Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Bekijk resultaten enquête: Wanneer vindt de federale verkiezingen plaats?
in 2008 3 12,00%
in 2009 15 60,00%
in 2011 3 12,00%
nooit meer 4 16,00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 30 december 2007, 10:19   #1
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard Wanneer federale verkiezingen?

Nu de politieke crisis tijdelijk is geparkeerd in een noodregering ,gaat de discussie verder over de toekomst van Belgie.

Het lijkt me logisch dat ook de kiezer de gelgenheid krijgt om zich uit te spreken over het onderhandelingsresultaat, dat uiteindelijk uit de bus zal komen.

Laatst gewijzigd door I amsterdam : 30 december 2007 om 10:24.
I amsterdam is offline  
Oud 30 december 2007, 10:23   #2
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

2009, samen met de regionale, als ze het zo lang uithouden natuurlijk. tot dan: noodregering blijft aan.

1 probleem: BHV.
Oud 30 december 2007, 10:42   #3
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
2009, samen met de regionale, als ze het zo lang uithouden natuurlijk. tot dan: noodregering blijft aan.

1 probleem: BHV.
ik zie daar enkele problemen, eerstens zijn ze dan 2 jaar te vroeg, tweedens zijn ze ongrondwettelijk. De bezwaarschriften die bij de verschillende rechtbanken zullen worden ingediend zijn waarschijnlijk op de datums na al geschreven.

De goed nieuws kant aan de zaak zou dan zijn als de noodregering aanblijft de CD&V/NVA hopeloos verbrand zullen zijn wat voor de Vlaming maar èèn alternatief openlaat.

Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 30 december 2007, 11:29   #4
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
ik zie daar enkele problemen, eerstens zijn ze dan 2 jaar te vroeg, tweedens zijn ze ongrondwettelijk. De bezwaarschriften die bij de verschillende rechtbanken zullen worden ingediend zijn waarschijnlijk op de datums na al geschreven.

De goed nieuws kant aan de zaak zou dan zijn als de noodregering aanblijft de CD&V/NVA hopeloos verbrand zullen zijn wat voor de Vlaming maar èèn alternatief openlaat.
Maar Vlaams Belang zal dan wel op zijn minst ruim in de 40% van de stemmen moeten halen. Anders vrees ik dat paars weer zal vertrokken zijn voor een jaar of acht.

Op Dedecker moet men ook niet veel rekenen, ik zie die zelfs nog een paarse combinatie depanneren, om zijn vriendjes en grote voorbeelden van VLD te helpen.

Moest de noodregering aanblijven na Pasen, pleit ik voor een echt Vlaams Kartel NVA/Vlaams Belang.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 30 december 2007, 11:53   #5
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

2008, het zal van moeten zijn, ongrondwettelijk of niet.

EDIT: Volgens mij is dat zelfs punt elf van hun tienpuntenplan, uitzoeken hoe ze verkiezingen kunnen organiseren.

Laatst gewijzigd door Ovidius : 30 december 2007 om 11:55.
Ovidius is offline  
Oud 30 december 2007, 12:03   #6
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Gaan ze eigenlijk ooit zo stom zijn om nieuwe verkiezingen te lanceren? Ze weten toch allemaal dat een splitsing dan dichterbij komt en de meeste oppositie partijen zwaar zullen winnen.
Hashiwokakero is offline  
Oud 30 december 2007, 13:10   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij kunt ge onmogelijk voorbij Pasen kijken.

Vanaf Pasen zijn er drie grote mogelijkheden, Verafstoot III-verlengd, Leterme I ofwel Ground Zero Formatie.

Maar in ieder van die hipotezen kunt ge moeilijk verder redeneren, omdat het erg belangrijk zal zijn hoe de sfeer tussen nu en Pasen zal evolueren: komt er een geest van willen zoeken naar oplossingen voor een grondige staatshervorming, of blijven koppig doen.
Het feit dat de drie grote Waalse families in de randstandregering zitten is een positief punt op volgend vlak: als ze zullen terugkrabbelen en toegeven voor een grondige staatshervorming, dan zijn ze alledrie even goed of even slecht in the picture bij hun volgende verkiezingen.

In de hipoteze dat er een regering aanblijft, dan is moeilijk te voorspellen of die zal vallen als de prosedure BHV toekomt aan het advies van de regering.

Het enige wat we wel kunnen doen op dit ogenblik, is voorspellingen maken op basis van wat we graag zouden hebben dat zal gebeuren. Op zijn Vlaams gezegd: koffiedik kijken, glazen bol, madame Soleil, kaffeepraat.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 30 december 2007 om 13:12.
De schoofzak is offline  
Oud 30 december 2007, 21:34   #8
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht

Dat hangt er nog van af of ze al dan niet grondwettelijk zullen zijn. Als het VB ruim meer dan verwacht zou klimmen, …….DAN, zullen ze niet grondwettelijk zijn, maar zouden ze in tegenstelling eerder nog een pak verliezen, mag je er 100 % van op aan dat ze heel zeker grondwettelijk zullen zijn.

De Belgische grondwet is geschreven op toilet papier. Die telt al dan niet al naargelang vanwaar de wind komt. Als je me niet gelooft, vraag het dan maar eens aan het koningshuis, die weten er alles van.
Garry is offline  
Oud 31 december 2007, 00:27   #9
vooruit
Gouverneur

Standaard

Ze zullen proberen voort te ploeteren tot in 2009. Wie dat 'ze' zijn hangt dan weer helemaal af van de reactie van het kartel als het Pasen is.

En dan in 2009 alle verkiezingen samen. Of dat de dingen gemakkelijker gaat maken is nog maar de vraag. Ik betwijfel het enorm om eerlijk te zijn.

Al is het natuurlijk nog altijd mogelijk dat er wel een grote staatshervorming komt, al lijkt die kans me klein. Of er is natuurlijk de mogelijkheid dat ze 2009 helemaal niet halen en dat we volgend jaar al naar de stembus mogen. Maar ook die kans lijkt me klein, al hoop ik er wel op indien de staatshervorming er niet komt.
vooruit is offline  
Oud 31 december 2007, 00:36   #10
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

mij optie staat er nt bij :

geen idee.

en ja, we zullen het wel zien, zeker ?

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline  
Oud 31 december 2007, 00:41   #11
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Maar Vlaams Belang zal dan wel op zijn minst ruim in de 40% van de stemmen moeten halen. Anders vrees ik dat paars weer zal vertrokken zijn voor een jaar of acht.

Op Dedecker moet men ook niet veel rekenen, ik zie die zelfs nog een paarse combinatie depanneren, om zijn vriendjes en grote voorbeelden van VLD te helpen.

Moest de noodregering aanblijven na Pasen, pleit ik voor een echt Vlaams Kartel NVA/Vlaams Belang.
Sorry, de godsdienstoorlogen zijn achter de rug - en Kristus leeft enkel nog (en dan nog misschien - in het Vaticaan)

Vlaanderen voor Europa - Vlaanderen voor de wereld!!!
Boontjes is offline  
Oud 31 december 2007, 00:44   #12
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Vlaanderen voor Europa - Vlaanderen voor de wereld!!!
en omgekeerd ?

europa vr vlaanderen, de wereld vr vlaanderen ?

eigenlijk, het romeinse rijk is ook 1 stad ontstaan.

dus waarom vlaanderen dan nt ?

Het vlaamse rijk.

dat zou tog mooi zijn e

http://www.indiancountrytoday.com/

Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 31 december 2007 om 00:45.
the outlaw torn is offline  
Oud 31 december 2007, 01:00   #13
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vooruit Bekijk bericht
Ze zullen proberen voort te ploeteren tot in 2009. Wie dat 'ze' zijn hangt dan weer helemaal af van de reactie van het kartel als het Pasen is.

En dan in 2009 alle verkiezingen samen. Of dat de dingen gemakkelijker gaat maken is nog maar de vraag. Ik betwijfel het enorm om eerlijk te zijn.

Al is het natuurlijk nog altijd mogelijk dat er wel een grote staatshervorming komt, al lijkt die kans me klein. Of er is natuurlijk de mogelijkheid dat ze 2009 helemaal niet halen en dat we volgend jaar al naar de stembus mogen. Maar ook die kans lijkt me klein, al hoop ik er wel op indien de staatshervorming er niet komt.
Voor een ECHTE Staatshervorming ben je met 4!!! (vergeet de Duitstaligen en de Brusselaars niet!). Trouwens, zeg eens eerlijk, waarom moet het beste land ter wereld om in te leven hervormd worden?? + waarover gaat het uiteindelijk? Over de armoede in de wereld, de onrechtvaardige verdeling (maar daarover hoor je de C(hristen) niet - neen, de Walen zijn de oorzaak van alles; Darfur,: zal ons worst wezen, geen water in de derde wereld: zal ons worst wezen, Pakistan met een atoombom: zal ons worst wezen enz. enz. Neen, de Walen zijn de schuld van alles. Vlamingen: wees eens intellectueel eerlijk, zwaai met de Europese vlag i.p.v. met die onnozele Leeuw, die trouwens enkel kon klauwen dankzij de hulp van Walen (lees je geschiedenis) - en zorg dat Europa ook aan Vlaanderen denkt (want jullie zijn het aan het verbrodden).

Laatst gewijzigd door Boontjes : 31 december 2007 om 01:03.
Boontjes is offline  
Oud 31 december 2007, 07:43   #14
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
Nu de politieke crisis tijdelijk is geparkeerd in een noodregering ,gaat de discussie verder over de toekomst van Belgie.

Het lijkt me logisch dat ook de kiezer de gelgenheid krijgt om zich uit te spreken over het onderhandelingsresultaat, dat uiteindelijk uit de bus zal komen.
In minder dan drie maanden wordt de huidige crisis niet uitgeklaard. Op 23 maart zie ik Leterme geen premier worden. Op dat vlak geloof ik de recente uitspraken van De Gucht.
Terug federale verkiezingen houden in 2008 lijkt mij van het goeie te veel. En cd&v weet maar al te goed dat ze dan het onderspit zal moeten delven.
Mijn pronostiek: Verhofstadt blijft premier tot 2009 waar federale en regionale verkiezingen samenvallen.
Rudy is offline  
Oud 31 december 2007, 08:18   #15
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vind de optie 2010 niet, want dat is het verkiezingsjaar voor de nieuwe federale verkiezingen.
Waarom, wel na de regionale verkiezingen zal zelfs de noodregering gen stand meer kan houden.
Dit omdat de regionale verkiezingen opnieuw grote politieke aardverschuivingen gaan veroorzaken in dit kleine landje.

In Wallonie is men immers reeds terug begonnen met deftig regeren en besturen en verder stinkende potjes open te breken.

Ecolo en CDH zijn in een frontale aanval gegaan tegen de corruptie van de PS.
Zij eisen een onderzoek naar de PS daden tijdens de 3 laatste verkiezingen en
met ondersteuning van Groen! en het VB een parlementaire onderzoekscommissie naar de praktijken van Flahau tijdens zijn 8 jaar als minister van defentie.

De breuk in de interimregering is er reeds, zij moet enkel bevestingd worden en in 2009 in verkiezingcijfers vertaalt worden.
Jantje is offline  
Oud 31 december 2007, 09:41   #16
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik vind de optie 2010 niet, want dat is het verkiezingsjaar voor de nieuwe federale verkiezingen.
Waarom, wel na de regionale verkiezingen zal zelfs de noodregering gen stand meer kan houden.
Dit omdat de regionale verkiezingen opnieuw grote politieke aardverschuivingen gaan veroorzaken in dit kleine landje.

In Wallonie is men immers reeds terug begonnen met deftig regeren en besturen en verder stinkende potjes open te breken.

Ecolo en CDH zijn in een frontale aanval gegaan tegen de corruptie van de PS.
Zij eisen een onderzoek naar de PS daden tijdens de 3 laatste verkiezingen en
met ondersteuning van Groen! en het VB een parlementaire onderzoekscommissie naar de praktijken van Flahau tijdens zijn 8 jaar als minister van defentie.

De breuk in de interimregering is er reeds, zij moet enkel bevestingd worden en in 2009 in verkiezingcijfers vertaalt worden.

De interim/noodregering is gevormd om de crisis te parkeren.
Hoe langer deze regering zit en vecht ,hoe langer de crisis duurt.
Bij de laatste verkiezingen hebben de Vlaamse partijen flink gewonnen.
Daarom zit deze regering in een spagaat.
Van de ene kant zal het lang duren om de problemen op te lossen ,van de andere kant betekent dit ook dat snel handelen het kiezersverlies moet indammen.
2007 was voor Belgie het jaar van de kloof en 2008 wordt het jaar van de waarheid.
I amsterdam is offline  
Oud 31 december 2007, 12:15   #17
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Voor een ECHTE Staatshervorming ben je met 4!!! (vergeet de Duitstaligen en de Brusselaars niet!). Trouwens, zeg eens eerlijk, waarom moet het beste land ter wereld om in te leven hervormd worden?? + waarover gaat het uiteindelijk?
En dan zeggen ze dat Vlaams-nationalisten een enge kijk op de wereld hebben..

De Wereld is groter dan België! En België is absoluut niet het beste land om in te leven. Kijk maar eens naar HDI rangschikkingen.
En zelfs moest het zo zijn. We hebben het goed dus we rusten op onze lauweren en doen niets meer? Dat is natuurlijk dé manier om alles om zeep te helpen.

Citaat:
Over de armoede in de wereld, de onrechtvaardige verdeling (maar daarover hoor je de C(hristen) niet - neen, de Walen zijn de oorzaak van alles; Darfur,: zal ons worst wezen, geen water in de derde wereld: zal ons worst wezen,
Groot gelijk, tijd voor een rechtvaardige verdeling. Wat dacht je van ipv tranfers naar Wallonië eens naar Darfoer?

Citaat:
Pakistan met een atoombom: zal ons worst wezen enz. enz.
Och ja, er is een probleem in Pakistan dus laten we alles vallen en houden we ons alleen nog daarmee bezig.

Natuurlijk is dat iets veel belangrijker dan zeg maar BHV. Maar gaan we ons enkel bezig houden met het aller belangrijkste en de rest laten verrotten?
Bovendien, alsof ons land (of het nu België of Vlaanderen is) iets kan veranderen aan de situatie in Pakistan.

Citaat:
Neen, de Walen zijn de schuld van alles.
Wie zegt dat? Belgicisten zeggen dat Vlaams-Nationalisten/separatisten/whatever dat zeggen maar op een enkeling na hoor ik niemand dat zeggen. Laat staan dat de huidige regeringsonderhandelaars/coalitiepartners dat zeggen.

Citaat:
Vlamingen: wees eens intellectueel eerlijk, zwaai met de Europese vlag i.p.v. met die onnozele Leeuw
Het is niet ipv, het is en. Europa zal enkel werken als het rekening houd met de culturele verscheidenheid. 'Eenheid in verscheidenheid' En laat dat nu net iets zijn dat België nooit heeft willen doen.

Citaat:
, die trouwens enkel kon klauwen dankzij de hulp van Walen (lees je geschiedenis) -
Bron?
Citaat:

en zorg dat Europa ook aan Vlaanderen denkt (want jullie zijn het aan het verbrodden).
Niemand is iets aan het verbrodden. De algemene trend is net dat de deelstaten zich in Europa meer bevoegdheden toe-eigenen of zelfs onafhankelijk worden om zo rechtstreeks inspraak in Europa te hebben.

De tijd van de oude Europese koloniale grootmachten is voorbij. De 21ste eeuw wordt de eeuw van de kleine staatjes in een eengemaakt Europa.

België is voorbijgestreefd.
vooruit is offline  
Oud 31 december 2007, 12:40   #18
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
De interim/noodregering is gevormd om de crisis te parkeren.
Nee, YLT heeft deze regering laten vormen omdat hij een media-bliksemafleider nodig had en omdat hij waarschijnlijk van de ecp de opdracht had gekregen de Internationale aandacht van België weg te halen.

Citaat:
Hoe langer deze regering zit en vecht ,hoe langer de crisis duurt.
Met of zonder deze regering duurt de crisis voort, vergeet niet dat deze crisis juist is veroorzaakt door 3 van de partijen die nu in deze regering zitten

Citaat:
Bij de laatste verkiezingen hebben de Vlaamse partijen flink gewonnen.
Idd
Citaat:
Daarom zit deze regering in een spagaat.
Deze regering zit niet in spagaat, ze hangt aan een touwtje in de handen van de Vlaamse oppositie.

Citaat:
Van de ene kant zal het lang duren om de problemen op te lossen ,van de andere kant betekent dit ook dat snel handelen het kiezersverlies moet indammen.
Daarom dat ik niet verwacht dat de problemen voor 2009 zullen opgelost geraken.
Het is voor CD&V/N-VA immers van te groot belang om bij hun standpunten te blijven.
En wees gerust dat kartel zal de eerste jaren niet barsten, zij hebben elkaar immers nodig.
CD&V als de zachte verzoener voor de Belgicisten en N-VA als de harde ontoegeeflijke.

Citaat:
2007 was voor België het jaar van de kloof en 2008 wordt het jaar van de waarheid.
2008 het jaar van onderhandelen en nadenken, 2009 het jaar van zware klappen en politieke rampen, 2010 het jaar van de waarheid.

Je mag de politiek flexibiliteit niet onderschatten.
Jantje is offline  
Oud 31 december 2007, 12:46   #19
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vooruit Bekijk bericht
En dan zeggen ze dat Vlaams-nationalisten een enge kijk op de wereld hebben..

De Wereld is groter dan België! En België is absoluut niet het beste land om in te leven. Kijk maar eens naar HDI rangschikkingen.
En zelfs moest het zo zijn. We hebben het goed dus we rusten op onze lauweren en doen niets meer? Dat is natuurlijk dé manier om alles om zeep te helpen.
Precies. Ik bespeur bij de huidige Belgicisten hoe langer hoe meer een 'golden sixties'-houding. In die tijd kon het ook niet op en leken de bomen tot in de hemel te groeien. Met de crisis van begin jaren zeventig volgde nadien de ontnuchtering.

Citaat:
Groot gelijk, tijd voor een rechtvaardige verdeling. Wat dacht je van ipv tranfers naar Wallonië eens naar Darfoer?
Ik denk dat Boontjes volgende topics gemist heeft:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=99965
http://forum.politics.be/showthread.php?t=99409

Citaat:
Och ja, er is een probleem in Pakistan dus laten we alles vallen en houden we ons alleen nog daarmee bezig.

Natuurlijk is dat iets veel belangrijker dan zeg maar BHV. Maar gaan we ons enkel bezig houden met het aller belangrijkste en de rest laten verrotten?
Bovendien, alsof ons land (of het nu België of Vlaanderen is) iets kan veranderen aan de situatie in Pakistan.
Nog altijd de beproefde tactiek om mistoestanden in eigen land onder de mat te vegen.

Citaat:
Wie zegt dat? Belgicisten zeggen dat Vlaams-Nationalisten/separatisten/whatever dat zeggen maar op een enkeling na hoor ik niemand dat zeggen. Laat staan dat de huidige regeringsonderhandelaars/coalitiepartners dat zeggen.
De zoveelste die het verzoek om Wallonië de middelen te geven opdat het zelf het heft in handen kan nemen en voor zijn welvaart kan zorgen gelijkstelt aan 'Walenhaat'.

Citaat:
Het is niet ipv, het is en. Europa zal enkel werken als het rekening houd met de culturele verscheidenheid. 'Eenheid in verscheidenheid' En laat dat nu net iets zijn dat België nooit heeft willen doen.
Ik denk dat hij je avatar niet goed bekeken heeft.

Citaat:
Bron?
Zelfs al zou het waar zijn, waarom hij dit erbij sleept is me ook een vraag. Alsof we daarom een soort van 'eeuwige schuld' bij Wallonië zouden hebben waarvoor we hen tot in de eeuwigheid moeten terugbetalen.
Zwartengeel is offline  
Oud 31 december 2007, 12:57   #20
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Nog altijd de beproefde tactiek om mistoestanden in eigen land onder de mat te vegen.
Het ergste is dat er nog mensen zijn die daar inlopen. Of dat als iemand als De Gucht met zo iets afkomt de gezamenlijke pers begint te applaudisseren.

Citaat:
Ik denk dat hij je avatar niet goed bekeken heeft.
Hehe.

Al spreek je 7 talen, luister je de hele dag naar wereldmuziek, spendeer je elke zomer in Afrika om huizen te bouwen, geef je een krant uit over culturele verscheidenheid en tatoeëer je een vredesteken op je voorhoofd. Als je voor Vlaamse onafhankelijkheid bent ben je bekrompen en enggeestig. En waarschijnlijk nog fascist ook.

Citaat:
Zelfs al zou het waar zijn, waarom hij dit erbij sleept is me ook een vraag. Alsof we daarom een soort van 'eeuwige schuld' bij Wallonië zouden hebben waarvoor we hen tot in de eeuwigheid moeten terugbetalen.
Inderdaad. Het komische is wel dat diegenen die met die eeuwige schuld afkomen in negen van de tien keer het een schande zouden vinden als een Vlaming het lef heeft om Wallonië er op te wijzen dat we ze al lang ondersteunen. Dan ben je egoïstisch.

Laatst gewijzigd door vooruit : 31 december 2007 om 12:58.
vooruit is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be