![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eu hoopt dus afrikaanse vluchtelingen te stoppen door de lokale tunesische economie te financieren zodat mensensmokkelaars nog meer bootjes kunnen verkopen aan asielzoekers die illegaal naar europa willen. Westerse welvaart versluizen naar tunesië om met westers belastinggeld afrikaanse asielzoekers gemakkelijker bootjes te bezorgen om illegaal naar europa te kunnen komen. Eu bevordert dus de illegale migratie met ons belastinggeld.
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Enkel een Nexit en Vlexit kan ons nog redden.
Stop omvolking! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer maar eens geld dat in verkeerde handen terecht komt inderdaad. p.s. Gelezen op het net... Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2023 om 20:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja JOH Drukazz, 1) Is het te LAAT, al drie milliseconden voor Twaalf op de WLM DOOMSDAY klok van heel Europa ? 2) Enige wat kan helpen is dat Klassiek Extreem Rechtse Partijen in Europa zich verenigen en met een nieuwe futuristische aanpak de WLM zaak gaan redden, zonder echte gaskamers, en geweld, puur Ahimsa, en hier ben ik mee bezig sedert 1993, ok omdat ik feitelijk verplicht ben om de Overleving van de Germanilanders te ondersteunen komende 10.000 jaar. Wieroe heeft mij hiermee een pootje geholpen, door mij te upgraden tot Halve kat in metafysische opzicht en mij te connecten met Bilar ka Loka, zodat ik kan beschikken over de katten data files uit de Sub Atomic werelden van de katten op aarde. Echt gebeurd, soort Alienachtige ontwikkeling bij mij nu, en al die katten data files zijn ongelooflijk, daar zit de oplossing van het hele klimaatprobleem in en hele milieu vraagstuk. Ik moet alles goed uitwerken, deel komt in deel 5 van de boekserie Suriname toekomst droomplan. 3) Nederland en Europa redden, hoe stop je de OMVOLKING, grootschalige, haast misdadige vervanging van HELwitte oervolk door gekleurden en zwarten uit INDia, Azie en Afrika?? Verraad jegens eigen witte volk, met hun eigen belastingcentjes, echt smerige WOKE politiek. Nee, Extreem Rechts moet zich vernieuwen, breder worden en aktief meedenken met mij inzake massa remigratie en massa zelfdeportatie, dus ik moet Thierry Baudet snel uitroken en hem verplichten tot een dialoog met ons Arisch Kattenleger uit Delft Katten Kennisstad. De Arisch Hollandse Katten roepen hem op het matje, om eea te bespreken met een borrel en verse NASZIE Duitse kattensticks uit 1940 met muizen smaakjes. 4) IN manuscript wart0141 staat eea vd SF oplossing inzake een nieuwe Dynamisch Europees Vreemdelingen beleid en ik moet het eind dit jaar of volgend jaar upgraden en publiceren denk ik, dateert uit het schrijfjaar 2002. Laatst gewijzigd door dewanand : 21 juli 2023 om 09:38. Reden: typfoutjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom is dit zo'n taboe onder Europese leiders? Laatst gewijzigd door Drukazz : 22 juli 2023 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa gaat Tunesië 675 miljoen betalen.
Neem daar al die mensen er nog bij die reizen plannen naar die landen toe en er veel geld gaan uitgeven. Kassa kassa zal men daar denken. ![]() Citaat:
Op huidig ogenblik verschiet men er van dat in vele landen rechts een grote opkomst kan bijschrijven. Is dat niet zelf gezocht denk ik dan? Ik vergeleek de huidige omvolkinssituatie/migratie met het "Paard van Troje verhaal' maar dat is het op huidig ogenblik ook. Slaapt u rustig verder Politici maar of de toekomt er zo rooskleurig uitziet????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 juli 2023 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |