![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Moslims vinden regels Offerfeest te streng
di 04/12/07 - De Limburgse moslimorganisaties vinden de regels rond het Offerfeest te streng. Ze vinden dat de overheid hun feest verpest. Het probleem is volgens de organisaties dat in elke slachtinrichting een veearts aanwezig moet zijn en dat schapen niet meer in een auto mogen worden vervoerd. "Er zijn te weinig slachtplaatsen in onze provincie", zegt de Genkse schepen Ali Caglar (CD&V). "Als er kleinere slachtplaatsen zouden komen in de wijken, dan is het voor de mensen gemakkelijker om hun schaap naar daar te brengen". De moslimverenigingen vrezen dat de nieuwe regeling het verboden thuisslachten zal aanmoedigen. Het Offerfeest wordt dit jaar op 20 december gevierd. .................................................. ............. Allé,de slachtafval en huid zal weerom in de wc belanden of door de venster vliegen op het voetpad. Iedere wijk met een moslim,zijn slachtplaats dus. ![]() Welke slachtplaats,keelplaats is beter woord.Alle kopkessnijders uit Iran en Irak kunnen hier aan de slag.Zal volgende stap zijn.Zijn er de bekwaamste voor als hun kanif goed snijd. Laatst gewijzigd door Gargamel : 4 december 2007 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap het niet.
De nieuwe regeling bestaat erin dat er slachtvloeren worden aangelegd bij de schapenkwekers. Ze kunnen d�*�*r hun schaap kelen en het dan meenemen. Vervoer van levende dieren is onderworpen aan bepaalde regels, en die zijn NIET : steek een schaap in je koffer! Nu vraag ik me af wat ze bedoelen met "ieder ons eigen slachtplaats" zodat "ze hun dieren naar ginder kunnen brengen"... kweken ze nu hun schapen al in de badkamer ook of zo? Of wordt het te moeilijk om in het zwart te gaan aankopen/pikken? Citaat:
Verhoog de belastingen: De autochtonenverenigingen vrezen dat de nieuwe regeling het verboden belastingontduiken zal aanmoedigen. Verstreng nog maar eens de anti discriminatiewetten: De vlaamse verenigingen vrezen dat de nieuwe regeling het verboden discrimineren nog zal verhogen. In Nederland mag men geen kritiek op islam meer geven omdat de moslims anders zouden kunnen vatbaar worden voor fundamentalisme... We moeten dat hier ook eens gaan toepassen: geen kritiek meer op Vlaams Nationalisme, want anders gaan ze helemaal fundamentalisten worden! Plezant hé ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 december 2007 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat betreft dat slachtgedoe, alle faciliteiten voor moslims moeten afgeschaft worden, hier is thuis slachten verboden, voor welke reden ook, PUNT UIT! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Met het suikerfeest vieren ze een roofmoord, met het offerfeest een mensenoffer, mooi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() te streng ? het moet verboden worden, samen met die hele vleesindustrie.
Dieren zijn belangrijker dan godsdienstwaanzin en idiote rituelen religie stopt waar dierenleed begint, en ga maar niet zeiken dat ze diervriendelijk worden geslacht, DIEREN KAN JE NIET DIERVRIENDELIJK SLACHTEN NET ZO MIN ALS JE EEN VROUW MENSVRIENDELIJK KAN VERKRACHTEN! Laatst gewijzigd door Winterhamer : 4 december 2007 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is een schaap offeren het meest egoistische dat je kan doen, tenslotte spendeer je geld aan een schaap en eet je het op, je hebt er dus eten mee. geld aan een goed doel geven is geld wegschenken zonder er iets voor in de plaats te hebben, is dus uit naastenliefde. de islam is toch vredelievend of heb ik dat verkeerd voor ? ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er zijn op het WWW talloze 'filmpjes' te vinden waar dit soort van rituele slachtingen te zien zijn.
WALGELIJK!!!!!!!! Het barbaarse offerfeest moet verboden worden in heel Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Het is wel frappant dat de (meeste) autochtonen nog niet eens durven een vlieg dood te meppen. En bij de allochtonen kelen ze gewoon een schaap midden in de living. Met de ganse familie er gezellig omheen. Misschien is daardoor de drempel om messen te trekken lager bij allochtonen dan autochtonen. Omdat ze het van kinds af gezien hebben en het normaal vinden om iets te slachten met een mes.
Zeg nu zelf wie als autochtoon op dit forum durft een kip te slachten ?
Vlaanderen onze thuis. ... ![]() Laatst gewijzigd door Tjolder : 5 december 2007 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Als mijn kat een muis, rat of vogeltje vangt, pak ik dat af. En indien het nog mogelijk is, verzorg ik het diertje in kwestie tot het kan worden vrijgezet. Alleen al de gedachte om een dier te doden of pijn te doen maakt mij misselijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Mijn hond reist in mijn koffer. Zij vindt dit leuk. Samen op stap.
![]() Ik zou Gaia afraden zich te moeien met haar auto. Dat loopt slecht af. ![]() Mijn 'hitlerhund' is echter geen schaap.(in beide betekenissen)
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die mat zal mee bij het gemeubileerd appartement behoren zekers?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() Als ik zo een foto zie is heel mijn dag verpest...
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Wat een geluk dat God/Allah destijds aan Abraham/Ibrahim had gezegd dat een lam goed genoeg was en hij zijn zoon niet hoefde te offeren. Stel je eens voor dat het anders had gelopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dan zou het er niet goed uit zien voor elk oudste zoontje in een Moslimgezin!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat er amper moslimbijdragen waren bij de Tsunami: mocht niet aanzien worden als zakat want er waren ook niet-moslims tussen de slachtoffers.
|
![]() |
![]() |