![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Bij deze aan iedereen hier:
EEN ZALIG KERST EN VOORSPOEDIG 2008 GEWENST Met nieuwe zinvolle of zever onderwerpen, want lachen is gezond.. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Eum idioot, IK ben de enige die officieel jullie als eerste een goed Nieuwjaar mag wensen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() En als ik nu eens in Micronesië woon?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Zo we zijn in 2008
Iedereen een gezegend en gezond jaar gewenst ![]() Wat zijn mijn wensen? Een gezond kleinkind (meld zich begin april) een nieuwe auto (werkt de verzekering aan, is pertotal gereden iemand kwam achterop) en nieuwe baan.