![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() die werken niet bij mij.
zijn er mensen bij wie ze wel werken? of zijn die cheats van COD2 een hoax? dank bij voorbaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wie gebruikt er nu cheats bij zulke games?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Uw account op dit forum (=Mitgard) is een hoax, of is uw andere account (*********) een hoax?
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 16 december 2007 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoezo wil je cheats gebruiken bij COD2? Zet het moeilijksheidsniveau gewoon omlaag. Of zit je levels te halen op veteran-niveau? Dan kan je net zo goed achter het muurtje blijven zitten.
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken enkel de tv-serie Tour of duty.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand die bij alle spelletjes cheats gebruikt zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Als je niet vertelt op welk platform je speelt, welke cheats je geprobeerd hebt in welke modus en waar je ze vandaan had is er weinig zinnigs over te zeggen...
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Djezus voor een shooter cheats gebruiken....
Ik ga nog wat gnolls mollen, ben opnieuw begonnen aan BG1. Priest of Lathander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Code Resultaat
demigod onbekend give ammo Munitie helemaal vol give all Alle wapens, volle munitie en volle gezondheid ufo Je kan vliegen give [item] Krijg het gekozen item god Onsterfelijk notarget Vijanden zien je niet kill Pleeg zelfmoord jumptonode Teleporteer jezelf naar een andere plek noclip Door muren en objecten heen lopen
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb COD graag gespeeld maar heb nooit cheats nodig gehad. Ik speel het liefst in multiplayer en ik erken mijn nederlaag als dat gebeurt. En ja... principieel speel ik met de duitsers ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 december 2007 om 21:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() maar het was me te doen om alle wapens te hebben.
de thompson is een kutwapen (20 rounds zijn zo leeg) en in de britse en amerikaanse campaign zit ge voortdurend met dat ding opgescheept en ge kunt 'm hoogstens ruilen tegen een mp40, wat al geen echte verbetering is. niet eens een sten in de britse campaign?? ![]() verder wel een heel mooi spel, vooral de russische campaign. en de PPSh-41 kickt fritzen-ass natuurlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De soldaten in die jaren deden het goed. Master hitler had een vijsje los.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In't echt gooiden de Britten en Russen met plezier hun ppsh's en Sten's weg om een buitgemaakte MP40 te gebruiken. goe spel!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stgw 44 zeker? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Is makkelijk te spelen zonder cheats, na meerdere keren weet je waar je moet opletten en wat er komen zal,goed mikken is de boodschap.
mms://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/tu-bol/game/activision/cod2_bro_t1WMV_750KBPS_480x270.wmv Black is ook heel tof ! ![]() Laatst gewijzigd door Marlientje : 19 december 2007 om 23:36. |
![]() |
![]() |