachine van de bibliotheek van uw onderwijsinstelling aan de slag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#5 |
|
![]() O bij ons wel hoor, in ieder geval als beginnetje, dan kan je aan de hand daarvan bekijken wat je verder wil uitdiepen op sites met publicaties danwel de bibliotheek.
![]() |