Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2023, 09:48   #1
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard Europa gaat Tunesië 675 miljoen betalen

Citaat:
Europa zal Tunesië 675 miljoen betalen om migratie te beperken.

Met het geld moet onder andere de lokale economie ondersteund en gestimuleerd worden en de grenzen beter beschermd, de hoop dat migranten minder nood voelen om naar Europa te komen. Bron.
Een niets helpende druppel op een hete plaat. De helft van dat geld komt in de verkeerde handen. Tunesië heeft sowieso al genoeg van de migratie vanuit Afrika en dus geen bijkomende incentives nodig om die te proberen stoppen. Europa moet haar grensverdediging niet uitbesteden aan andere landen maar gewoon schieten op iedereen die die grens niet respecteert. Dan zal de toeloop redelijk snel vanzelf stoppen en uiteindelijk levens sparen. Stuur nog wat hoogopgeleide mensen van hier terug, dwing onze multinationals om een groter deel van hun winst ginder te investeren. Het moet ginds veranderen en verbeteren, niet verder verslechteren en Europa daarin meetrekken.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 11:47   #2
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Europa zal Tunesië 675 miljoen betalen om migratie te beperken.

Met het geld moet onder andere de lokale economie ondersteund en gestimuleerd worden en de grenzen beter beschermd, de hoop dat migranten minder nood voelen om naar Europa te komen.
De europese welvaart moet vernietigd worden door met miljoenen/miljarden van de europese belastingbetalers te smijten door eu om de economie in tunesië te financieren om daarmee dan te doen alsof eu de migratie wil beperken.

Eu hoopt dus afrikaanse vluchtelingen te stoppen door de lokale tunesische economie te financieren zodat mensensmokkelaars nog meer bootjes kunnen verkopen aan asielzoekers die illegaal naar europa willen.
Westerse welvaart versluizen naar tunesië om met westers belastinggeld afrikaanse asielzoekers gemakkelijker bootjes te bezorgen om illegaal naar europa te kunnen komen.
Eu bevordert dus de illegale migratie met ons belastinggeld.
Oud 18 juli 2023, 21:42   #3
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Enkel een Nexit en Vlexit kan ons nog redden.

Stop omvolking!
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2023, 19:54   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht

Stop omvolking!
Had men al langer moeten met bezig zijn, de omvolking een STOP toe te roepen.

Weer maar eens geld dat in verkeerde handen terecht komt inderdaad.

p.s.

Gelezen op het net...

Citaat:
'Aangezien België niet meer bestaat', valt zij automatisch uit de Europese Unie. De nieuwe opgerichte staten dienen afzonderlijk bij de Europese Unie een lidmaatschap aan te vragen. Dit betekent dus dat het pas opgerichte Vlaanderen niet in de EU zetelt.

Confederalisme leidt dus automatisch tot een VLEXIT.
BRON

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2023 om 20:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2023, 09:35   #5
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht

Stop omvolking!

Ja JOH Drukazz,

1) Is het te LAAT, al drie milliseconden voor Twaalf op de WLM DOOMSDAY klok van heel Europa ?

2) Enige wat kan helpen is dat Klassiek Extreem Rechtse Partijen in Europa zich verenigen en met een nieuwe futuristische aanpak de WLM zaak gaan redden, zonder echte gaskamers, en geweld, puur Ahimsa, en hier ben ik mee bezig sedert 1993, ok omdat ik feitelijk verplicht ben om de Overleving van de Germanilanders te ondersteunen komende 10.000 jaar. Wieroe heeft mij hiermee een pootje geholpen, door mij te upgraden tot Halve kat in metafysische opzicht en mij te connecten met Bilar ka Loka, zodat ik kan beschikken over de katten data files uit de Sub Atomic werelden van de katten op aarde. Echt gebeurd, soort Alienachtige ontwikkeling bij mij nu, en al die katten data files zijn ongelooflijk, daar zit de oplossing van het hele klimaatprobleem in en hele milieu vraagstuk. Ik moet alles goed uitwerken, deel komt in deel 5 van de boekserie Suriname toekomst droomplan.

3) Nederland en Europa redden, hoe stop je de OMVOLKING, grootschalige, haast misdadige vervanging van HELwitte oervolk door gekleurden en zwarten uit INDia, Azie en Afrika?? Verraad jegens eigen witte volk, met hun eigen belastingcentjes, echt smerige WOKE politiek. Nee, Extreem Rechts moet zich vernieuwen, breder worden en aktief meedenken met mij inzake massa remigratie en massa zelfdeportatie, dus ik moet Thierry Baudet snel uitroken en hem verplichten tot een dialoog met ons Arisch Kattenleger uit Delft Katten Kennisstad. De Arisch Hollandse Katten roepen hem op het matje, om eea te bespreken met een borrel en verse NASZIE Duitse kattensticks uit 1940 met muizen smaakjes.

4) IN manuscript wart0141 staat eea vd SF oplossing inzake een nieuwe Dynamisch Europees Vreemdelingen beleid en ik moet het eind dit jaar of volgend jaar upgraden en publiceren denk ik, dateert uit het schrijfjaar 2002.

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 21 juli 2023 om 09:38. Reden: typfoutjes
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2023, 17:26   #6
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Nederland en Europa redden, hoe stop je de OMVOLKING, grootschalige, haast misdadige vervanging van HELwitte oervolk door gekleurden en zwarten uit INDia, Azie en Afrika?? Verraad jegens eigen witte volk, met hun eigen belastingcentjes, echt smerige WOKE politiek. Nee, Extreem Rechts moet zich vernieuwen, breder worden en aktief meedenken met mij inzake massa remigratie en massa zelfdeportatie, dus ik moet Thierry Baudet snel uitroken en hem verplichten tot een dialoog met ons Arisch Kattenleger uit Delft Katten Kennisstad. De Arisch Hollandse Katten roepen hem op het matje, om eea te bespreken met een borrel en verse NASZIE Duitse kattensticks uit 1940 met muizen smaakjes.
We hebben meer blanke kindjes nodig.

Waarom is dit zo'n taboe onder Europese leiders?

Laatst gewijzigd door Drukazz : 22 juli 2023 om 17:45.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2023, 22:02   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Europa gaat Tunesië 675 miljoen betalen.

Neem daar al die mensen er nog bij die reizen plannen naar die landen toe en er veel geld gaan uitgeven. Kassa kassa zal men daar denken.

Citaat:
We hebben meer blanke kindjes nodig.
In extremis zou men daar kunnen op reageren:gaat het om iemands kleur of om iemands zijn/haar ingesteldheid of met welke instelling zij op pad gestuurd zijn?

Op huidig ogenblik verschiet men er van dat in vele landen rechts een grote opkomst kan bijschrijven.

Is dat niet zelf gezocht denk ik dan?

Ik vergeleek de huidige omvolkinssituatie/migratie met het "Paard van Troje verhaal' maar dat is het op huidig ogenblik ook.

Slaapt u rustig verder Politici maar of de toekomt er zo rooskleurig uitziet????

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 juli 2023 om 22:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be