![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Allereerst wil ik iets over mijn afkomst en over mezelf vertellen. Ik ben afkomstig van een familie van hoogintelligente mensen. De neef van mijn vader bijvoorbeeld was als beste van zijn jaar afgestudeerd aan de Bogazici universiteit en daarna is hij gepromoveerd aan de gerenomeerde Colombia university in de VS. Nu is hij docent aan de Bogazici universiteit en verschijnt hij geregeld op de Turkse tv.
Omdat mijn biologie leraar zo onder de indruk was van mij had hij mij uitgenodigd voor een etentje bij hem thuis. Hij vertelde me dat volgens mijn wiskunde leraar ik de meest intelligente persoon ben die hij ooit had gezien. Soms ga ik gewoon ergens zitten en laat ik mijn hersenen de vrije loop. Ze bedenken dan de meest prachtige dingen. Ik word af en toe zelfs bang van mezelf. Het stuk hieronder zijn een van de dingen die ik bedacht heb. Ik ga iets vertellen over hoe het algemene intelligentieniveau van een volk verhoogd kan worden. We gaan ervan uit dat intelligentie erfelijk bepaald wordt. Stel je nu een eiland voor. Op dit eiland zijn er twee paren aanwezig. Een paar bestaat uit een minder intelligente man en vrouw en het andere paar bestaat uit een zeer intelligente man en vrouw. We schetsen nu twee situaties: 1. Het paar met lage intelligentie krijgt zes kinderen en het paar met hoge intelligentie krijgt twee kinderen. 2. Het paar met lage intelligentie krijgt twee kinderen en het paar met hoge intelligentie krijgt zes kinderen. Naar verwachting zal de gemiddelde intelligentie van de nakomelingen in situatie 2 hoger zijn dan de gemiddelde intelligentie van de nakomelingen in situatie 1. Nu gaan we kijken hoe dit principe toegepast kan worden voor een heel volk (of de hele wereld). De gewenste situatie is dat je ervoor zorgt dat intelligente mensen meer kinderen krijgen en dat de minder intelligente mensen minder kinderen krijgen. In de volgende alinea zal ik beschrijven hoe dit gerealiseerd kan worden. Mijn oplossing komt op het volgende neer: geef veel kinderbijslag aan intelligente mensen en weinig kinderbijslag aan minder intelligente mensen. Dit kan op de volgende manier ten uitvoer worden gebracht: Personen die een goede universitaire studie succesvol hebben afgerond zullen in het algemeen gunstige kenmerken hebben. Je wilt dat deze personen veel kinderen krijgen. Naast intellgentie zullen ze nog andere gunstige kenmerken hebben waardoor ze succesvol zijn geworden. Stel we hebben een paar dat aan het gewenste profiel voldoet. Voor het eerste kind dat ze krijgen, krijgen ze weinig kinderbijslag. Voor het tweede kind dat ze krijgen, krijgen ze iets meer kinderbijslag. Voor het derde kind dat ze krijgen, krijgen ze nog meer kinderbijslag totdat ze bijvoorbeeld vijf kinderen hebben. Daarna geef je ze minder kinderbijslag, tenzij ze het kind afstaan ter adoptie aan een paar dat geen kinderen kan krijgen. Bij meer dan vijf kinderen kan de opvoeding in het geding komen. Stel er is sprake van een minder intelligent paar. Je wilt deze mensen niet het recht ontnemen om kinderen te krijgen. Bij het eerste kind krijgen ze veel kinderbijslag. Voor het tweede kind krijgt de paar ook kinderbijslag maar minder dan voor het eerste kind. Bij meer dan drie kinderen ga je ze korten op de kinderbijslag. Op bovenstaande manier zal de gemiddelde intelligentie gestaag toenemen. Het volk zal dan meer in staat zijn nieuwe creaties en ideeen voort te brengen. De productiviteit zal toenemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() K&K aub!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 18 november 2007 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat betekent dat je "fantastische intelligente" hersenen, een off-day hebben en je wordt verwezen naar de kleutersectie van dit forum. (Koetjes en Kalfjes = K&K)
Daar wordt kinderachtig gedoe wél getolereerd.
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 18 november 2007 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() TN vroeg :
Citaat:
Grtz.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 18 november 2007 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Overigens wil ik erbij zeggen dat ik Hitler op alle fronten verwerp. Ik draag geen haat tegen welk volk dan ook in de wereld. Ik hou van alle volkeren. Ik ken geen Jodenhaat. Ik heb grote bewondering en respect voor het Joodse volk. Je kunt niets anders dan grote bewondering hebben voor hun overlevingsdrang. Ik ben voor vrede en vriendschap tussen alle volkeren in de wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#9 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit soort ideeën horen hier idd niet thuis. Ze horen nergens thuis eigenlijk. PS: Spant uw kraag niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Geschreven door een mestkever? Zijn die intelligenter dan kakkerlakken? Hoe meet je dat? Vraag je 't hen zélf, en hoe dan? Ik heb soms communicatiemoeilijkheden met kevers allerhande...
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2007 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het Nederlands bestaat een term voor uw type: omhoog gevallen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() kan je mss een clubje oprichte jongen...
of kom bij ons in mensa als je je zo intelligent acht ![]() edit --- Onderstaande zou te grof zijn ![]()
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer Laatst gewijzigd door neetro : 18 november 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een beetje zoals Jantje in een klas vol domme kinderen is hij toch de slimste...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 18 november 2007 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Waarom begint die "slimme" nu over Hitler?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Heb ik me ook afgevraagd, ik denk dat we tussen de lijnen moeten lezen, door zijn hoge intelligentie heeft hij deze tekst al slapend kunnen schrijven met als gevolg dat de inhoud tussen de zinnen is gevallen. Een beetje zoals in een droom zeg maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Dus vooral slimme mensen lijden aan slaapwandelen...
|
![]() |
![]() |