![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nu de crisis ernstig wordt is het blijkbaar te gevaarlijk om de meest radicaal Vlaamse partij nog aan bod te laten komen, dus graag enkele beschouwingen via het internet.
- Verhofstadt bont en blauw = logisch - Zeer veel begrip voor Leterme = interessant " de slotfase komt naderbij… Wat een ironie overigens dat De Wever nu juist als de baarlijke duivel wordt voorgesteld, terwijl hij – door een historisch toeval – minstens tijdelijk meer potentieel in zich heeft om juist België’s laatste kans te kunnen zijn...." http://www.gerolfannemans.org/3/ Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 december 2007 om 03:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() iedereen moet dit lezen en aanhoren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Hij was goed op dreef zaterdag. Toen kamervoorzitter Van Rompaey hem onderbrak om hem erop te wijzen dat zijn uitleg niets te doen had met het onderwerp, zei hij: 'Mijnheer de voorzitter, neem een voorbeeld aan uw voorganger De Croo: onderbreek mij niet en laat mij met rust'.
Herman VR werd lichtjes groen, dacht ik....
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Annemans is natuurlijk een Meester in spraakwatervallen. Meesterlijk en advocaat tegelijkertijd !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |