![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom denk je dat er zoveel mensen anti-belang zijn?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De perceptie in de media? Het vreemdelingenstandpunt van het VB heeft er in elk geval niet voor gezorgd dat gelijkaardige partijen in bv. Denemarken of Oostenrijk achter een cordon vlogen. Verschil is natuurlijk dat het VB de ontbinding van de staat wil en dus per definitie staatsgevaarlijk is, wat noch de DFP, noch de FPÖ ooit nagestreefd hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vind hun "attitude" meestal agresief en verder komen ze "blind-ideologisch" over...
Ma bon, haten doe ik niet!!! Ik vind het wel spijtig, dat er zo weinig 'dialoog' is met 'die Partij', communicatie dient om bruggen te maken en die word niet benut.
![]() |
#4 |
|
![]() Ik denk dat vooral media en opvoeding er veel mee te maken heeft.
Maar ze hebben, althans volgens mij, een deel (niet alles) van de realiteit achter zich, wat toch verklaard dat ze zo fameus groot zijn. SP-A multicultuur en tolerantie is mooi, tot een hechte vrouwelijke kennis van je een multiculturele groepsverkrachting heeft ondergaan, jezelf ergens wel slaag hebt gekregen van een beer van een neger, of je uw werk verliest omdat het bedrijf quota's doorvoerd, en dus x % blanken moeten verdwijnen, of uw ambities als flik nooit zullen waarworden omdat ze nu voorrang geven aan allochtonen , of je niet binnenmocht op't zwembad omdat het arab ladies only was ( ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 28 februari 2007 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Omdat je, als je daar in alle eerlijkheid op wil antwoorden, direct voor rotte vis uitgemaakt wordt?
Ik wil hier wel een persoonlijk antwoord op geven. Ik ben echter niet overtuigd dat er ook maar 1 VB-sympathisant zit te wachten op mijn visie. Of ,zelfs als hij of zij het absoluut niet eens is met mijn visie, bereid is om er naar te luisteren. Wat ik wel al wil zeggen is dat je vraagstelling eigenlijk al een stukje antwoord bevat. Het is mijn aanvoelen dat "haat" en "anti" niet tot de politieke visie en/of woordenschat van een zeer groot deel van de bevolking behoort. Zelfs al vinden ze dat het VB terecht enkele ondergewaardeerde samenlevingsproblemen op de politieke tafel legt.
De gewone man, ALTIJD de gewone man ! Laatst gewijzigd door kunstenaar : 28 februari 2007 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat er helemaal niet zoveel mensen 'anti-belang' zijn, toch zeker niet in de mate waarin de politici het zijn. Als er 10% van de (vlaamse) bevolking fanatiek 'anti-belang' is, zal het veel zijn imo. (Waarmee ik niet zeg dat 90% pro-belang is voor alle duidelijkheid). De anti-belangers die ik persoonlijk ken, zijn over het algemeen erg eenzijdig geïnformeerd (geïndoctrineerd?) en in bepaalde middens is het gewoon hip/hoor je er niet bij als je je niet als een anti-belanger profileert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Qua vooringenomenheid kan dat tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Hoezo?
dit zijn persoonlijke ondervindingen hoor. Ik merk het in mijn regio dat mensen er echt tegen zijn, hier op forum merkt u het toch ook dat vele totaal tegen het vb zijn??
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Heb ik me vergist?
Ben je echt geïnteresseerd?
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komt het VB in de media als ze met goede voorstellen op de proppen komen in het parlement ofzo? Het VB komt enkel in de media bij zeer gevoeldige onderwerpen en zo wordt er een verkeerd beeld geschept (door de media). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is waar, het is een pro-contra houding. De VB-stemmers tegen de rest en omgekeerd.
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |