![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Allen,
Gisteren ging ik naar het debat in Antwerpen over unitarisme-federalisme-confederalisme-seperatisme van België. Ik vond het een saai debat, daar er niet echt uitesproken verschillende meningen zaten. Het debat van 2 december vond ik dan beter, aangezien je daar 2 tegenovergestelden had - namelijk Bart De Wever en Bruno Yaminne - en er dus zo meer vuurwerk was in het debat. Na het debat heb ik nog even gebabbeld en geprobeerd om een antaal mensen te overtuigen van het Vlaams Nationalisme, maar dat is me niet gelukt. Deze mensen waren o.a.: Nello, Kim en Patriot. Ze mogen dan mijn mening niet delen, toch zijn het aangename mensen.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, da's tof
![]() wanneer is er nog eens zo'n debat?
![]() |