![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Krijgen we na de BOEH-moslima's (baas over eigen hoofd), nu BOEL-moslims (baas over exclusief lijfeigenschap) ? En gaat Spirit deze actiegroep dan ook steunen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spirit gaat vast taxi's subsidieren die rondrijden tot ze een ziekenhuis vinden met een vrouwelijke arts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Daar zal niks van in huis komen, het is een gedragscode tegen islamitisch racisme
Als onze Jozef nu maar niet boos wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() inderdaad de belgische ziekenhuizen zijn racistisch omdat zij miet voorzien in alle gedachten en wensen van onze o zo verrijkende multiculturele knuffelbeesten
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Stuur ze terug van waar ze komen,dat ze ginder bevallen en er blijven.Probleem opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie het probleem niet hoor.
die gedragscode lijkt me een zeer goed idee.
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Dat die jaloerse bokken van moslims een vrouwelijke gynaecoloog willen tijdens de zwangerschap kan ik nog verstaan. Maar in spoedgevallen moeten ze niet aan hun dom boekske de Koran denken, maar aan het welzijn van hun vrouw. Hebben zij hun vrouw eigenlijk wel lief of beschouwen ze het slechts als een stuk gereedschap om wat mannelijke arrogantie op de wereld te zetten?
Kortom: prachtig initiatief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In ieder geval ik hoop dat het er doorkomt, maar ik heb twijfels, we zien wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk niet dat enkel moslims de gedragscode zullen moeten ondertekenen hoor.
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat niemand daar een probleem mee heeft, het zijn enkel diegene die hun geloof strikt volgen dat daar een probleem mee hebben, veelal moslims, of niet, de titel zegt het toch "Islamitisch racisme"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Toch raar he,die gasten.
Als het gaat over borstvergroting op onze kosten,of tanden zetten die wij ons zelfs niet kunnen betalen,geen probleem ermee. En zeker nog minder als ze aan hun toekomstige broedmaschines een nieuwe virginiteit willen geven via een operatie.Dan zou zelfs een bekwame bonobo het mogen doen.Van het ogenblik dat ze virgin is voor de aanspoelende zandbakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo worden onze vroegere vrijheden stap voor stap geregulariseerd.
Toch blijf ik me nog afvragen waarom die witte bleekscheet dan gevangenisstraf + fikse boete kreeg omdat die zich niet wou laten behandelen door een bepaalde arts, zelfs ZONDER dat hij zo'n document had ondertekend.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Bettina gaat nu naar de spoedafdeling gaan en een vrouwelijke arts eisen.
Naar analogie met de hoofddoek actie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daarna zal ze afkomen met dat "het een eigen, vrije keuze is, zonder de welke ze haar identiteit niet kan beleven'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zolang ze maar in de gazet komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Deze quote vond ik toch ook maar raar:
" Brugmann is een Brussels ziekenhuis met een typisch Brusselse personeelsbezetting: zeer gemengd. Zo heeft Brugmann ook zwart-Afrikaanse artsen in dienst. 'De afkeer van Marokkanen voor zwarte Afrikanen is bekend. Hun vrouw door een Afrikaanse arts laten behandelen is het allerlaatste wat de Marokkaanse mannen zullen toestaan. Maar tegen een zwarte gynaecologe is er geen verzet.' Ik kan me na de incidenten in Sint Niklaas met de zwarte schepen Van Bellingen, indenken wat de kranten en het antiracisme instituut zouden schrijven moest het om blanken gaan die bezwaar maken tegen zwarte artsen.
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Online : 2 februari 2008 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeker geen slechte zaak. Dat sommigen zich om het geslacht van de dokter zorgen maken terwijl hun kind hierdoor gevaar kan lopen.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hun vrouw.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Selectiviteit is nog zacht uitgedrukt, ik zou dat eerder omschrijven als hypokriet. |
|
![]() |
![]() |