Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2007, 18:45   #1
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard VT4 de brekers

Heb hier juist na een tijdje op zondag geen tv te hebben gezien efkes , héél even naar de brekers op vt4 gekeken . Van wat ik daarop zag werd ik na enkele minuten kompleet draailoos !!!! dit programma is een echte schande ..... hoe ze daarin nog goede zaken kompleet vernielen , terwijl er in dit land nog zoveel mensen armoei hebben , bha . Zulke programma's moest regelrecht verbieden , of de zaken die kunnen herbruikt worden met meer zorg sorteren en aan kringloop winkels schenken . En neen ik ben geen dwaas links typetje , verre van , maar dit is echt een schande !!!!
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2007, 18:59   #2
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Wat werd er dan allemaal in vernield?

PS: Misschien een goede tip: zet die tv het huis uit. Een hele vooruitgang
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2007, 19:06   #3
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

onder andere tv , pc scherm , meubelen tot zetels wegens te smal er was verder niks aan !!!!! pc scherm werd zelfs vanboven op het dak de kontainer in gesmeten ( speciaal ervoor op dak gekropen met ladder )
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:59   #4
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Bij al die zogehete 'realityprogramma's' (zeker van de commerciële zenders) kan je je vragen stellen, niet alleen bij de 'Brekers'. Het zijn precies fora van marginalen die op die manier met elkaar in contact kunnen komen. Als ik eens in een masochistische bui ben en toch eens even naar die ondingen kijk denk ik dat ik:

- ofwel van geluk mag spreken dat ikzelf slimmer en meer ontwikkeld ben dan de gemiddelde Vlaming, voor wie zulke troep bedoeld is.

- ofwel dat zulke televisie een bepaald soort volk aantrekt, met name milieus waarin ik niet vertoef (of toch niet wens te vertoeven).

Ik heb op zich een redelijk vrijdenkend gedachtengoed, maar sommige mensen in die programma's moesten ze in bescherming tegen zichzelf nemen. Ook met de kinderen van de zogenaamde deelnemers heb ik vaak compassie. Zij moeten het van hun schoolkameraadjes / vriendjes nogal te horen krijgen wat pappie of mammie allemaal op tv hebben uitgestoken. Ik denk hier bijvoorbeeld aan het realityprogramma 'Dubbel Geboekt', met name de eerste aflevering waarin die Tirolerfreak op een berg in zijn broek had gescheten ! Ik kan mij niet inbeelden dat die z'n kinderen hier niet op school of elders door worden aangesproken.

Als mensen met al hun fustraties of ene verloren gelopen hersencel aan zulke zever willen deelnemen en zich voor tv-kijkend Vlaanderen belachelijk willen laten maken ('Hou van Ons', 'Babyboom', 'De Nieuwe Mama', 'Dubbel Geboekt', 'Beauty en de Nerd', 'Temptation Island', 'Big Brother', ...) is dat nog hun zaak, maar dat in sommige van die programma's ook hun kinderen worden opgevoerd, is schandalig. Die kinderen moeten tegen het wankel begripsvermogen van hun ouders worden beschermd.

Laatst gewijzigd door freespirit : 24 december 2007 om 12:00.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 12:01   #5
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
dit programma is een echte schande ..... hoe ze daarin nog goede zaken kompleet vernielen , terwijl er in dit land nog zoveel mensen armoei hebben , bha . Zulke programma's moest regelrecht verbieden , of de zaken die kunnen herbruikt worden met meer zorg sorteren en aan kringloop winkels schenken . En neen ik ben geen dwaas links typetje , verre van , maar dit is echt een schande !!!!
Het is een schande. Volledig mee eens.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be