![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wilders maakt een film en de Nederlandse regering schijt in z'n broek. Zie bijvoorbeeld: http://www.nieuws.nl/488670
Hoewel ik het zeer vermoedelijk niet eens zal zijn met de inhoud van de film, juich ik het initiatief van Wilders wel toe. Verkondig je standpunten, wees niet bang voor repercussies! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Provocatie moet kunnen. Ik ben eens benieuwd of de Nederlandse ambassade in Arabische landen nu ook ze toegetakeld gaat worden, als de Deense indertijd van die cartoons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En waarom niet? Als de nederlandse Islamietjes op hun forum www.ontdekislam.nl openlijk verkrachting van minderjarigen aanbevelen en oproepen tot zelfmoordaanslagen mag Wilders daar toch zijn gedacht over zeggen? Ik vind het heel moedig dat hij dat doet!
En ik heb een vraag voor jou en de andere Islamliefhebbers: is het alleen uit breeddenkendheid dat jullie dat tuig ophemelen, of uit schrik, of uit een combinatie van de twee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ach ,laat die gek maar doen, hij maakt verder gratis reclame voor de koran !
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Lincoln maakt gratis reclame voor rechts, waarvoor dank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reclame voor de koran? Dat denk ik niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In feite moeten we de provocatie nog opvoeren, moslims eens duchtig met hun neus in de eigen str.... duwen, het is echt de enige manier. Niet toegeven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Tuurlijk en men kan zich zelfs nog afvragen of de waarschuwingen van oa Hirsch Ballin niet al een stapje te ver zijn.
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
En voor blaffende honden heb ik enkel lekkere zoetige koekjes in mijn broekzak ! ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Wedde dat er na de vertoning van deze aangekondigde film van wilders dat er meer mensen zullen zijn die bewust de koran gaan beginnen lezen ? en ik ben bloedserieus !
![]() |
#16 |
|
![]() Waarvoor hartelijke dank aan broeder wilders ! nah.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Je moet mij niet verkeerd begrijpen, en ik bedoel dus met de lekker zoetige koekjes "echte" koekjes die mama thuis heeft gebakken eh !
![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 28 november 2007 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De koran zou daarom dan ook, samen met onder andere Mein Kampf, verplichte kost op de middelbare scholen moeten zijn, beide als voorbeelden van hoe het niet moet. |
|
![]() |
![]() |