![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie heeft die steen opgetild?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Niet alleen bettina zou dat beweren, volgens diene journalist van terzake was er sprake van dat ook de standaard zijn vertrouwen in Leterme zou opzeggen.
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In welke mate is de mening van Geysen en De Standaard belangrijk ?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou ook graag zien dat Leterme zijn opdracht teruggaf, maar om totaal andere redenen. Dat die Bettina dat eist, zou me tot het tegengestelde laten pleiten, maar nee: laat hij maar stoppen. Over naar een franstalige... laat DIE maar proberen een regering te vormen... MET staatshervorming...
#6 |
Burgemeester
|
![]() zou misschien zo slecht nog niet zijn, maar dan wel met de pres er op, volledige staatservorming, voor minder gaan we niet,
|
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Door de uitspraken van Maingain en Reynders en de reactie van het kartel, is dit het einde van formateur Leterme, wat niet zo slecht zou zijn, ook niet voor Leterme.
Laat Reynders maar formateur worden met dezelfde tegenstellingen, hij slaagde er nog niet in om het ministerie van financiën op orde te houden. Ik ben wel eens benieuwd hoe hij er dat van af zal brengen... ![]() Dat neemt niet weg dat de mening van De Standaard of Bettina Geysen nu plots een bijzonder belang zou hebben. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 9 november 2007 om 21:14. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest ben ik het eens met Eddy B. Laat maar eens een Franstalige een regering proberen samen te stellen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mee eens.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat spirit een Vlaams-Nationalistische partij was?
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat méén je niet!
#13 |
Burger
|
![]() die in zee gingen met de zusterpartij van de PS. kan je nog iets lichtzinnigers als dat bedenken?
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang Leterme zich blijft verbergen na zijn "koningskwestie" en het onverwachte stevige antwoord van Bart en Jo tezamen vandaag, ben ik geneigd om die oproep te steunen. Leterme heeft hier zwaar geblunderd, erg zwaar. En hij blijft nu weg van de camera's en de microfoons, tenzij ik vanavond iets gemist heb (ik heb geen kabel-abo, ben geen tv kijker).
Dus twee redenen om Leterme af te schieten: 1. Als hij niet dringend duidelijkheid brengt over zijn besluiten na het koningsbezoek dat daarna is gecorrigeerd door Vandeurzen na waarschijnlijk een blitzbezoek van BDW (en ere wie ere toekomt, zonder BDW was het al een feit) dan wordt Leterme voor mij hetzelfde als Herman Van Rompuy maar met minder ervaring. Ik weet dat die mens het lastig heeft maar hij heeft gekozen voor de moeilijke optie en de VRT peiling toont aan dat de partij nog wint bij verdere radicalisering. 2. De nota die hij wou indienen strookte totaal niet met wat de N-VA wou. Ik moest eventjes knipperen met mijn ogen want de N-VA liet weten dat ze die nota niet acceptabel vonden en de CD&V trok ze in. De muis die de olifant laat schrikken. Vroeg of laat vindt het hof daar ook een oplossing voor, maar het is verbazingwekkend. Al maanden hoor ik dat Vandeurzen en Dewever het wel goed met elkaar kunnen vinden. Ik dacht daar steeds het mijne over. Misschien komt vroeg of laat het tsjeef-gedrag weer bovendrijven maar het is eerder gekomen bij Leterme dan bij Vandeurzen. Vandaag is gebleken dat dat door de pers gepromootte beeld van Leterme en Dewever als 1 front fout was. Leterme aan 1 kant en Dewever en Vandeurzen aan een andere kant. Leterme ligt nu bloot als koningskind en acw. Ik kijk met spanning uit naar de volgende dagen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 november 2007 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dus dat Vandeurzen en Dewever beter overeen komen dan Leterme en Dewever.
Er is een flinke ruzie aanwezig in de CD&V en de N-VA. Nooit gezien. Maar een flinke existentiele ruzie in de CD&V is ongezien. En die is er. |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() En sinds hij enthousiast de koninklijke liberale staatsgreep voor "een snelle regeringsvorming zonder staatshervorming" steunde, meent Kortaf hetzelfde.
Met pek en veren de stad uit gejaagd worden: dat is wat betrapte bedriegers verdienen. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu heeft onnozele Bert zich zo te zien weer iemand door Els van Weert laten aansmeren waarvan hij verwacht dat ze hem de verhoopte diensten kan bewijzen. En ja hoor! Een van Bettina's eerste heldendaden is de kartelpartner van Bourgeois aanvallen. De oude rivaliteit bestaat dus nog altijd ook al zitten ze samen in de Vlaamse regering. Politiek. Tssssssssssssssssss..........
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet omdat Bettina Geysen het zegt.