![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4281 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#4282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval heeft het eten dat men hier in pseudo Aziatische restaurants krijgt niets te maken met de keuken ginder. Met een uitzondering misschien in UK. Ik heb ook geen kennis dat na de onafhankelijkstrijd er veel Nederlanders gebleven zijn, de overblijvers werden bovendien nog in Japanse kampen opgesloten en dropen het af met de bloedige onafhankelijkstrijd. Laat staan dat ze veel nazaten hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4284 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik kan het weten want enkele directe familieleden van mij zijn Indische Nederlanders. Hieronder wat Wikipedia erover zegt: Citaat:
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 4 januari 2016 om 19:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ontken ik allemaal niet maar u hebt hier enkele andere zaken gesteld die helemaal niet kloppen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4286 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#4287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DE "nee" van CUP aan Mas zal hoogstwaarschijnlijk voor nieuwe verkiezingen gaan zorgen.
La CUP decide no investir a Mas y fuerza unas nuevas elecciones Tenzij JxS nog kan komen opdraven met 'n kandidaat die wel in de smaak valt van 't radicale C(l)UP(bbeke)- Si JxS consiguiera encontrar un candidato alternativo que agradara a la CUP, el Parlament podr?*a celebrar un pleno de investidura los d?*as 4, 5 y 7 de enero. Hoe 't ook zij, bij nieuwe verkiezingen zal 'Cuidadanos' 't meeste voordeel hebben. Ciudadanos, el más beneficiado en unas nuevas elecciones catalanas Geen nood echter, die "lap" staat reeds in elke krant gemarkeerd als caos, farsa y oportunidades Want ze zijn nog maar aan hun 4de verkiezingen toe in minder dan 5 jaar. Cataluña celebrar?*a sus cuartas elecciones en menos de cinco años Niet dat de rest van España er beter aan toe is op dit moment.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
des te sneller Catalonië onafhankelijk zal zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je lijkt wel iemand die 'dank U' zegt en zich bukt terwijl hij de broek laat zakken als de rest van plan is om je de finale beurt te geven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4291 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar genoeg over Indisch eten gesproken. Terug naar het onderwerp. Is paella nou Spaans of Catalaans? ![]()
![]() |
![]() |
#4292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel, die zeggen geen dank u, maar merci. Merci beaucoup. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4293 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 4 januari 2016 om 21:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Valenciaans is feitelijk met vlees en vis. Marinera uitsluitend met vis en schaaldieren. En paella con carne uitsluitend met vlees Sommige streken zoals rond Alicante, Elche in het biezonder hebben een Arroz con costra (tamelijk zwaar met kip, varkensvlees, Spaanse worsten en escargots en op de koop toe een dozijn geklutste eieren of meer zo in grote massieve paellas. Pseudo grote restaurants willen het "rijk" maken door er een grote kreeften dure schelpdieren op te leggen. Dat trekt op niet veel. Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 januari 2016 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ze niet kwijt konden op de markt, namen de vissersvrouwen mee naar huis. Allemaal in één pot gekwakt en klaar is kees. Veel gelijkenis met onze hutsepot, potjesvlees en diverse andere zaken in andere streken. Dus de ene dag meer vis, en de andere dag een konijn erbij ... gevarieerd naargelang ter plaatse en de tijd van het jaar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4297 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Probeer ik met een gebbetje een verhaal te eindigen, krijg ik een mooi nieuw verhaal terug. Dank hiervoor, zelf heb ik voor het eerst paella op toen ik in een dorpje in de buurt van Girona was en er op het marktplein een gigantische pan paella klaargemaakt werd. Of ik wilde mee eten, was de vraag want het was feest. Er zaten hoofdzakelijk stukjes vis en zeefruit door maar ook hier en daar stukjes van de groffe Spaanse salami. Als ik er aan denk, ruik ik het weer. Mmm...
![]() |
![]() |
#4298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mannekes... ik zit hier ondertussen te kwijlen als ik aan die heerlijke paellas denk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was nog mijn topper vergeten de schotel Mariscos (zeevruchten). Mijn beste restaurant in Madrid, de Ribeira do Mino. Een zeevruchtenschotel om u tegen te zeggen Een spotprijs van 35€ voor 2 maar je krijgt een berg dagverse zeevruchten. Na het eten de Queimada vragen. Een grote kom Orujo (zéér sterke Spaanse jenever) wordt aan tafel gebracht en in brand gestoken. De garcon schept met de louche de alcohol een halve meter hoog en de vlam is nog hoger. Als het spul opgewarmd is wordt het gedronken. Ik ben de laatste keer strontpoepeloere zat naar het hotel gesukkeld. Had geen flauw idee meer waar ik zat. http://www.marisqueriaribeiradomino....des-752-inicio |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4300 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nou ben ik ook aan het kwijlen.
![]()