Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2007, 19:26   #1
sn00py
Banneling

Standaard zoudt ge ze allahverdomme niet...?

Citaat:
dinsdag 13 november 2007 16:13
Een Italiaanse rechtbank heeft drie Pakistaanse mannen veroordeeld tot elk dertig jaar cel voor de moord op hun dochter respectievelijk schoonzus.

Hina Saleem (20) werd slachtoffer van eerwraak door vader en twee zwagers
De eerwraakzaak in de noordelijke stad Brescia zorgde vorig jaar voor grote opschudding in Italië. De 20-jarige Pakistaanse Hina Saleem hield er volgens haar familie een veel te westerse levensstijl op na.
Hina dronk alcohol, woonde samen met haar Italiaanse vriend en weigerde te trouwen met de huwelijkskandidaat van haar ouders, een volle neef.
Staatsburger
In augustus vorig jaar sneden haar vader en twee zwagers haar daarom de keel door. Het lichaam begroeven ze in de moestuin, waar het enkele dagen later werd gevonden.
De ophef in Italië was des te groter omdat de vader weliswaar een dode dochter verkoos boven een Italiaanse schoonzoon, maar kort voor de moord toch het Italiaanse staatsburgerschap had aangevraagd.
Onwel
De rechtbank in Brescia veroordeelde alledrie de daders tot dertig jaar cel. Een oom die hielp het lichaam te begraven kreeg bijna drie jaar.
De moeder van Hina, die destijds weigerde de moord te veroordelen omdat ze vond dat Hina inderdaad 'te westers' was geworden, werd tijdens het uitspreken van het vonnis dinsdag onwel en moest per ambulance worden afgevoerd.
Door Bas Benneker Elsevier 13.11.2007
BEESTEN!!! ELLENDIGE BEESTEN!!!
Een jonge dame kelen als een beest, in de bloei van haar leven. Fikr, Abdel, wat heeft ze misdaan? Iets religieus? Of is het een banale familieruzie? In wiens naam is ze vermoord? Den vuigen baardaap? Uwe 'god' van hel en verdoemnis? Uw scheet in een fles?
Ik heb zin om mijn verontschuldigingen van zondag weer in te slikken. Allahverde, allahverde...
Uw 'religie' is er ALLEEN op uit om vrouwen te onderdrukken. Een dekmantel om mannelijke moslims een SCHRIKBEWIND te laten voeren over hun vrouwen. Alleen zo kunt ge uw positie handhaven van prins die bediend wordt door zijn slavin. Klopt er maar op, steek ze vol, dat ze goed gehoorzaamt en veel kinderen (vooral jongens) baart!
Ge zoudt hier nu mogen een openlijke bekentenis doen dat ge beschaamd zijt om moslim te zijn! Hetgeen gijlie religie noemt, is een stinkend varken vol onderdrukking, geweld, vuur, vernieling, dood en ellende.

mog
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 20:09   #2
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Geef het op! Van mij mogen ze hun eigen vrouwen vermoorden zoveel ze willen. Die doeken op hun hoofd bewijzen dat ze zichzelf als schietschijven hebben opgegeven.
Zolang ze van onze vrouwen en meisjes afblijven, mogen ze met de hunne doen wat ze willen. Alleen moeten ze hier het staatsburgerschap niet komen aanvragen, als ze hun normen hier niet respecteren.

Waarom waren ze trouwens niet gebleven waar ze waren? Dan hadden ze meer spectakel. Dan konden ze dat meisje doodstenigen en haar een langere, pijnlijkere dood geven voor wat ze gedaan heeft. Of ze konden haar levend verbranden, laten groepverkrachten en ga zo verder en vooral ... het zou hen daar geen strafblad opleveren!

Ik zou als Westerse vrouw nooit voet aan grond zetten op de bodem van zo een middeleeuwse, barbaarse maatschappij, maar zij kiezen er wel voor om naar hier te komen. Voor mij in orde, zolang ze hier onze vrouwen maar respecteren. Wat ze hier met hun eigen vrouwen aanrichten, zal hier bestraft worden, volgens onze wetten. Dat betekent: gevangenis en dat vinden ze niet fair volgens de normen van hun Allah, dus willen ze hier ook hun sharia.

Van mij mogen ze hier hun sharia hebben, op voorwaarde dat de slachtoffers van de gruwel die er uit voorvloeit, namelijk de moslima's, vrijwillig een verklaring tekenen dat ze enkel de sharia aanvaarden en zich dus niet meer aan de Europese wetten wensen te houden. Dan is het samen met hun hoofddoek hun eigen keuze dat ze vermoord worden en dan moeten we dat vanuit de multicul realiteit aanvaarden.

Vanuit de grond van mijn hart ga ik het eigenlijk niet meteen aanvaarden, maar soit ... als bepaalde mannen hun vrouwen, zusters, nichten en ga zo verder liever dood dan oneervol zien, dan kan ik daar weinig tegen beginnen.
Oud 13 november 2007, 20:27   #3
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Geef het op! Van mij mogen ze hun eigen vrouwen vermoorden zoveel ze willen. Die doeken op hun hoofd bewijzen dat ze zichzelf als schietschijven hebben opgegeven.
Dat is idd de ware betekenis van de hoofddoek, t is zoiets als de Jodenster van 70 jaar geleden, een stigma, een teken van minderwaardigheid. De moslimas die zoiets dragen geven hiermee aan dat ze het verdienen om gekeeld te worden als een schaap op het Offerfeest als ze buiten de moslim-pas lopen. Dat de achterlijken genre Kristien Hemmerechts, Tom Lanoye etc. van hier en hun aqctiegroep BOEH! d�*�*r maar eens aan denken!!!!
Moslims zijn het niet waard één voet op Europese bodem te zetten.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 20:41   #4
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Dat is idd de ware betekenis van de hoofddoek, t is zoiets als de Jodenster van 70 jaar geleden, een stigma, een teken van minderwaardigheid. De moslimas die zoiets dragen geven hiermee aan dat ze het verdienen om gekeeld te worden als een schaap op het Offerfeest als ze buiten de moslim-pas lopen. Dat de achterlijken genre Kristien Hemmerechts, Tom Lanoye etc. van hier en hun aqctiegroep BOEH! d�*�*r maar eens aan denken!!!!
Moslims zijn het niet waard één voet op Europese bodem te zetten.
Juist, die BOEH roepers mogen eigenlijk halal gekeeld worden door hun mannelijke familieleden, correct volgens de sharia. (en die stoute Belgische staat sluit mensen die de wil van Allah uitvoeren op)
Oud 13 november 2007, 20:49   #5
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist, die BOEH roepers mogen eigenlijk halal gekeeld worden door hun mannelijke familieleden, correct volgens de sharia. (en die stoute Belgische staat sluit mensen die de wil van Allah uitvoeren op)
Ik ben s benieuwd of we hier een reactie gaan krijgen van Lincoln, Abdelkaderdinges en Flikker7 die zo lyrisch worden over de weg van Mohammed...willen we wedden? het is altijd hetzelfde, vanuit de Taqueya stellen ze zich voor als vredelievend etc. die verraderlijke moslims, maar in feite keuren ze ALLEMAAL de barbaarsheden goed die in naam van hun moordreligie bedreven worden!
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 21:13   #6
Boadicea

Standaard

Citaat:
Ik ben s benieuwd of we hier een reactie gaan krijgen van Lincoln, Abdelkaderdinges en Flikker7 die zo lyrisch worden over de weg van Mohammed...willen we wedden? het is altijd hetzelfde, vanuit de Taqueya stellen ze zich voor als vredelievend etc. die verraderlijke moslims, maar in feite keuren ze ALLEMAAL de barbaarsheden goed die in naam van hun moordreligie bedreven worden!
Die mensen hebben het recht om hier hun mening over te hebben en te uiten. Ik zou graag weten met welke argumenten men moord kan vergoeilijken.
Oud 13 november 2007, 21:31   #7
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
BEESTEN!!! ELLENDIGE BEESTEN!!!
Een jonge dame kelen als een beest, in de bloei van haar leven. Fikr, Abdel, wat heeft ze misdaan? Iets religieus? Of is het een banale familieruzie? In wiens naam is ze vermoord? Den vuigen baardaap? Uwe 'god' van hel en verdoemnis? Uw scheet in een fles?
Ik heb zin om mijn verontschuldigingen van zondag weer in te slikken. Allahverde, allahverde...
Uw 'religie' is er ALLEEN op uit om vrouwen te onderdrukken. Een dekmantel om mannelijke moslims een SCHRIKBEWIND te laten voeren over hun vrouwen. Alleen zo kunt ge uw positie handhaven van prins die bediend wordt door zijn slavin. Klopt er maar op, steek ze vol, dat ze goed gehoorzaamt en veel kinderen (vooral jongens) baart!
Ge zoudt hier nu mogen een openlijke bekentenis doen dat ge beschaamd zijt om moslim te zijn! Hetgeen gijlie religie noemt, is een stinkend varken vol onderdrukking, geweld, vuur, vernieling, dood en ellende.

mog
Mekker maar verder als een bijtende schaapje in het gras, dat er dergelijke incidenten gebeurt (fammilie-drama waarbij er sprake is van eerwraak) is natuurlijk walgelijk en onvergeefelijk maar dat je daarbij "allah" en de islaam erbij sleurt vind ik een stapje te ver, probeer eens je frustratie te beheersen,.

Laatst gewijzigd door Lincoln : 13 november 2007 om 21:36.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 21:33   #8
Lincoln

Standaard

Citaat:
:bigsmile: :bigsmile:
Oud 13 november 2007, 21:35   #9
Lincoln

Standaard

Citaat:
Die mensen hebben het recht om hier hun mening over te hebben en te uiten. Ik zou graag weten met welke argumenten men moord kan vergoeilijken.
Met geen enkel, moord kan nooit vergoeilijkt worden met welke reden dan ook !
Oud 13 november 2007, 21:36   #10
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Met geen enkel, moord kan nooit vergoeilijkt worden met welke reden dan ook !
Die is duidelijk, maar ik zou eigenlijk eens willen horen wat de gelijkgezinden van die familie te zeggen hebben. Vreemd genoeg laten die zich niet graag horen, als ze deze traditie moeten toelichten.
Oud 13 november 2007, 21:51   #11
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nu ja, je kunt nu toch moeilijk ontkennen dat dit iets met islam te maken heeft. Die mensen vonden als gelovige moslims dat zij hun dochter moesten doden, omdat zij datgene deed, wat zij in het Westen mag. Verliefd worden, samenwonen, een andere man die je volle neef is,weigeren...

Je kunt nu toch moeilijk zeggen '' ja maar dat is cultuur'' en geen islam.
Zolang er gelovigen zijn die vinden dat dit islam is, worden jonge meisjes vermoord omdat ze doodsimpel gelukkig durfden zijn.
Zij mocht als moslima niet, wat mijn en naar ik hoop de dochter van menige lezer wel mocht, jong zijn, verliefd en gelukkig. Wie dit dan ook maar enigzins probeert recht te breien, en daarbij durft te stellen dat het geloof dat dit moest, omdat haar gedrag de familie eer bezoedeld had,daar niets mee te maken heeft, moet zich diep schamen. De dood van dit meisje verdient op zijn minst zoveel respect dat je dergelijke zever voor je houdt, uit respect! En ja, gelukkig maar, zijn er moslims die dit nooit zouden doen uit naam van het geloof, maar ik wil morgen niet iedere moslim op de koffie die toch vond dat dit meisje fout was, want een relatie met een kafir, ziet u...en daar heb ik alle begrip voor! Want niet de vrouw maar de man bepaald de opvoeding en kinderen worden als moslim geboren, dus slechts als de man zich bekeert mag het, anders niet....
Dat is de waarheid achter dit drama, van een heel gezin, misschien moeten we daar allemaal eens bij stil staan voor we in elkaar haren vliegen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 22:25   #12
Lincoln

Standaard

Citaat:
Die is duidelijk, maar ik zou eigenlijk eens willen horen wat de gelijkgezinden van die familie te zeggen hebben. Vreemd genoeg laten die zich niet graag horen, als ze deze traditie moeten toelichten.
Zoiets bestond al in de pre-islaam periode, maw de mannelijke famillie worden boos als hun vrouw en vrouwelijke kindje baart uit vrees dat haar dochter hem in schaamte zou brengen (door overspel, hoererij etz...), met de komst van de islaam is dat verboden, maar je ziet na eeuwen later is het terug gekomen,.

Dit fenomeen noemen we "wa2d al banaat", in de koran zelf staan er referenties ernaar bv:

sura 43 vers 18;
(en wanneer een van hen het verheugde bericht wordt gegeven, over wat zij de erbarmer toeschrijven (een dochter), dan betrekt zijn gezicht en is hij verbitterd)

Sura 16 vers 58-59;
(58. En wanneer aan één hunner een verheugde tijding verkondigd wordt van (geboorte)een meisje, verduistert (somber) zijn gezicht en hij is vertoornd.
59. Hij verbergt zich voor het volk vanwege het slechte nieuws dat hem is aangekondigd; zal hij haar in weerwil van schande behouden of zal hij het in de grond stampen? Voorwaar, slecht is hetgeen zij besluiten. )

Sura 81 vers 1-29;
(In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.
1. Wanneer de zon wordt omhuld,
2. En wanneer de sterren dof worden,
3. En wanneer de bergen verdwijnen,
4. En wanneer de drachtige kamelen worden verlaten,
5. En wanneer de dieren worden bijeengegaard,
6. En wanneer de zeëen worden geledigd,
7. En wanneer de mensen worden verenigd,
8. En wanneer er over het levende begraven meisje ondervraagt wordt.
9. Voor welke misdaad zij gedood werd,
10. En wanneer geschriften worden verspreid,
11. En wanneer de Hemel wordt opengelegd,
12. En wanneer de hel wordt ontstoken,
13. En wanneer het paradijs nabij wordt gebracht,
14. Dan zal ieder ziel weten wat zij heeft voorbereid.
15. En Ik roep tot getuige datgene wat terugkeert,
16. Zijn loop volgt en ondergaat,
17. En de nacht wanneer deze heengaat.
18. En de dageraad als deze aanbreekt.
19. Dat is voorzeker de boodschap van een edele boodschapper,
20. Vol van macht, bevestigd door de Heer van de Troon,
21. Die gehoorzaamd moet worden en vertrouwenswaardig is.
22. En uw metgezel is niet krankzinnig.
23. En hij zag hem (Gabriël) aan de heldere horizon.
24. En hij is geen vrek wat het onzienlijke aangaat.
25. En dit is niet het woord van Satan de vervloekte.
26. Waarheen richt gij u dan? )
Oud 13 november 2007, 23:01   #13
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nu ja, je kunt nu toch moeilijk ontkennen dat dit iets met islam te maken heeft. Die mensen vonden als gelovige moslims dat zij hun dochter moesten doden, omdat zij datgene deed, wat zij in het Westen mag. Verliefd worden, samenwonen, een andere man die je volle neef is,weigeren...

Je kunt nu toch moeilijk zeggen '' ja maar dat is cultuur'' en geen islam.
Zolang er gelovigen zijn die vinden dat dit islam is, worden jonge meisjes vermoord omdat ze doodsimpel gelukkig durfden zijn.
Zij mocht als moslima niet, wat mijn en naar ik hoop de dochter van menige lezer wel mocht, jong zijn, verliefd en gelukkig. Wie dit dan ook maar enigzins probeert recht te breien, en daarbij durft te stellen dat het geloof dat dit moest, omdat haar gedrag de familie eer bezoedeld had,daar niets mee te maken heeft, moet zich diep schamen. De dood van dit meisje verdient op zijn minst zoveel respect dat je dergelijke zever voor je houdt, uit respect! En ja, gelukkig maar, zijn er moslims die dit nooit zouden doen uit naam van het geloof, maar ik wil morgen niet iedere moslim op de koffie die toch vond dat dit meisje fout was, want een relatie met een kafir, ziet u...en daar heb ik alle begrip voor! Want niet de vrouw maar de man bepaald de opvoeding en kinderen worden als moslim geboren, dus slechts als de man zich bekeert mag het, anders niet....
Dat is de waarheid achter dit drama, van een heel gezin, misschien moeten we daar allemaal eens bij stil staan voor we in elkaar haren vliegen.
Het is meer cultuurgebonden dan godsdienst. In onze middeleeuwen behandelde men vrouwen op dezelfde manier als toen. Wij zijn beginnen inzien dat we hier verkeerd bezig zijn, maar in bepaalde streken is dat nog niet doorgedrongen.

Helaas zijn het inderdaad in islamitische gebieden, die naar onze normen inderdaad middeleeuwse ontwikkelingsgebieden zijn, waar deze gebruiken nog steeds leven. Het gebruik is inderdaad ouder dan de islam zelf en is niet verdwenen met de komst van die religie.

Anderzijds zijn er inderdaad, laten we dat niet ontkennen, sujetten die zich op Allah en de koran beroepen voor deze dingen goed te praten. Langs de andere kant heb ik mensen inderdaad met dezelfde geschriften deze dingen ook zien afkeuren.

Daarom denk ik dat het an sich niet de godsdienst of de koran is die verantwoordelijk is voor de gruwel die er momenteel in naam van Allah gebeurd, maar de mensen die er hun gelijk in zoeken om de gruwel te kunnen plegen.

De katholieke brandstapels zijn ook uitgebrand, maar ze hebben het gedaan. Het christendom heeft ook bloed vergoten met dezelfde geschriften die velen nu gebruiken als basis voor hun liefdadigheidswerk.

Ik blijf er bij dat religies op zich niet verkeerd zijn, maar dat het mensen met kwaadaardige, machtsgeile intenties zijn, die er misbruik van kunnen maken.

Dat meisje werd vermoord, omdat haar familie niet akkoord ging met haar manier van leven. Blijkbaar pasten ze niet op de plaats waar ze woonden, met hun tradities, maar dat meisje wel. Dat is de reden waarom ze moest sterven, volgens haar familie. Het geloof is enkel een schaamlapje om verkeerde intenties toe te dekken.

Echt, het is niet Allah die beslist of iemand gaat moorden, maar het individu zelf. Een opperwezen is een gemakkelijk excuus om zijn handen wit te wassen en zelf geen verantwoordelijkheid te nemen.
Oud 13 november 2007, 23:22   #14
Lincoln

Standaard

Citaat:
Het is meer cultuurgebonden dan godsdienst. In onze middeleeuwen behandelde men vrouwen op dezelfde manier als toen. Wij zijn beginnen inzien dat we hier verkeerd bezig zijn, maar in bepaalde streken is dat nog niet doorgedrongen.

Helaas zijn het inderdaad in islamitische gebieden, die naar onze normen inderdaad middeleeuwse ontwikkelingsgebieden zijn, waar deze gebruiken nog steeds leven. Het gebruik is inderdaad ouder dan de islam zelf en is niet verdwenen met de komst van die religie.

Anderzijds zijn er inderdaad, laten we dat niet ontkennen, sujetten die zich op Allah en de koran beroepen voor deze dingen goed te praten. Langs de andere kant heb ik mensen inderdaad met dezelfde geschriften deze dingen ook zien afkeuren.

Daarom denk ik dat het an sich niet de godsdienst of de koran is die verantwoordelijk is voor de gruwel die er momenteel in naam van Allah gebeurd, maar de mensen die er hun gelijk in zoeken om de gruwel te kunnen plegen.

De katholieke brandstapels zijn ook uitgebrand, maar ze hebben het gedaan. Het christendom heeft ook bloed vergoten met dezelfde geschriften die velen nu gebruiken als basis voor hun liefdadigheidswerk.

Ik blijf er bij dat religies op zich niet verkeerd zijn, maar dat het mensen met kwaadaardige, machtsgeile intenties zijn, die er misbruik van kunnen maken.

Dat meisje werd vermoord, omdat haar familie niet akkoord ging met haar manier van leven. Blijkbaar pasten ze niet op de plaats waar ze woonden, met hun tradities, maar dat meisje wel. Dat is de reden waarom ze moest sterven, volgens haar familie. Het geloof is enkel een schaamlapje om verkeerde intenties toe te dekken.

Echt, het is niet Allah die beslist of iemand gaat moorden, maar het individu zelf. Een opperwezen is een gemakkelijk excuus om zijn handen wit te wassen en zelf geen verantwoordelijkheid te nemen.
Amen.
Oud 13 november 2007, 23:39   #15
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het gaat niet om wat wij denken. Maar om wat moslims denken. Deze moslims dachten er zo over en dit heeft alles te maken met de positie van de vrouw binnen islam.Geweld tegen vrouwen komt bij te veel moslims voor, waar komen anders overvolle vluchthuizen vandaan denkt u?

Geen een religie is vrouwvriendelijk. Daarom ben ik zo blij niet ergens te leven waar religie al te veel invloed heeft op mijn bestaan, was dit voor Hina ook maar zo geweest!Sorry maar dit heeft alles met religie binnen een plattelandscultuur te maken, waarom dacht u dat huwelijken met volle neef en nicht vooral bij moslims veelvoorkomend zijn??
Oud 13 november 2007, 23:46   #16
Boadicea

Standaard

Citaat:
Het gaat niet om wat wij denken. Maar om wat moslims denken. Deze moslims dachten er zo over en dit heeft alles te maken met de positie van de vrouw binnen islam.Geweld tegen vrouwen komt bij te veel moslims voor, waar komen anders overvolle vluchthuizen vandaan denkt u?

Geen een religie is vrouwvriendelijk. Daarom ben ik zo blij niet ergens te leven waar religie al te veel invloed heeft op mijn bestaan, was dit voor Hina ook maar zo geweest!Sorry maar dit heeft alles met religie binnen een plattelandscultuur te maken, waarom dacht u dat huwelijken met volle neef en nicht vooral bij moslims veelvoorkomend zijn??
Vrouwonvriendelijkheid en huwelijken binnen de familie zijn niet typisch islamitisch te noemen. Deze gebruiken zijn hier echter gelukkig aan het verdwijnen. Wie daar niet mee kan leven en zich in het niveau van onze middeleeuwen wil verlagen, heeft daar eigenlijk geen godsdienst voor nodig.

Er zijn mensen die zo ver gaan, dat zelfs technologie afkeuren. Bij de taliban is zelfs muziek niet toegestaan. De vraag is in hoeverre men bepaalde dingen nog kan verantwoorden, als men er van uitgaat dat het aanbeden opperwezen humaan is.
Oud 14 november 2007, 00:46   #17
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Binnn islam verdwijnen die gebruiken helemaal niet, gezien de overvolle vluchthuizen met moslima' vaak uitgehuwelijkt door vaders die ervan overtuigd zijn dat zij, en niet hun dochter die keuze horen te bepalen.
Als goed moslima hoort ze te gehoorzamen, en huwelijken met volle neef en nicht komen vooral nu bij moslims nog steeds veel voor!
Oud 14 november 2007, 01:07   #18
Boadicea

Standaard

Citaat:
Binnn islam verdwijnen die gebruiken helemaal niet, gezien de overvolle vluchthuizen met moslima' vaak uitgehuwelijkt door vaders die ervan overtuigd zijn dat zij, en niet hun dochter die keuze horen te bepalen.
Als goed moslima hoort ze te gehoorzamen, en huwelijken met volle neef en nicht komen vooral nu bij moslims nog steeds veel voor!
Misschien zou een tijdsmachine goed zijn voor het uitwijzen van bepaalde mensen ...
Oud 14 november 2007, 11:20   #19
Winterhamer
Banneling

Standaard

De meeste moslims worden vermoord door andere moslims
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2007, 11:24   #20
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:

Je bedoeld de middeleeuwen toen wij onder het juk van het christendom zaten, 1 van de 3 achterlijke abraham religies, voordat het christendom hier kwam was de vrouw de bron van kennis voor elke stam.

het is telkens weer die abraham religies, en niet ouder dan dat, religies zijn niet verkeerd, abraham religies zijn verkeerd.

zal een voorbeeld geven van deze tijden:

Shah of Iran compared to Islamist rule
http://nl.youtube.com/watch?v=ZwQZxrA_nlk
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be