![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() op Myspace!
Hoe weet hij dat ik zijn stuff leuk vind? ![]() http://profile.myspace.com/index.cfm...ndid=175106749 PS: en nou niét gaan mokken hé, Den Ardy! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
![]() Citaat:
![]() flip kowlier altijd grappig gevonden maar niet teveel...
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() het is zo'n beetje als luisteren naar Braziliaanse muziek ofzo.
![]() die houden ook allemaal van mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() En waar blijft Ardy Den Ardennees? Huh! Luister eens naar die muziek op die link, jong, best goed!
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 14 november 2007 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ;
So messed up I want you here In my room I want you here Now were gonna be face-to-face And Ill lay right down in my favorite place And now I wanna be your dog Now I wanna be your dog Now I wanna be your dog Well cmon Now Im ready to close my eyes And now Im ready to close my mind And now Im ready to feel your hand And lose my heart on the burning sands And now I wanna be your dog And now I wenna be your dog Now I wanna be your dog Well cmon
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
(Misschien kan Flip Kowlier dat in het Vloms zingen? Ik heb echt geen idee wat hij zingt, het lijkt wel Scandinavisch ofzo.) Zo in de war, ik wil je hier In mijn kamer, ik wil je hier. Nu zullen we oog in oog komen te staan En ik zal gaan liggen op mijn favoriete plek En nu wil ik je hond zijn Nu wil ik je hond zijn Nu wil ik je hond zijn Nou, kom op Nu ben ik klaar om mijn ogen dicht te doen En nu ben ik klaar om mijn gedachten te sluiten En ik ben ik klaar om jouw hand te voelen En mijn hart te verliezen aan de brandende zanden En nu wil ik je hond zijn En nu wil ik je hond zijn Nu wil ik je hond zijn Nou, kom op |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een prachtige vertaling van deze klassieker van The Stooges. http://www.youtube.com/watch?v=Eer9UoqN_9E Iggy in Brussel En van The Stooges: http://www.youtube.com/watch?v=zjmLsSs0xDY
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 14 november 2007 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |