![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Vandaag hekelt professor Blanpain ook het feit dat de OVS buiten het overleg gesloten wordt door de kleurvakbonden binnen de NMBS.
Vakbonden zijn verworden tot rood profitariaat uit eigenbelang en vriendjespolitiek.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoeveel leden heeft het OVS eigenlijk?
Over het eerste bericht, is er geen derde bron die dit wat objectiever kan duiden?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 15 december 2007 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Gezien de naam Vlaams Belang ga ik ervan uit dat ze opkomen voor onze Vlaamse belangen. Eerst onze Vlaamse belangen dan pas die van de multicul en de Walen. Maar gezien de sociaal economische problemen afhangen van het communautaire moeten we hier niet te veel waarde aan hechten!
Het is hetgeen overblijft in onze portemonee dat telt, zeker in deze dure moeilijke tijden. Daarom meer dan ooit Vlaamse onafhankelijkheid! Ik werk niet in den bouw, al heb ik wel een lidkaart van een bepaalde vakbond. Had geen andere keuze indien ik zeker wou zijn van mijn rechten en dopgeld. VB leden of kiezers vallen de vakbonden niet lastig, enkel als je op een lijst staat... En ja dit zou niet mogen want je mag niemand uitsluiten in de maatschappij, het gaat hier om syndicaal basisrecht van werknemers. De mensen die er de dupe van worden hebben niet gevraagd om ontslaan te worden, die hebben niets te zien in gans die heisa. Daar mag wel eens iets aan gedaan worden. Dit werd vroeger niet gedaan. Hopelijk erkend democratisch links dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politieke macht van de vakbonden verbieden, natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig dat er nog altijd zoiets als vrijheid van vereniging bestaat... ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar de huidige structuren van de vakbond zijn daar geen onderdeel van.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Genoeg om erkend te worden als gesprekspartner bij de NMBS. Nu, ik ken de juiste cijfers niet meer, maar ik herinner me wel dat er heel wat meer aangegeven vakbondsleden zijn bij de NMBS dan dat er personen werken. Kortom: het is daar een gefoefel van de eerste orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik kan er met mijn verstand niet bij dat sociale uitkeringen in België zijn uitbesteed aan vakbonden.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() vakbonden krijgen per jaar 138 000 000 om dit te klaren... bij een vakbond krijg voorrang bij de uitbetaling... bij een vakbond moet je eerst je maandelijke premie betalen of wordt ingehouden op je loon zelfs met domiciliëring... snap je het nu ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |