![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het VB zou beter wat beginnen te zwijgen met de andere partijen het verwijt toe te gooien dat ze de kiezers bedriegen, aan kiezersbedrog doen enz...
Wat heeft het VB gedaan ?? Al 20 jaar aan een stuk van "Stem voor ons en alle vreemdelingen buiten" Ze gingen zelfs vliegtuigen inzetten - maakten een 90 puntenprogramma met daarin van hoe en wanneer ze alle vreemdelingen zouden afvoeren. Wel ja, Ik heb daar op gestemd en wat is het resultaat ?????????????? JE KAN NIET BUITEN KOMEN OF HET ZIET ZWART VAN DE BEVOLKING ( letterlijk en figuurlijk) BEDANKT VB - IN GANS MIJN LEVEN HEB IK NOG NOOIT ZULKE LEUGENAARS/BEFRIEGERS TEGENGEKOMEN ALS JULLIE. Bovenvermelde actie is totaal mislukt - Daarom de volgende leuze (leugen) STEM VOOR HET BELANG EN WIJ MAKEN VLAANDEREN ONAFHANKELIJK Ja watte, zie je ze afkomen ???? Saluu en de kost Belangerkes - stem wat op jullie en in 2009 is Di Ruppo - burgemeester van Antwerpen De Mon (die nooit meer op leugenaars stemt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() U kan toch niet ontkennen dat het Vlaams Belang zijn rol als zweeppartij goed heeft gespeeld? Het Vlaams Belang is in de eerste plaats niet opgericht om ergens mee het beleid te gaan BEPALEN hé. Of zoals stichter Karel Dillen het ooit verwoordde: Het cordon sanitaire is onze levensverzekering. Of nog: Als je de keuze hebt tss. schoothond of pitbull zijn, kies dan voor de pitbull. Ze is opgericht om op het beleid te gaan WEGEN, om het beleid aan zelfreflectie te laten doen. En daar is ze (evenwel niet volledig) aardig in geslaagd. Ik ben geen VB'er (met een N-VA-banner ligt dat nogal voor de hand wss.
![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() wat is me dat hier allemaal zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben hier weer iets binnengegooid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Eén van de realisaties is dat het Vlaams Belang als EERSTE partij de vinger op de criminele allochtonen-wonde heeft willen leggen. Zelfs Groen!-coryfee Mieke Vogels heeft gezegd dat de traditionele partijen MEE schuld hebben aan de opkomst van het Belang door de problemen met criminele allochtonen onder de mat te vegen.
Ik heb het enkel over het principe (de criminaliteit gepleegd door allochtonen) en niet over de middelen tot realisatie van die boodschap.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze er dan toch zo prat op gaan - ENKEL EEN ZWEEPPARIJ TE ZIJN - dan vraag ik mij af waarom Dewinter burgemeester wou worden van Antwerpen ??????????????????? - of is dit geen bestuur ??? DE WAARHEID KOMT STEEDS UIT EEN KINDERMOND ZEGT MEN - weet je nog op de VRT ? " Pappa,wordt je nu burgemeester ?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Daar is over nagedacht precies.
Kalm makker. Binnenkort smijten ze de Walen buiten. ![]() Laatst gewijzigd door Storm : 14 december 2007 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Whatever
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Alexander de Grote, NVA-er?
even Philippe Dewinter bovenhalen: die ligt in ruzie met Je Bartje: Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2007 om 00:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() waar gaat deze topic over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() [quote=filosoof;3145422]Alexander de Grote, NVA-er?
even Philippe Dewinter bovenhalen: die ligt in ruzie met Je Bartje: http://forum.politics.be/showpost.ph...t=1[/quote] Primo: er is hier geen Mijn Bartje. ![]() Secundo: Bart De Wever doet wel vaker emotionele uitspraken die dan hard overkomen. Ik ken er zo nog hoor: Karel De Gucht (met de mestkevers), Louis Tobback (met de bruine pest) etc., etc.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() MASSAHYPNOSE,voelbaar in heel België,in iedere huiskamer, in het warenhuis, de beenhouwer,de kapper, de wachtzaal van de dokter,... Dewinter heeft dit zo ver gebracht, mensen zijn de miljardenstromen bewust geworden en nu het leven zo duur is,wordt iedereen gierig, egoistisch, net zoals in 1937.
Straks mogen we Wallonië niet meer binnen,tolgeld,grenzen, ipv de Berlijnse/Israel de Walloonse muur,bezette gebieden, Mangain of Dikke Loulou de nieuwe Sharon... er komen harde tijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het VB: 5,5 miljoen euro PER JAAR en nog kennen ze niet eens het reglement van de assemblée waar ze deel van uitmaken...
![]() Dat zij nu nog eens iets durven zeggen over het Huis van België, se! ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling