![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Als men de harde-lijns-homo's hier mag geloven, is er nog veel werk aan de winkel, vooraleer homo's niet meer gediscrimineerd zullen worden. Daarom volgend voorstel:
- werkgevers worden verplicht een bepaald percentage homo's tewerk te stellen. Dit percentage dient een afspiegeling te zijn van het percentage homo's in de samenleving. - de VRT moet stageplaatsen openstellen waarbij homo's "aangemoedigd worden" te solliciteren. Men heeft dit al gedaan met een andere minderheidsgroep. Waarom met de ene minderheid wel en met de andere niet? De samenwerking tussen de twee groepen in kwestie zou trouwens nog interessant kunnen zijn. - de VRT doet al hard zijn best om holebi's op te voeren. Nieuwslezers, presentatrices, personages in "Thuis",... misschien zijn de holebi wel oververtegenwoordigd, maar dat mag de pret niet drukken: er moet een soap komen over homebi's, waarin de hetero's de minderheid zijn ( en natuurlijk gediescriemieneerd worden), zodat het publiek eens kan zien hoe ERG het is tot een minderheid te behoren. En natuurlijk moet dit alles gebeuren onder het alziend oog van het CGKR! Nog enthousiastelingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sn00py wat een heerlijke avatar heb je!
ik word er helemaal week van. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Fantastisch!
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had er geen idee van dat ik een zodanig diepe indruk maakte op sn00py (let op de twee nullen!) dat hij me zelfs gaat nabootsen om mijn aandacht te krijgen. Het is best wel een vreemd gevoel om iemands obsessie te zijn...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Mijn adoratie voor u neemt kosmische proporties aan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Maar terzake nu, Raf, vindt u ook dat homo's moeten positief gediscrimineerd worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat niemand aan wat die of gene in zijn bed of in de dark room doet. That's all folks! Prettig uiteinde! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook prettig uiteinde! En een goede ingang! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dank je sn00py! You rock and you roll! En natuurlijk ook een goede intrede gewenst! Of moet het zijn een Blijde Intrede? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik ben tegen positieve discriminatie, over gans de lijn.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discriminatie is altijd negatief. Positieve discriminatie wil gewoon zeggen dat niet de genaamde doelgroep "positief" benaderd word, maar dat de andere groepen negatief bejegend worden.
Het is gewoon een woordspelletje.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik geloof dat zowat iedereen tegen 'positieve discriminatie' is.
Discriminatie is discriminatie. Weg ermee! En teveel gezeik over discriminatie houdt discriminatie in stand. Dus ook weg met dat eeuwige gezeur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DO NOT FEED THE DROLL! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Yo!
En dat geldt ook voor een drol gemaakt uit chocolade! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de vertegenwoordiging op kieslijsten betreft werden de vrouwen destijds positief gediscrimineerd dmv opgelegde quota. Het resultaat is toch positief, of niet ?
Laatst gewijzigd door Rudy : 31 december 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]()
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 31 december 2007 om 14:27. |
![]() |
![]() |